Was vorig jaar Januari ook al zoquote:Op zondag 29 december 2024 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme ging net zo goed met het besparen van gas.
Kans op storm is vooralsnog klein.quote:Op zondag 29 december 2024 10:14 schreef 12Beaufort het volgende:
2 januari storm met windstoten boven de 120 km.
Het is wel wat meer naar het zuiden gezakt tov gister. Nog verder naar het zuiden en we krijgen sneeuw ipv storm![]()
[ afbeelding ]
Pittige run, maar wat ik gisteren heb gezien in de weermodellen is dat de windstoten vooral verbonden zijn met een koufront (zeer zware windstoten en valwinden mogelijk). Geen echte storm.quote:
Snil Snil Snilquote:Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef MissHobje het volgende:
Omg ik krijg me toch *SNIL* kriebelskon wel eens heel veel worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klein?quote:Op zondag 29 december 2024 11:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kans op storm is vooralsnog klein.
Omdat de natuur een schijt hekel heeft aan al dat vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2024 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom nou uitgerekend weer dat schijtweer tijdens de jaarwisseling..
Ik heb net een zooi kerstlichtjes slingers door mijn huis gehangen voor wat meer lichtquote:Op zondag 29 december 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Gezocht: daglicht
Laatst gezien: november
Op dagen/weken als deze verlang ik oprecht naar zo'n heel fel lichtpaneel in m'n kamer. Ik heb er al één in de keuken, maar ik wil meerquote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb net een zooi kerstlichtjes slingers door mijn huis gehangen voor wat meer licht![]()
Je voelt het ook hequote:
Ohh fijn ja, soms ook echt ff lekker een bak licht.quote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dagen/weken als deze verlang ik oprecht naar zo'n heel fel lichtpaneel in m'n kamer. Ik heb er al één in de keuken, maar ik wil meer
Dan zou het op Schiphol ook continu kutweer moeten zijnquote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat de natuur een schijt hekel heeft aan al dat vuurwerk![]()
Payback time
Verbazingwekkend veel warmte nog van de zon zo om 16:15quote:Op zondag 29 december 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Gezocht: daglicht
Laatst gezien: november
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel warmte nog van de zon zo om 16:15* Nattekat trekt Dick door z'n scherm naar Nederland terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat trekt Dick door z'n scherm naar Nederland terug
Ik ben eraan gewend en heb nog steeds jetlag, dus heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, ik was dus vorig weekend een paar dagen in Berlijn samen met de vrouw... En we hadden beiden oprecht een soort jetlag gevoel, vanwege het feit dat het niet echt licht werd buiten en zo vroeg donker (Berlijn is sws nog half uur eerder donker dan NL, dus kan je nagaan)
Dat fuckt dan echt opeens enorm met je interne klok als je dat niet meer gewend bent![]()
ICON komt niet verder dan een stevige wind. Als van de veertig leden slechts eentje met storm komt, dan vind ik dat wel een vrij kleine kans ja. Wellicht dat ICON hierin dan onderpresteert.quote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Klein?
De hoogtestroming ligt net ten noorden van Nederland de kans op storm is zeker niet klein. Alles ligt aan de precieze koers, dat wel.
Nah das toch echt andersquote:Op zondag 29 december 2024 15:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou het op Schiphol ook continu kutweer moeten zijn
Waar de ... woon jijquote:
waarschijnlijk, is code voor waarschijnlijk gewoon over ons land heen, dus nog meer flutweer.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel warmte nog van de zon zo om 16:15KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja ik gun het je hoor, dat wel, maar pfff ik wil dit.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |