De inhoud in de gootsteen gemieterd?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had de dop nog niet (voor mijn verzameling).
Laat sjer zijn kind in de steek?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog wel tijd om in het weekend vaak tot laat te zuipen en Vinsaint dan 'lalalalaalala Vincent van der Voort' filmpjes te sturen, aldus Vincent vandaag.
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Chouffe alcoholvrij gepakt.
Je moet het gewoon geen bier noemen of daarmee vergelijken. Dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De inhoud in de gootsteen gemieterd?
Echt??!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:Dr_Flash je kunt nog gewoon iemand kiezen met pick'em.
Heb ook nog een Kasteel Rouge 0.0.quote:
Geniet ervan makkerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Chouffe alcoholvrij gepakt.
• Wijzigen voor een bepaalde sessie kan tot aan de start van de wedstrijd van je gekozen darter, wel graag door middel van een quote van je eigen bericht met in de reactie de aanpassing en niet met een editquote:
Sherrock?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Quizvraag: wie heeft het slechtste scorende gemiddelde dit WK tot nu toe?
Ja dat zag ik ja. Maar dan moet je minstens pre-sessie IEMAND gekozen hebbenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
• Wijzigen voor een bepaalde sessie kan tot aan de start van de wedstrijd van je gekozen darter, wel graag door middel van een quote van je eigen bericht met in de reactie de aanpassing en niet met een edit
quote:Het spel:
o Voor elke sessie kies je een darter
Azemoto?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jim Long?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noa Lynnquote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Long?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zie niet in waarom.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ja. Maar dan moet je minstens pre-sessie IEMAND gekozen hebbenToch?
Nee, want alcoholvrijbier wordt wel vrijwel zo gemaakt (gebrouwen) als gewoon bier. Vegakip wordt niet zo gemaakt als gewone kip.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
Alcoholvrij bier, is dat net zoiets als vegetarische kip?
Waarom zou dat niet mogen? De mogelijkheden zijn alleen gelimiteerd.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat
Ik had dus ook nog iemand kunnen kiezen bij sessie 2?
Goffedomme. Anders had ik sowieso gewonnenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? De mogelijkheden zijn alleen gelimiteerd.
Volgens wikipedia is het wel Long...quote:Op woensdag 18 december 2024 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fout, fout, fout en fout.
Als je niet eerst dood hoeft voor je die 72 maagden krijgtquote:
Wade had juist een van de beste scorende gemiddeldes dit WK.quote:
Lekker man, nul bier dus nul publiek.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker man. Winnaar 1 miljoen genot
Toon Greebe.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Moet je om te bekeren eerst in een ander geloof geloven? Want dan lukt het niet.quote:
Zou het publiek dan bier mogen drinken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |