SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ok boomerquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boomers noemen het knopje nog steeds Start
Hover maar eens met je muis over het icoontje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heet toch al heel lang geen start meer?
Dan komt er wel Start in beeld, maar dat is puur voor de mensen die moeite hebben met veranderingen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hover maar eens met je muis over het icoontje.
Boomersquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan komt er wel Start in beeld, maar dat is puur voor de mensen die moeite hebben met veranderingen.
hmm nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er nu weer verorberd? Hoeveel beestjes zijn er gesneuveld?
kom je al vaker onder de 10 euro?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nog niet zoveel.
2 boterhammen met nutella
tosti ham/kaas
groene thee
mango shake
Arme nutellabeestjes.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nog niet zoveel.
2 boterhammen met nutella
tosti ham/kaas
groene thee
mango shake
Die zijn een stuk flexibeler nog dan de luie klaag- en vingerwijsgeneraties daarna, boomers hebben dit land met hun blote handjes op moeten op een ontbijt van roestige spijkers.quote:
Tijd voor je medicatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn een stuk flexibeler nog dan de luie klaag- en vingerwijsgeneraties daarna, boomers hebben dit land met hun blote handjes op moeten op een ontbijt van roestige spijkers.
hmm erg lastig. ook omdat ik niet alleen eet.quote:
tjongquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm erg lastig. ook omdat ik niet alleen eet.
Vandaag was mijn lunch 190 baht maar vanaaf ga ik ook met een vriendin eten dus zalhet uiteindelijk wel boven de 10 euro uitkomen
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Zweef met je muis eens boven het windows tekentje linksonder?
HET IS NOG VOOR TIENEN VETPOEMELquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Klagen over boomers is een beetje als boos zijn op je moeder omdat ze je vader ooit aantrekkelijk genoeg vond om mee te paren.
* loert verschrikt naar de klokkie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HET IS NOG VOOR TIENEN VETPOEMEL
Waarschijnlijk trekt-ie gewoon de stekker uit de alarmklok die 'm waarschuwt dat-ie z'n pilletjes moet nemen. Doet m'n moeder ook.quote:
Klinkt wat minder handig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Spanning en sensatie. de hele straat is afgezet door brandweer en politie omdat de glasvezel monteurs een gasleiding hebben geraakt
ja, beetje vervelend dat ik nu niet met de auto weg komquote:
Ja, dat lijkt mij ook wat vervelendquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, beetje vervelend dat ik nu niet met de auto weg kom
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wat vervelend
Laatst blokkeerde een vrachtwagen hier weer de oprit, die kon ik gelukkig weg toeteren
Moet er eigenlijk geld voor vragen
elke tuut een euro.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst blokkeerde een vrachtwagen hier weer de oprit, die kon ik gelukkig weg toeteren
Ja, ik ga toch niet uit de schoen en vragen of hij netjes kan opzouten?quote:
Heeft de derde caaf al een naam?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een derde cavia uit het afvoerputje van de douche gehaald.
Even in de mond droog sabbelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een derde cavia uit het afvoerputje van de douche gehaald.
Splat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft de derde caaf al een naam?
"4E 2023"quote:
https://www.kuufke.com/.c(...)e-1600?_=19277aa0888quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft de derde caaf al een naam?
Wat een schaaapjeeequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.kuufke.com/.c(...)e-1600?_=19277aa0888
Deze wil ik
Denk dat ze een beetje schimmel had.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een schaaapjeee
Maar, wat is er met haar oortjes gebeurd?![]()
Heftig leven achter de rug ofzo?
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Zweef met je muis eens boven het windows tekentje linksonder?
Ja heel de dag zon zou wel van den zotte zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de loop van de avond weer regen.
Oh, gelukkig.
je was al bang dat je ineens moest gaan douchen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, gelukkig.
Ja, nu weet ik dat ik gewoon vanavond even naar buiten kan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je was al bang dat je ineens moest gaan douchen?
Verzekeringskwestie?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:59 schreef gianni61 het volgende:
ah, de netbeheerder heeft zn eigen aannemer met graafmachine laten komen.
Want waarom zou je de graafmachine gebruiken die al naast het gat staat
Ach armequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje schimmel had.
probably. het wordt in ieder geval een dure.quote:
Inb4 US met, die kosten 1 cent per maand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
en de glasvezelmannetjes staan natuurlijk ook allemaal stil
Die gaan gewoon weer ergens anders een gat graven alsof er niets gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
en de glasvezelmannetjes staan natuurlijk ook allemaal stil
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan gewoon weer ergens anders een gat graven alsof er niets gebeurd is.
Wat een opluchting.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.
Of ze gaan yolo op de gasleidingen want de hulpdiensten zijn er toch alquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.
Explosie meer of minder valt ook niet meer opquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gaan yolo op de gasleidingen want de hulpdiensten zijn er toch al
Is Den Haag niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Explosie meer of minder valt ook niet meer op
Waarom hebben jouw caafs van die mooie namen en zijn die van mij vernoemd naar het eerste wat er in me opkomt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahww Juna (heel verlegen en mama van Camryn) ligt lekker tegen haar dochter Camryn aka Neus op Pootjes aan![]()
Je zal maar een caaf zijn.
Gelukkig kan ik lekker met de auto naar het kerstdiner vanmiddag (wat tot vanavond ergens is).quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, gelukkig.
Dank jequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom hebben jouw caafs van die mooie namen en zijn die van mij vernoemd naar het eerste wat er in me opkomt?
Ik heb het lichte vermoeden dat je een BBQ op je werk hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word hier uitgerookt. Maar alleen nog maar een kerstsnol gehad.
Ik heb een Vos, Schaap, Muis en Beer gehadquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja, ik vind de Neus op Pootjes echt heel mooi![]()
Jouw caafs hebben ook unieke namen.
Ik herinner mij nog een Knofje en een Schaap
Kreeg net al wat foto's doorgestuurd van het vleesquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het lichte vermoeden dat je een BBQ op je werk hebt.
En nu nog een cavia genaamd Cavia.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een Vos, Schaap, Muis en Beer gehad
HDPquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg net al wat foto's doorgestuurd van het vlees
Allemaal vernoemd naar die zangeres.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik las van de week ofzo dat Luna de populairste naam is voor een kat of hond.
De hond van mijn opa heette Blondi.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik las van de week ofzo dat Luna de populairste naam is voor een kat of hond.
In de Apenheul hing eerst een bordje bij de capybara's over een cavia die Tante Pietje heette en daar moesten we zo om lachen dat ik bijna in m'n broek pieste. Helaas is dat bordje ondertussen weg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu nog een cavia genaamd Cavia.
Zelfs gratis maakte het niet lekker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
had gisteren echt mokersmerig eten op werk bbq.
Had je iets veganistisch ?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
had gisteren echt mokersmerig eten op werk bbq.
Ja bijna.quote:
Ik ken een goed restaurant die exact zo heetquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Apenheul hing eerst een bordje bij de capybara's over een cavia die Tante Pietje heette en daar moesten we zo om lachen dat ik bijna in m'n broek pieste. Helaas is dat bordje ondertussen weg.
Serveren ze cavia'squote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een goed restaurant die exact zo heet![]()
![]()
Tofusaté en compostkrokettenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je iets veganistisch ?
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat ze dat wrak ooit nog gaan vinden van het vliegtuig?
Nee, wel capibara -biefstukquote:
Met als doopnaam Ragas?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou m'n hond denk ik Tooske noemen.
M'n hamsters heten naar 'dingen die BB graag eet'.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Lol mijn ratten hebben allemaal een naam gekregen door een FOK!ker. Vorige groepje ook.
Klinkt lekkerquote:
Oh ja, ik blijf het een raar idee vinden..quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ze verboden zijn, anders werd de volgende Sushi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |