SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Kon je het weer niet laten?quote:
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik haat het als ik onbewust het laatste berichtje plaats want dan moet ik ineens een TT bedenken.
Misschien doe ik dat morgen wel even maar ik ga nu naar bed.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Misschien nog even op Danny reageren in je FB topic trouwens? Hij heeft wel helemaal de moeite genomen om op je OP te reageren?
Fuck ja december alweer?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon aan het onweren, het is december
Ik liep vanmiddag in de hagelquote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Had hier vanmiddag wel even een half uurtje zonlichtquote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag in de hagel![]()
sneeuw in vloeibare vorm genoegquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna kerst, maar geen sneeuw.
onweren kan in ieder jaargetijdequote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
helaasquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna kerst, maar geen sneeuw.
Ja dat weet ik, maar is in december toch wat minder vanzelfsprekend dan op een broeiende dag in augustusquote:Op donderdag 19 december 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onweren kan in ieder jaargetijde
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.quote:
Sneeuwpoppen maken!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Krakende verse sneeuw om overheen te lopenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Als eerste door een besneeuwd dennenbos lopen terwijl de rest van de wereld nog slaaptquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krakende verse sneeuw om overheen te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |