Dat ding is viesch enzulks,quote:
Zegt de man zonder zwembroekquote:
Inderdaad, Jopen is de rode draad in mijn levenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt wat met Jopen hè
Tijdens de proeverij? Ik herinner me dat hyper etiket nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Jopen is de rode draad in mijn levenDeze hadden we gehad, samen met nog een paar anderen.
lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen loopt Rudolf zich vrolijk warm:
[ x ]
Nee deze had mijn man, dus ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens de proeverij? Ik herinner me dat hyper etiket niet
How cute !quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee deze had mijn man, dus ik ookcadeau gehad.
Contextquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
How cute !
"Liefde is jopen delen"
Ziet er een beetje uit als een plastic zak deze Ufoquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelukkig hebben wij ook Ufo's...![]()
[ x ]
Ja.. alleen heb ik zo'n zak nog nooit zon haast zien hebben als op 2:09quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een plastic zak deze Ufo
Nylon draadje er aan en dan rap wegtrekken van de camera, perspectief is allesquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. alleen heb ik zo'n zak nog nooit zon haast zien hebben als op 2:09
Kan ook hoor..quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nylon draadje er aan en dan rap wegtrekken van de camera, perspectief is alles
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ook hoor..Je hoort mij niet claimen dat dit echt is. Uitsluiten.. kan ik het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |