De toon is behoorlijk omgeslagen de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:52 schreef speknek het volgende:
Mooie kerstgedachte
Bekijk deze YouTube-video
Een front klapt vaak binnen enkele dagen tot weken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom kruipen de Russen dan zo langzaam naar voren? Als ze veel sterker zouden zijn zou dat sneller moeten gaan.
Dat valt ook wel weer mee, niemand praat meer over de leo's en f16's. Dat heeft een reden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Werkelijk het enige wat de Russen voor hebben is kwantiteit in mankracht, wapens en munitie. Des te lachwekkender dat Poetin een high-tech duel zegt te willen aangaan
En dat horen we al 3 jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een front klapt vaak binnen enkele dagen tot weken.
Zie syrie.
We horen al 3 jaar dat Poetin ziek is, Russiche soldaten altijd dronken zijn, en hun tanks gemaakt zijn van koek en piepschuim.quote:
Ik hoop dat deze het wel doen. De vorige tanks zijn teruggestuurd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:36 schreef ExTec het volgende:
Iemand had het over leopards? U vraagt wij draaien.
[ x ]
Dank voor me punt onderstrepenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We horen al 3 jaar dat Poetin ziek is, Russiche soldaten altijd dronken zijn, en hun tanks gemaakt zijn van koek en piepschuim.
Waarom zeg je dat je dat hoopt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze het wel doen. De vorige tanks zijn teruggestuurd.
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want oekraine volstouwen met wapentuig zodat ze de orcs ongenadig hard het land uit kunnen trappen zal je vast geen wenselijk scenario vinden.
Je liegt.quote:
Door syrie als voorbeeld te noemen zegt genoeg over hoe veel je er van snaptquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie syrie.
Sommige experts beweren dat dat zelfs in drie dagen kan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie syrie.
Een Rus zij na zijn vrijlating "Rusland heeft een geschiedenis van plotse omwentelingen". Dus het kan nog.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Sommige experts beweren dat dat zelfs in drie dagen kan.
Ik vraag mij af hoeveel nucleaire machten bereid zijn om hun complete bevolking op te offeren voor een andere niet nucleaire macht. Zeker als er geen nucleaire wapens worden gebruikt.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar klopt gewoon niets van. Als Rusland NATO aanvalt, op welke manier dan ook, kunnen we de Russische Federatie gewoon naar God nuken.
Denk je dat Rusland daartoe bereid is? Die zullen daar tenslotte mee moeten starten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel nucleaire machten bereid zijn om hun complete bevolking op te offeren voor een andere niet nucleaire macht. Zeker als er geen nucleaire wapens worden gebruikt.
Gaat nog tegenvallen als puntje bij paaltje komt. You'll see.
Poetin zit alweer grapjes te maken richting Trump over zijn 'rocket battle".quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je dat Rusland daartoe bereid is? Die zullen daar tenslotte mee moeten starten.
Ja, de reacties van Zelensky en de EU zijn ook al binnen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:00 schreef Perrin het volgende:
Serious conflict, jaja. Had ie maar even eerder moeten bedenken, die flapdrol.
Dit moet wel gespeeld zijn. Wat hadden ze dan verwacht?quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:55 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHA.![]()
Die gasten gaan na 1-1 gewoon compleet nat. Het wordt er s'winters niet zo bizar koud, net ietjes kouder dan hier, dus doodvriezen in je commieblock zal ze bespaard blijven.
CoNSeSsiEs!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit moet wel gespeeld zijn. Wat hadden ze dan verwacht?
Klopt toch ook allemaal? Poetin is ziek in zijn hoofd, Russische soldaten zijn op zijn minst gedrogeerd en als je nu in deze dagen je oliebollen iets te hard bakt gooi je die ouwe Sovjettroep van ze zo in gruzelementen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We horen al 3 jaar dat Poetin ziek is, Russiche soldaten altijd dronken zijn, en hun tanks gemaakt zijn van koek en piepschuim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |