Zit DirkGod er nog in?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het WK darts is echt los, genot gisteravond.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk moet nog gooien. Zondagmiddag tegen Razma (die kent u niet).
Dirk is na blessureleed wel weer voorzichtig in vorm aan het komen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ramza, dat wordt dus een makkie, mooi
Jammer dat een FA zijn forum niet kent!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Bah, darten.
Jammer dat DRT geen SC heeft
Tijd om te lunchenEet smakelijk!
Vandaag/vanavond nog mijn laatste kerstactiviteiten met werk en dan kan ik ook lekker alles gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het WK darts is echt los, genot gisteravond.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag/vanavond nog mijn laatste kerstactiviteiten met werk en dan kan ik ook lekker alles gaan kijken.
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
Doneer jij je kerstpakket dit jaar ook weer aan mensen die het harder kunnen gebruiken dan jij?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doneer jij je kerstpakket dit jaar ook weer aan mensen die het harder kunnen gebruiken dan jij?
Wat lief, het adres van @yvonne mag je mij ook wel even DM’enquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |