Ik heb inmiddels hoop dat hij niet meer uitgenodigd wordt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef Szura het volgende:
Studio zonder Sjerrie Hendriks bevalt me wel
Sjer is nu vader dus geen tijd meerquote:Op woensdag 18 december 2024 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels hoop dat hij niet meer uitgenodigd wordt.
Bingo in shambles maar dat hebben we er voor over
Sjerrie hebben ze nog niet gevraagd of wel?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef Szura het volgende:
Studio zonder Sjerrie Hendriks bevalt me wel
Morgenmiddag verwacht ik hemquote:Op woensdag 18 december 2024 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels hoop dat hij niet meer uitgenodigd wordt.
Bingo in shambles maar dat hebben we er voor over
Van Barneveld is een triple 20 man.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat Van Barneveld Razma ook niet serieus neemt.
Pdc neemt Raya ook niet serieus. Staat in de Walk of Fame als enkelvoudig wereldkampioen hahaha GENOTquote:Op woensdag 18 december 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat Van Barneveld Razma ook niet serieus neemt.
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Chouffe alcoholvrij gepakt.
Nog wel tijd om in het weekend vaak tot laat te zuipen en Vinsaint dan 'lalalalaalala Vincent van der Voort' filmpjes te sturen, aldus Vincent vandaag.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sjer is nu vader dus geen tijd meer
Kist deed niet mee aan de Grand Slamquote:Op woensdag 18 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op het spelletje van Arjan met Kist
Nee, 15.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
18 ligt Ray beter.
8 ligt Jelle beter.
Ik had de dop nog niet (voor mijn verzameling).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |