SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo, die was snel open
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
helemaal mee eens, ik teken gelijk hiervoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een vader kan ook thuis blijven
Vrouw die werkt, ik blijf wel thuis met de kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
Neenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef maily het volgende:
ik denk nou krijgen we EINDELIJK topic ZZZ ...... pfffffffffff
beetje koken enzo kinderen naar school brengen etc. Het lijkt me helemaal geweldig.
meen dit echt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
ook 's nachts eruitquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik teken gelijk hiervoor.
Vrouw die werkt, ik blijf wel thuis met de kinderen.![]()
![]()
Hoe gaat het met Odin?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doe ik nu ook, vrouw storingsdiensten lopen enzo. Heerlijk lijkt me het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn moeder stopte ook met werken toen ze zwanger werd van mij en begon pas weer met werken toen ik 15 werd. Ik geloof niet dat mijn vader ooit thuis bleef om te helpen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een moeder die hoogstwaarschijnlijk niet werkte
Mijn ex begon redelijk snel weer met werken en we werkten beiden part-time thuis tijdens het eerste jaar, daarna dagopvang. Andere tijden.![]()
misschien mag je een weekje oppassen bij de kinderen van je zus.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef kree het volgende:
beetje koken enzo kinderen naar school brengen etc. Het lijkt me helemaal geweldig.
meen dit echt trouwens.
dag en nacht.![]()
Slaan we over. Volgende topic wordt AAAAquote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef maily het volgende:
ik denk nou krijgen we EINDELIJK topic ZZZ ...... pfffffffffff![]()
Alles achter iedereens reet opruimenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef kree het volgende:
meen dit echt trouwens.
Boodschappen doen met jengelende kinderen want ze zijn moe
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Allebei wegbrengen en ophalen
Etc etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, megadruk en hektisch.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles achter iedereens reet opruimen
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etcAutocorrect
(zelfst. naamw.)
@kree vindt een kolfruimte onzin voor 2 vrouwelijke collega’squote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder stopte ook met werken toen ze zwanger werd van mij en begon pas weer met werken toen ik 15 werd. Ik geloof niet dat mijn vader ooit thuis bleef om te helpen.
Mijn ex begon redelijk snel weer met werken en we werkten beiden part-time thuis tijdens het eerste jaar, daarna dagopvang. Andere tijden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon in de auto laten als je in de supermarkt bentquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent blij dat ze nu ouder zijn en zichzelf redden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En als je zelf ziekig (of ongesteldquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet voetballen
Die moet paardrijden
Etc etc) bent moet dat ook allemaal doorgaan.
want vader werkt fulltime.![]()
nou als hun weekje mijn werk over zouden kunnen nemen, dan primaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
misschien mag je een weekje oppassen bij de kinderen van je zus.
dag en nacht.
En zijn niet je eigen kinderen enzo, dus weet niet of die vergelijking opgaat.
maar stel he ik vind een vrouw die echt carrière wil aanhangen, en het klopt financieel.
Ik zou er ok mee zijn om als vader thuis te blijven.Do what you love, love what you do!![]()
wie weet lezen er gegadigden meequote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou als hun weekje mijn werk over zouden kunnen nemen, dan prima
En zijn niet je eigen kinderen enzo, dus weet niet of die vergelijking opgaat.
maar stel he ik vind een vrouw die echt carrière wil aanhangen, en het klopt financieel.
Ik zou er ok mee zijn om als vader thuis te blijven.![]()
![]()
En de eerste 6 jaar pikken ze alle virusjes opquote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
En als je zelf ziekig (of ongesteld) bent moet dat ook allemaal doorgaan.
want vader werkt fulltime.
En jij dus ook
Ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kree vindt een kolfruimte onzin voor 2 vrouwelijke collega’s
Forum Opties Forumhop: Hop naar: