Jup 15e ofzo nu koekoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijke laatste partij gisteravond.![]()
Wel jammer van Smiss. Die gaat een vrije val maken op de ranking lijkt mij.
Belachelijk sterk van Doets hoor. Bleef maar pompen bohquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste set gisteren was wel echt genieten.
Nee maar wilsonbekwame derderangs arbeidskrachten nemen elliepellie over. Mag allemaal niks meer kosten van meneer Hearn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Bij 'eye of the tiger' van Romeo werd dus gewoon het verkeerde nummer opgezet, die wilde helemaal niet met dat nummer opkomen.
Wat was zijn oorspronkelijke opkomst nummer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Bij 'eye of the tiger' van Romeo werd dus gewoon het verkeerde nummer opgezet, die wilde helemaal niet met dat nummer opkomen.
Spotter was gisteravond echt walgelijk slecht. Niveau stagiair.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar wilsonbekwame derderangs arbeidskrachten nemen elliepellie over. Mag allemaal niks meer kosten van meneer Hearn.
Zie ook "spotter"
Zie ook "regie"
Zie ook "walk-on girls" al staat daar niet de ware reden van hun wegzuivering vermeld.
Nee helemaal niet mooi. Nu engnek Rap Kras op plek 4. Zelfs dooie Noppie staat nog voor Smissgod.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:30 schreef Evangelion het volgende:
Smith na dit toernooi uit de top 16
Erg mooi.
Ik heb je vrouwtje vannacht nog gepompt ala Kevin.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belachelijk sterk van Doets hoor. Bleef maar pompen boh
Dat hebben ze er niet bij gezegd in de podcast.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat was zijn oorspronkelijke opkomst nummer?
Lekker maatquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je vrouwtje vannacht nog gepompt ala Kevin.
Baby Lasagna nummertjequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben ze er niet bij gezegd in de podcast.
Sloeg toen ook de paniek toe na de eerste 2 missers?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je vrouwtje vannacht nog gepompt ala Kevin.
Lijkt mij ook helemaal kut zo op je eerste WK, krijg je al niet je eigen walk-on en sta je eigenlijk ook nog voor joker met het liedje van iemand andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
1e pot aanwezig, daarna afhaak. WERKEN. Morgenmiddag wél aanwezig, morgenavond is ook echt een genotsprogramma. (maar dan kijk ik met 'vrienden')quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Goedemorgen op deze HOLLANDSE dag
Laat ons maar in steek jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e pot aanwezig, daarna afhaak. WERKEN. Morgenmiddag wél aanwezig, morgenavond is ook echt een genotsprogramma. (maar dan kijk ik met 'vrienden')
Hier ook, eerste potje vandaag daarna arbeid. Morgenavond wel present, morgenmiddag misschien ook nog het eerste potje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e pot aanwezig, daarna afhaak. WERKEN. Morgenmiddag wél aanwezig, morgenavond is ook echt een genotsprogramma. (maar dan kijk ik met 'vrienden')
Een airfryer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha wie raadt mijn kerstkado dat zojuist binnenkwam
Een satisfyer .quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha wie raadt mijn kerstkado dat zojuist binnenkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |