SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLLU MAD?
De oorspronkelijke uploader is vast zo’n vieze Verticaal Video Syndroom aanhanger. Zal hem even opnieuw voor je online zettenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn hoofd schuin houden als ik dit wil bekijken?
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De oorspronkelijke uploader is vast zo’n vieze Verticaal Video Syndroom aanhanger. Zal hem even opnieuw voor je online zetten
Die kreeg wel zo ongeveer een tia op het podium, dus dat is een verzachtende omstandigheidquote:Op woensdag 18 december 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sherrock had gisteren een scorend gemiddelde van 84,52, jeetje.
Ja dag ga niet betalen. PGB nog niet binnen. Heb je niks gratis.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even Wicked.com voor de afwisseling
Currona?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas een griepje te pakken maat
Van al die Filippijntjes is Nebrida de saaistequote:Op woensdag 18 december 2024 20:52 schreef Szura het volgende:
Laat Williams dit aub winnen met 3-1 zonder nog een leg te verliezen. Trage strontpartij.
Unluckoquote:Op woensdag 18 december 2024 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dag ga niet betalen. PGB nog niet binnen. Heb je niks gratis.
De fles heeft weer gewonnen jammerquote:Op woensdag 18 december 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas een griepje te pakken maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |