quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En je weet he he maat, mocht ze nou nee zeggen dan zullen we daar natuurlijk absoluut geen grappen over maken.Uiteraard, graag volledig kapot maken die handel in dat geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nasiquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders gourmetten
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:36 schreef Coco het volgende:
Fijne feestdagen vrienden.
(ik noem geen namen)
Geniet van je feeststolquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:36 schreef Coco het volgende:
Fijne feestdagen vrienden.
(ik noem geen namen)
Eng man, we doen vaak hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Een kapsalon denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TOETERTJES!quote:
Dat doet hij tijdens de bruidsnachtquote:Op woensdag 25 december 2024 12:27 schreef Oriente het volgende:
Ik hoop wel dat je het altaar in vier fictieve zones verdeelt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jannes de Jong was marinier en diende bij de BBE, de bijzondere bijstandseenheid. Hij was betrokken bij de bevrijding van de gegijzelden bij de school bij Bovensmilde en het provinciehuis in Assen. Hij heeft met eigen ogen gezien hoe wreed en gewelddadig de Molukse gijzelnemers waren.
Het is dan ook pijnlijk om nu als ‘moordeskader’ weggezet te worden als marinier.
Trouwen voor de kerkquote:Op woensdag 25 december 2024 12:27 schreef Oriente het volgende:
Ik hoop wel dat je het altaar in vier fictieve zones verdeelt.
Zoon van Godquote:Op woensdag 25 december 2024 23:08 schreef KingRoland het volgende:
“Een kind is ons geboren, een zoon is ons gegeven; de heerschappij rust op zijn schouders. Deze namen zal hij dragen: Wonderbare Raadsman, Goddelijke Held, Eeuwige Vader, Vredevorst.”
Jezus![]()
![]()
Ik zit as we speak een complete mokkataart weg te werken.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Lijkt me echt een freak in the sheets zoals de cool kids dat zeggenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die ken ik van instagram
@:mortaxx iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |