SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo, die was snel open
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
helemaal mee eens, ik teken gelijk hiervoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een vader kan ook thuis blijven
Vrouw die werkt, ik blijf wel thuis met de kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
Neenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef maily het volgende:
ik denk nou krijgen we EINDELIJK topic ZZZ ...... pfffffffffff
beetje koken enzo kinderen naar school brengen etc. Het lijkt me helemaal geweldig.
meen dit echt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
ook 's nachts eruitquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik teken gelijk hiervoor.
Vrouw die werkt, ik blijf wel thuis met de kinderen.![]()
![]()
Hoe gaat het met Odin?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doe ik nu ook, vrouw storingsdiensten lopen enzo. Heerlijk lijkt me het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn moeder stopte ook met werken toen ze zwanger werd van mij en begon pas weer met werken toen ik 15 werd. Ik geloof niet dat mijn vader ooit thuis bleef om te helpen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een moeder die hoogstwaarschijnlijk niet werkte
Mijn ex begon redelijk snel weer met werken en we werkten beiden part-time thuis tijdens het eerste jaar, daarna dagopvang. Andere tijden.![]()
misschien mag je een weekje oppassen bij de kinderen van je zus.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef kree het volgende:
beetje koken enzo kinderen naar school brengen etc. Het lijkt me helemaal geweldig.
meen dit echt trouwens.
dag en nacht.![]()
Slaan we over. Volgende topic wordt AAAAquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef maily het volgende:
ik denk nou krijgen we EINDELIJK topic ZZZ ...... pfffffffffff![]()
Alles achter iedereens reet opruimenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef kree het volgende:
meen dit echt trouwens.
Boodschappen doen met jengelende kinderen want ze zijn moe
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Allebei wegbrengen en ophalen
Etc etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, megadruk en hektisch.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles achter iedereens reet opruimen
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etcAutocorrect
(zelfst. naamw.)
@kree vindt een kolfruimte onzin voor 2 vrouwelijke collega’squote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder stopte ook met werken toen ze zwanger werd van mij en begon pas weer met werken toen ik 15 werd. Ik geloof niet dat mijn vader ooit thuis bleef om te helpen.
Mijn ex begon redelijk snel weer met werken en we werkten beiden part-time thuis tijdens het eerste jaar, daarna dagopvang. Andere tijden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon in de auto laten als je in de supermarkt bentquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent blij dat ze nu ouder zijn en zichzelf redden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En als je zelf ziekig (of ongesteldquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etc) bent moet dat ook allemaal doorgaan.
want vader werkt fulltime.![]()
nou als hun weekje mijn werk over zouden kunnen nemen, dan primaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
misschien mag je een weekje oppassen bij de kinderen van je zus.
dag en nacht.
En zijn niet je eigen kinderen enzo, dus weet niet of die vergelijking opgaat.
maar stel he ik vind een vrouw die echt carrière wil aanhangen, en het klopt financieel.
Ik zou er ok mee zijn om als vader thuis te blijven.Do what you love, love what you do!![]()
wie weet lezen er gegadigden meequote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou als hun weekje mijn werk over zouden kunnen nemen, dan prima
En zijn niet je eigen kinderen enzo, dus weet niet of die vergelijking opgaat.
maar stel he ik vind een vrouw die echt carrière wil aanhangen, en het klopt financieel.
Ik zou er ok mee zijn om als vader thuis te blijven.![]()
![]()
En de eerste 6 jaar pikken ze alle virusjes opquote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
En als je zelf ziekig (of ongesteld) bent moet dat ook allemaal doorgaan.
want vader werkt fulltime.
En jij dus ook
Ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kree vindt een kolfruimte onzin voor 2 vrouwelijke collega’s![]()
haha wie weet idd?quote:
of mss zie ik nog een soort van leven voor me wel met partner maar zonder kinderen, toch al beetje gedacht nu, van tja wil ik dat eigenlijk nog wel?
Ik twijfel over iemand met al kinderen, lijkt me ook lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe oud ben je dan Kree ?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha wie weet idd?
of mss zie ik nog een soort van leven voor me wel met partner maar zonder kinderen, toch al beetje gedacht nu, van tja wil ik dat eigenlijk nog wel?
Ik twijfel over iemand met al kinderen, lijkt me ook lastig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
goed voor je weerstandquote:Op donderdag 19 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de eerste 6 jaar pikken ze alle virusjes op
En jij dus ook![]()
![]()
O dat wist ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil er niet meer aan denken. Vooral de eerste jaren dat mijn dochter naar dagopvang ging, kwam ze bijna iedere week wel met een andere ziekte thuisquote:Op donderdag 19 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de eerste 6 jaar pikken ze alle virusjes op
En jij dus ook![]()
![]()
het hele woord kolf-ruimte bestond nog niet 3 jaar terugquote:
wtf zelfs Werk voorbereiding was in verwarring want dachten aan iets proces matig enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wist niet dat er zoveel verschillende genummerde ziektes warenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken. Vooral de eerste jaren dat mijn dochter naar dagopvang ging, kwam ze bijna iedere week wel met een andere ziekte thuis
die vlekjes ookquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verschillende genummerde ziektes waren
1 tm 6?![]()
Ehhh 3 jaar?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
het hele woord kolf-ruimte bestond nog niet 3 jaar terug
wtf zelfs Werk voorbereiding was in verwarring want dachten aan iets proces matig enzoEcht wel wat langer dan dat hoor!
![]()
kan gewoon buiten hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Is het toegestaan even een bolkje te plaatsen?![]()
Ik ben blij dat je wat opsteekt van mijn wijsheidquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verschillende genummerde ziektes waren![]()
Ja je hebt geloof ik de 7e en 8e ziekte die niet echt een naam hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel verschillende genummerde ziektes waren![]()
elk jaar komen er wel een of twee bij denk ikquote:Op donderdag 19 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je hebt geloof ik de 7e en 8e ziekte die niet echt een naam hebben?![]()
![]()
4 de ziektequote:Op donderdag 19 december 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat opsteekt van mijn wijsheid
5de
6 de
Of noemen ze dat daar anders ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuk!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT had vanavond een kerstmusical van school.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Whehehe, ja Fauci staat geloof ik weer op het punt om nog een blik open te trekken.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
elk jaar komen er wel een of twee bij denk ik![]()
Het idee bestaat al een hele tijd. Een bedrijf hoort gewoon goed voor zijn medewerkers te zorgen en een kolfruimte hoort daarbij. Of dat nou voor 1 of 100 personen is.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
het hele woord kolf-ruimte bestond nog niet 3 jaar terug
wtf zelfs Werk voorbereiding was in verwarring want dachten aan iets proces matig enzo![]()
Ja hij heeft deze keer helaas geen rol gehad en zong maar 3 liedjes mee, maar hij zat wel 2x schattig naar me te zwaaien, wat een beetje gelach opleverde!quote:![]()
![]()
nee kijk wss wel he. maar je moet even bedenken hoe dit hier gaat.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh 3 jaar?Echt wel wat langer dan dat hoor!
Wij zitten met name als monteurs en werkvoorbereiding op de werkplekken.
zoals ik zei wij roteren dus over locaties, dat dit op het hoofdkantoor of bij jullie mss meer coorperate dingen langer speelt snap ik.
maar serieus ik heb nog in geen 1 bedrijf gewerkt ooit, waar dit een ding was of er al was.
En de meesten dus niet als monteurs.
Andere kant ik zeg niet dat er wat mis mee is, maar iedereen dacht vooral wtf is dit. hahahah
naja zelf aan meegeholpen om het te maken, dus helemaal ok, maar weer zoiets van de modernere tijd enzo wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hij was het schaap in de weide?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft deze keer helaas geen rol gehad en zong maar 3 liedjes mee, maar hij zat wel 2x schattig naar me te zwaaien, wat een beetje gelach opleverde!![]()
Ja tot een jaar of 10 - 15 geleden had ik er ook nooit van gehoord, maar het zou idioot zijn als men hier niet in zou voorzien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee bestaat al een hele tijd. Een bedrijf hoort gewoon goed voor zijn medewerkers te zorgen en een kolfruimte hoort daarbij. Of dat nou voor 1 of 100 personen is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: