MORA verwenpakketquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha wie raadt mijn kerstkado dat zojuist binnenkwam
Ja ik heb morgenavond een feestje maar dat sla ik over want dat zijn geen dartsliefhebbers (en geen hele leuke mensen) en ik vind het programma wel top. Alles aan gedaan maar dan willen er opeens 'vrienden' langskomen. Nou ja wel leuk, beetje dartsen zelf en kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat ons maar in steek ja
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BingoEn wat bier
![]()
[ afbeelding ]
Wij zijn je ‘vrienden’, niet mensen die je in het echt kent.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb morgenavond een feestje maar dat sla ik over want dat zijn geen dartsliefhebbers (en geen hele leuke mensen) en ik vind het programma wel top. Alles aan gedaan maar dan willen er opeens 'vrienden' langskomen. Nou ja wel leuk, beetje dartsen zelf en kijken.
Nu kan je twee keer zo snel vretenquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BingoEn wat bier
![]()
[ afbeelding ]
Genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BingoEn wat bier
![]()
[ afbeelding ]
Mwoa, is meer ter vervanging. Die andere doet het nog hoor, maar de pan is krom omdat ik hem een keer heb laten stuiteren dus soms maakt ie geen goed contact meer. En hij is natuurlijk zeeeer intensief gebruikt dus never nooit meer schoon te krijgen. Tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 20 december 2024 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu kan je twee keer zo snel vreten
Geelquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
De babbelbox vraagt u, wanneer gaf u voor het laatst een signaal af?
[ x ]
Ik snap wel dat de scheids het niet direct ziet maar dit is wel echt donkerroodquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De grens stond er ook bovenop. (lol)quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de scheids het niet direct ziet maar dit is wel echt donkerrood
Doet mij denken aan die keer dat Feyenoord tegen HHC Hardenberg moest in de beker en hun aanvoerder alleen maar van dit soort doodschoppen uitdeelde. Kreeg een keertje geel. Amateurgenot.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Was dat niet een Ajax fan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer dat Feyenoord tegen HHC Hardenberg moest in de beker en hun aanvoerder alleen maar van dit soort doodschoppen uitdeelde. Kreeg een keertje geel. Amateurgenot.
Rijnsburgse Boys - Barendrechtquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel jammer dat vrijwel alle favorieten in KNVB beker door zijn. Volgende ronde heeft wel potentie op aantal krakers.
Nee, ene Gerard Kocks, hij wilde ‘de toon zetten’quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet een Ajax fan?
Ajax moest geloof ik 2 jaar geleden ook tegen zo'n team en die jongen had voor de tijd al gezegd dat hij op alles zou schoppen wat een Ajax shirtje aan had.
Ik hoop op GAE - Utrecht of vice versa.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rijnsburgse Boys - Barendrecht
Vandaag een prima programma en een steenpuist om kwart over acht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier hebben over darts en niet over semi-profclubs zoals Ajax.
Overzichtje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag een prima programma en een steenpuist om kwart over acht.
Ik hoop dat Feyenoord thuis moet, altijd schuimende mensen genot. Liefst tegen PSV.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop op GAE - Utrecht of vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |