SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
weet ik niet, geloof het wel . Denk dat deze ook met gemak een waterbuffel oppeuzeltquote:Op woensdag 18 december 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Zitten er geen giftige miljoenpoten daar? Misschien eet ie die.
Een tegenaria (oftewel huisspin).quote:Op woensdag 18 december 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende: deze spin liep net op mij af [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hehehehequote:Op woensdag 18 december 2024 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij niet. Dus ik schiet vooral mezelf in m'n voet.
Als je er een halsband omheen doet misschien.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tegenaria (oftewel huisspin).
nee dit was echt geen huisspinquote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tegenaria (oftewel huisspin).
als dit echt is he, jezus christquote:Explosies Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
Dit is wel gezellig. Hoe warm is het er nu?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de lichtjes wezen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoor je zo'n zacht lijzig stemmetje van buiten in het donker ineens "jongens ik geloof dat ze slaapt, ik heb honger en mijn eitjes staan op springen, aanvalluh"quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Zie je zo de sleutel rammelen in het sleutelgat.
Sorrry?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de beer kiezen voortaan.
Heb je ze niet eens afgericht?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Maar Huntsman spiders, die heb je in Thailand ook juist, heb daar een keer in de jungle geslapen in een hutje en daar krioelde het van de enorme Huntsman spiders, die reageerden ook allemaal op mij en waren me aan het besluipen en voor het lapje aan het houden
denk 27 graden? Ik had een vestje aanquote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel gezellig. Hoe warm is het er nu?
quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe
Maar dat is misschien wel een nieuwe ontwikkeling in de tijd dat je weg bent gegaan; hele lange posts
Ik heb zelfs zitten bidden geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ze niet eens afgericht?
O dat gaat nét.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk 27 graden? Ik had een vestje aan
Eigenlijk heeft die spin gewoon lampjes in zijn web gehangen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je dus Jezus toegelaten in je leven, dat is precies wat ze willen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zitten bidden geloof ik.
ohja, kak deed ik het zelf foutquote:
Is één groot monsterweb met allemaal lampjes om mensen te lokkenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft die spin gewoon lampjes in zijn web gehangen.
Volgens obsIdentify is het voor 97% zeker een huisspin. Dus of een betere foto aanleveren.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit was echt geen huisspin
hij was echt groot, denk spanwijdte van een bierviltje
Heeft u tijd voor het goede woord van onze Messias Shelob?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je dus Jezus toegelaten in je leven, dat is precies wat ze willen.
slang op zuur?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
maar een slang spotten is weer teveel gevraagd
ja hij is nu al weg hoop ikquote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens obsIdentify is het voor 97% zeker een huisspin. Dus of een betere foto aanleveren.
Is het ook, de echt grote jongens moet ze nog ontdekken.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens obsIdentify is het voor 97% zeker een huisspin. Dus of een betere foto aanleveren.
Hoe the fuck ben ik te laat met een Shelob grap, dat overkomt me niet vaak.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is één groot monsterweb met allemaal lampjes om mensen te lokken
Shelob zit af te wachten in eenn grot tot er genoeg mensen zijn.
Hoor je geen getrippel?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is nu al weg hoop ik
hij ws echt groot
om door een ringetje te halenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe the fuck ben ik te laat met een Shelob grap, dat overkomt me niet vaak.
Zijn er geen appartementspinnen. Studiospinnen. Studentenkamerspinnen. Villaspinnen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Huisspinnen zijn ook wel echt overdreven groot. Huisspin is een te lieve naam voor die beestjes
Dit hele gebeuren is echt zo triest. En als het dan nog gewoon een paar kneuzen is die eigenlijk een jurkenwinkel een beetje wilden vandaliseren. Wat extra zinloos allemaal.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kak deed ik het zelf fout
Explosies Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
Door RTL Nieuws·5 uur geleden·Aangepast: 56 minuten geleden
© ANPExplosies Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
RTL Nieuws
Eén van de vier verdachten van het veroorzaken van de explosies aan de Tarwekamp in Den Haag en de eigenaresse van de bruidswinkel hadden tot voor kort een relatie. Dat meldt het AD op basis van politiebronnen. Een bron rond het onderzoek bevestigt aan RTL Nieuws dat de relatie een rol speelt. De bruidswinkel was hoogstwaarschijnlijk doelwit van de explosies.
- Tekst gaat verder onder de advertentie -
Advertentievrij?
RTL-Premium
Dat de twee elkaar goed kenden, blijkt wel uit het feit dat ze beiden rond dezelfde dag een advertentie online plaatsten voor de verkoop van de witte Range Rover die na de explosie uitbrandde.
De politiebronnen die het AD sprak, houden er sterk rekening mee dat de aanslag in de relationele sfeer moet worden gezien. De Rotterdamse verdachte Moshtag B. zou uit wraak hebben gehandeld vanwege de verbroken relatie met de eigenaresse van de bruidsmodewinkel die door de explosies compleet werd verwoest.
Klus klaren
'De ex-partner zou de vrouw materieel hebben willen treffen', schrijft het AD. De eigenaresse was daar zelf niet aanwezig op het moment van de explosies. Volgens de krant heeft Moshtag B. de andere verdachten opgetrommeld 'om de klus te klaren'. Twee van hen zouden neven zijn van Moshtag B., meldt het AD.
Hoe de explosies zo verwoestend konden zijn, is onduidelijk. De gevolgen waren in elk geval enorm. De explosies in Den Haag kostten zes mensen het leven, vijf bewoners van het complex en iemand die er logeerde. Een paar dagen na de explosies sprak de politie al het sterke vermoeden uit dat de explosies gericht waren op de bruidsmodezaak van de vrouw.
Dit gebeurde er vorige week in de wijk Mariahoeve op de Tarwekamp:
De explosie, daarna het verdriet: een week Tarwekamp in beeld
Dat de verdachte en de vrouw van de bruidswinkel elkaar kenden wordt ook duidelijk door de link met de witte Range Rover die na de explosies bij Tarwekamp uitbrandde.
Moshtag B. probeerde deze auto vier weken voor de explosies te verkopen, rond 10 november. Diezelfde dag bood de eigenaresse van de bruidsmodezaak die bij de explosies werd verwoest, deze auto via Facebook te koop aan. Daar is deze advertentie nog altijd te zien. 'Bieden naar waarden (sic), auto mag weg hoeft niet', staat erbij. Op 29 november zette ze de auto nogmaals op Facebook.
De vrouw gebruikte dezelfde foto's van de auto als B. op Marktplaats had gezet. De auto werd na de explosies compleet uitgebrand aangetroffen op de Tarwekamp.
- Tekst gaat verder onder de advertentie -
Advertentievrij?
RTL-Premium
De bewuste Range Rover, uitgebrand op Tarwekamp
© ANP
De bewuste Range Rover, uitgebrand op Tarwekamp
Moshtag B. zit net als de andere drie verdachten vast in beperkingen. Dat betekent dat ze alleen maar met hun advocaat contact mogen hebben. Gerard Spong is de advocaat van Moshtag B., bevestigt hij aan de Volkskrant. Hij wil niets zeggen. Omdat de verdachten in beperkingen zitten, zegt het OM tegen RTL Nieuws niets te kunnen bevestigen. "Ook niet over de details en omstandigheden rond hun eerdere aanhouding. Zodra de beperkingen worden opgeheven, zullen we dat wel doen."
Verdachte had tankstation
Volgens de Volkskrant groeide de 33-jarige B. op in Roosendaal, waar ook de neven wonen die zijn aangehouden.
Hij volgde een opleiding tot opticien en heeft enkele bedrijven opgericht. De man heeft onder meer een tankstation in Rotterdam samen met iemand anders. Die partner wil er tegen RTL Nieuws over zeggen: "Ik wacht het onderzoek van justitie af."
toiletspinniequote:Op woensdag 18 december 2024 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er geen appartementspinnen. Studiospinnen. Studentenkamerspinnen. Villaspinnen.
Ja zo noemde ik de hooiwagen die eerst altijd op m'n wc zat.quote:
Echt echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is echt zo triest. En als het dan nog gewoon een paar kneuzen is die eigenlijk een jurkenwinkel een beetje wilden vandaliseren. Wat extra zinloos allemaal.
Rare omschrijving, dit is gewoon weer een gevalletje eerwraak.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is echt zo triest. En als het dan nog gewoon een paar kneuzen is die eigenlijk een jurkenwinkel een beetje wilden vandaliseren. Wat extra zinloos allemaal.
Wijkspinquote:Op woensdag 18 december 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Huisspinnen zijn ook wel echt overdreven groot. Huisspin is een te lieve naam voor die beestjes
mooi.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had ook zo'n vriendjequote:Op woensdag 18 december 2024 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo noemde ik de hooiwagen die eerst altijd op m'n wc zat.
Niet op de wc zelf, maar in de ruimte genaamd het toilet.
Vandaliseren met 10 jerrycans aan benzine. Dan heb je ook echt geen enkele werkende hersencel in dat kuthoofd.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn wc is verbouwd en hij is vast vermoordquote:Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ook zo'n vriendjemaar toen was ie ineens weg, toen dacht ik wel 'maar nu weet ik niet waar je bent en dat vind ik naar'
![]()
overschat je de mensheid nou? wat dom van jequote:Op woensdag 18 december 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaliseren met 10 jerrycans aan benzine. Dan heb je ook echt geen enkele werkende hersencel in dat kuthoofd.
quote:Op woensdag 18 december 2024 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn wc is verbouwd en hij is vast vermoordHopelijk was hij al op tijd gevlucht.
eensquote:Op woensdag 18 december 2024 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest weer voor vandaag.
Volgens mij zit ie onder de caviakooi.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:47 schreef UitStraling het volgende:
In Nederland is de reuzenhooiwagen in sterke opkomst sinds 2010 of zo, die heeft poten van bijna 10 cm lang.
Ik dacht dat een zaak überhaupt opblazen al een absoluut dieptepunt zou zijn. Hoe naïefquote:Op woensdag 18 december 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
overschat je de mensheid nou? wat dom van jeecht typsich mens weer, dit
huh maar het is sowieso een drugslabquote:Op woensdag 18 december 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat een zaak überhaupt opblazen al een absoluut dieptepunt zou zijn. Hoe naïef
Gerrie's Moving Caviakooiquote:Op woensdag 18 december 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie onder de caviakooi.
Ja maar waarom??quote:Op woensdag 18 december 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
en de eigenaresse van die bruidszaak heeft er hoe dan ook schuld aan
omdat mensen een hekel hebben aan negativiteit en meer liefde op aarde zouden willenquote:
Was één van de allereerste dingen die de politie naar buiten bracht niet dat het geen drugslab was?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh maar het is sowieso een drugslab
ohnee, nou dan sowieso drugsgerelateerd
ohnee, nou dan sowieso criminelen
ohnee
![]()
Dat iedereen al weken allerlei theorieën heeft over wat er daar gebeurd is en wiens schuld het is gebaseerd op onderbuikjes.quote:
Ik wil meer liefde en dat is niet mijn schuld!quote:Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat mensen een hekel hebben aan negativiteit en meer liefde op aarde zouden willen
oh wacht
jupquote:Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was één van de allereerste dingen die de politie naar buiten bracht niet dat het geen drugslab was?
Ik ben vooral benieuwd wie die verdachten zijn en waarom ze verdacht zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat iedereen al weken allerlei theorieën heeft over wat er daar gebeurd is en wiens schuld het is gebaseerd op onderbuikjes.
de ex van de vrouw van de bruidswinkel en zn twee nevenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wie die verdachten zijn en waarom ze verdacht zijn
De RAL kleur had men wel weer eens goed.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat iedereen al weken allerlei theorieën heeft over wat er daar gebeurd is en wiens schuld het is gebaseerd op onderbuikjes.
wat is datquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat het alweer over iets leuks?
Chocola?quote:
En waarom zijn die verdacht?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de ex van de vrouw van de bruidswinkel en zn twee neven
Ja hoor. Ik maakte een uitstekende deeltjesfysicagrap.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat het alweer over iets leuks?
Hmm, ligt er aan welke kant je belichtquote:
omdat ze zo'n goed alibi haddenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En waarom zijn die verdacht?
"Haha ja is goed"quote:Op woensdag 18 december 2024 16:59 schreef UitStraling het volgende:
De laatste Hollander die iets opblies was Luitenant-ter-zee Jan van Speijk.
Ow daar ben ik te dom voorquote:Op woensdag 18 december 2024 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik maakte een uitstekende deeltjesfysicagrap.
De kant waarbij wij chocola eten?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan welke kant je belicht?
[..]
omdat ze zo'n goed alibi hadden
Eerwraaktypes.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En waarom zijn die verdacht?
Ach, nu zijn het die kutmarrokanen. Iedereen weer blij met het zwarte schaap.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupmaar vooral die 'nou dan MOET het wel dit zijn' zonder enige aanleiding. Of nouja, er was wel een aanleiding. Er was een explosie en mensen zijn dood, alsof dat niet erg genoeg is
waarom zo graag een zwart schaap willen aanwijzen
Ik vind Kritiek van de Zuivere Rede wel een goede.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan welke kant je belicht?
'ik snap oorlog echt niet, ik wil liefde op deze wereld'quote:Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu zijn het die kutmarrokanen. Iedereen weer blij met het zwarte schaap.
Iets met kiepkluifjesquote:Op woensdag 18 december 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we eten vanavond?heb je al gemberbier gemaakt @:dezwabber
Van die mensen die vinden dat Oekraïne niet terug moet vechtenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'ik snap oorlog echt niet, ik wil liefde op deze wereld'
ik vind de mensheid echt zo slim en ZO dom tegelijkertijdof anders gezegd, ik vind ons gewoon echt heel lelijk volk
oke ander onderwerp
alle mensen zijn dom en hypocriet nee we gingen het gezellig houden doen makenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die mensen die vinden dat Oekraïne niet terug moet vechten
ziet er ook gezond uitquote:Op woensdag 18 december 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
Keb net een bakkie basis rames gehaald.
Gebakken rijst, sperziebonen, broccoli, pittig rundvlees en een eitje, 12,95 betaald
[ afbeelding ]
Kluifjes kluivenquote:
nouja het is groentequote:Op woensdag 18 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er ook gezond uit
geen idee of dat het is maar die groentesmooi kek fris kleurtje
We gaan de schijn ophouden?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle mensen zijn dom en hypocriet nee we gingen het gezellig houden doen maken![]()
Bushokjes. Brievenbussen. Fietsenwinkels.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Haha ja is goed"
~ 10 jarige jochies in de kerstvakantie bij vuilnisbakken
Zo duur tegenwoordig joh. 8 euro voor een burger. Toch heb ik me onlangs laten verleiden.quote:
dat denk ik ook maar dat is ook niet zo heeel lastigquote:Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja het is groentelijkt me gezonder dan een big mac menu voor dezelfde prijs
watquote:
nee, mensen zijn en blijven dom maar dat hele tijd herhalen schieten we niet echt wat mee op, vind je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja het is groentelijkt me gezonder dan een big mac menu voor dezelfde prijs
quote:
Die app scheelt een hoop. Soms hebben ze wel mooie dingen, zoals 2 McKroketten voor twee euro of een Big Mac voor 2,50quote:Op woensdag 18 december 2024 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo duur tegenwoordig joh. 8 euro voor een burger. Toch heb ik me onlangs laten verleiden.
Ey yo volgende keer download ik die app welquote:Op woensdag 18 december 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die app scheelt een hoop. Soms hebben ze wel mooie dingen, zoals 2 McKroketten voor twee euro of een Big Mac voor 2,50
Nee, maar wel alvast de cultuur besteld.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben uitzondering op de regelquote:Op woensdag 18 december 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
nee, mensen zijn en blijven dom maar dat hele tijd herhalen schieten we niet echt wat mee op, vind je wel
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar dat is ook niet zo heeel lastig
[..]
wat![]()
[..]
nee, mensen zijn en blijven dom maar dat hele tijd herhalen schieten we niet echt wat mee op, vind je welMc Crispy met swiss cheese menuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik zag zo'n grappig fimpje op insta over iemand die kapot ging bij de kassa van de prijzen, moest aan jou denkenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die app scheelt een hoop. Soms hebben ze wel mooie dingen, zoals 2 McKroketten voor twee euro of een Big Mac voor 2,50
oh, waitquote:Op woensdag 18 december 2024 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar wel alvast de cultuur besteld.
dit is iets wat de mens vaak vindt over zichzelfquote:Op woensdag 18 december 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben uitzondering op de regel![]()
oh dat swiss menuutje lijkt me wel lekker, laat maar weten of het iets isquote:Op woensdag 18 december 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mc Crispy met swiss cheese menu
Hoe kapotquote:Op woensdag 18 december 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zag zo'n grappig fimpje op insta over iemand die kapot ging bij de kassa van de prijzen, moest aan jou denken![]()
maar weet niet goed of je dat als grapje kan waarderen dus nu weet ik niet of ik het moet delen
Ik weet niet of dat kan, zou me niet verbazen. Ik weet wel dat vaak iets van gist gebruikt wordt. Maar dit is meer een soort gedroogde scobycultuur.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wait
was dat niet gewoon gember met suiker of iets in die richting?
O zo sta ik ook altijd in de winkel.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Ze gaat eten kopen voor een charcuterieboard want haar schoonouders komen op bezoek, en das prijzig grrrlkrjlrkjrrrr
Ze doen maar, ik weet dat het voor mij klopt.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
dit is iets wat de mens vaak vindt over zichzelf
Lekkere burger hoor. Had hem al eerder gehadquote:Op woensdag 18 december 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat swiss menuutje lijkt me wel lekker, laat maar weten of het iets isin december heeft de mac vaak goede aanbiedingen
al is het volgende week al kerst en ik moet nog alle kerstassorti's van de supermarkten opkopen
Oh, grappigquote:Op woensdag 18 december 2024 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan, zou me niet verbazen. Ik weet wel dat vaak iets van gist gebruikt wordt. Maar dit is meer een soort gedroogde scobycultuur.
https://startercultures.e(...)gingerbeerplant-gdp/
Dit is hoe ik het ken.
ik kan heel lastig doen om geld uit principe, niet om het bedrag zelfquote:Op woensdag 18 december 2024 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zo sta ik ook altijd in de winkel.
ik ben wat makkelijker met geld ik heb al duizenden euro's onzinnig stuk geslagenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan heel lastig doen om geld uit principe, niet om het bedrag zelf
dus kan moeilijk doen om 2 euro als ik die 2 euro onzin vind, maar kan ook heel makkelijk overdreven geld uitgeven![]()
mijn ouders zijn hier ook een stukkkk erger, wij doen het goed![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben wat makkelijker met geld ik heb al duizenden euro's onzinnig stuk geslagen
oh dat ik ook hoor, roken dan. En eten want eetbuiten zijn prijzigquote:
naja je moet er wat mee doen hequote:Op woensdag 18 december 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat weten we
![]()
En wat is onzinnig, mis je het geld of heb je spijt van je aankopen? Ik zou wel iets vrijer met geld om willen gaan, ietsje
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:40 schreef Karzai het volgende:
als ik zou ik zou stoppen met roken en drinken heb ik zo genoeg geld om een maandje op de fiji eilanden te verblijven
Yesss.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, grappigIk ken(de) alleen maar recepten waarin je het zelf makkelijk kon maken met die simpele ingrediënten
en dat trok me wel aan, want wacht nog op scoby voor kombucha![]()
laat maar weten als je het binnen hebt, misschien ga ik het dan ook wel maken. Twee babys in the making is wel gezellig toch
Patat met pindasaus en een nasischijf.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Mmmquote:Op woensdag 18 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
is er een nieuwe wet ofzo dat ze dit soort toevoegingen op de verpakking moeten zetten?
Boekjes zijn nostalgiequote:Op woensdag 18 december 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
Via die LEGO app is het echt zoveel makkelijker om iets te bouwen.Ik ga die boekjes nu nooit meer gebruiken.
Wtf!?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
Via die LEGO app is het echt zoveel makkelijker om iets te bouwen.Ik ga die boekjes nu nooit meer gebruiken.
Mental image dat er iemand in de fabriek een pak met "Instant coquille, just add water" open maakt.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
is er een nieuwe wet ofzo dat ze dit soort toevoegingen op de verpakking moeten zetten?
Nee maar soms vind ik het niet heel duidelijk via het boekje en daarbij hoef ik dan ook geen licht erop te schijnen 's avonds. Neemt ook minder ruimte in en je hebt een optie dat je samen kan bouwen.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf!?
Echt nog nooit een legoset gezien die lastig is.
Oehhh, nasischijf lekker zegquote:Op woensdag 18 december 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patat met pindasaus en een nasischijf.
met schelpdierensmaakquote:
als dat kon, met dezelfde smaak structuur allesquote:Op woensdag 18 december 2024 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image dat er iemand in de fabriek een pak met "Instant coquille, just add water" open maakt.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als dat kon, met dezelfde smaak structuur alles
ik zou tekenen
Godzilla -1 bluray boxset.quote:
Wanneer loop je dan weer gelijk met je oude ritme?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat de salade 70% is afgeprijsd bij de appie
oke we gaan steeds vroeger in bed liggen, schijnbaar
wie is wan tik? xD xD xDquote:Op woensdag 18 december 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Godzilla -1 bluray boxset.
Dit is de recentste Japanse Godzillafilm, vorig jaar in de bios gezien. En nu eindelijk thuis.
Maar niet vanavond. Wan tik zit nu in de metro naar de bios.
ik snap je vraag niet, sorryquote:Op woensdag 18 december 2024 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer loop je dan weer gelijk met je oude ritme?
Een tikfout die SwiftKey nu geleerd heeft, en nu corrigeert hij het zelfs als ik het weer verbeter.quote:
Whehehe. Ja wacht ik trek even m'n rubberen monsterpak aan.quote:En ooooh, is dat godzilla. Wat een schatje. Is dat je kink?
hahaha, god wat irritantquote:Op woensdag 18 december 2024 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een tikfout die SwiftKey nu geleerd heeft, en nu corrigeert hij het zelfs als ik het weer verbeter.
[..]
Whehehe. Ja wacht ik trek even m'n rubberen monsterpak aan.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, god wat irritant![]()
![]()
nou, er zijn vast mensen die deze kink hebben. En wij shamen niet
Oh lekker. Extragratis twee keer zoveel werk.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Dit is geen klacht maar wel een pufpufje. Bij ons op de opleiding gebeurt het afstuderen in duo's, maar best wat mensen hebben vertraging waardoor veel duo's een solo wordt.
Dat is opzich ok (nee eigenlijk niet want die mensen hebben geen sparringspartner en dit zelf opzoeken is te lastig en daardoor zijn onderzoeken niet zo goed doordacht) ANYWAYYYY, weet je hoeveel werk dit is voor docenten als al die duo's een solo worden![]()
Is het ook dezelfde film?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga twee films kijken. Twintig minuten na elkaar. In dezelfde zaal.
Ik als ik straks m'n tweede kaartje moet inchecken bij de Cineville paal:
[ afbeelding ]
Welke films?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Technisch gezien drie, want de tweede voorstelling laat twee anime films zien.quote:
Jarenlang voor getraind.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind het knap dat je zolang kan stil zitten voor een film zwab, en dan nog 2 achter elkaar
precies, maar als je zegt 'je houdt toch wel van een extraatje' dan klinkt het ineens ook positiefquote:Op woensdag 18 december 2024 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Oh lekker. Extragratis twee keer zoveel werk.
moet je er dan uit tussendoor, mag je niet blijven zitten?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las dit ook in eerste instantiequote:Op woensdag 18 december 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
oh 20 minuten na elkaar is niet 20 min per film, nvm
Allemaal nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 december 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Technisch gezien drie, want de tweede voorstelling laat twee anime films zien.
De eerste is een Tsjechoslowaakse New Wave film op 35mm, Valerie and her Week of Wonders.
Daarna 5 Centimeters per Second en The Garden of Words.
er staat een documentaire online over Frennaquote:Op woensdag 18 december 2024 18:52 schreef Karzai het volgende:
ik wil nu wel naar bed, er komt ook niks op tv
ook moe?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dit ook in eerste instantie
Yep.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
oh 20 minuten na elkaar is niet 20 min per film, nvm
Je bent zelf krakkemikkigquote:Op woensdag 18 december 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
En ja ik had dat een beetje krakkemikkig verwoord.
High fivequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep.
En je mag een Cineville kaartje pas anderhalf uur of later voor de film ophalen. En de eerste voorstelling begint twee uur voor de tweede
je probeert ons brein gewoon wat te stimuleren. Of dit wel/niet positief is laten we maar even in het middenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
En ja ik had dat een beetje krakkemikkig verwoord.
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:04 schreef essnhills het volgende:
Zijn er hier ook niet-krakkemikkigen?ik was vroeger mega verliefd op een Mikki, volgens mij is ie doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:04 schreef essnhills het volgende:
Zijn er hier ook niet-krakkemikkigen?denk t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zwaarquote:Op woensdag 18 december 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
je probeert ons brein gewoon wat te stimuleren. Of dit wel/niet positief is laten we maar even in het midden
[..]hoe was het fietsen?
Zegquote:
Dan waren jullie samen crackemikkig?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was vroeger mega verliefd op een Mikki, volgens mij is ie dood
klinkt goedquote:Op woensdag 18 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er uit denk ik, wat ik als dessert ga maken
Mini cheesecake met bosbessen, mandarijnroom met bramen in knapperige karamelbakjes, en citroen semifreddo met frambozencoulis en pistachekletskoppen
Enige wat niet ruim vantevoren kan is de mandarijnroom. Maar wel de mandarijncurd. De rest kan allemaal eerderquote:
Oeh. Ik ben geïnteresseerd in mandarijncurd.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enige wat niet ruim vantevoren kan is de mandarijnroom. Maar wel de mandarijncurd. De rest kan allemaal eerder
Niet geklikt, ik zie Gordon voor me die een sanitairwinkel opentquote:
Hetzelfde als lemon curd maar dan met mandarijnquote:Op woensdag 18 december 2024 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Ik ben geïnteresseerd in mandarijncurd.
En dat allemaal in 1 bakje?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Mini cheesecake met bosbessen, mandarijnroom met bramen in knapperige karamelbakjes, en citroen semifreddo met frambozencoulis en pistachekletskoppen
Ja, gewoon op elkaar gepleurd, beetje prakkenquote:
geen pauzes genomen onderweg, als je merkte dat het te veel was in 1x?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwaar
Vermoeiend
Veel te ver in 1x
Wel gelukt
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan waren jullie samen crackemikkig?
is dit één gerechtje?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Als dat recept verder identiek is, dan ga ik dat ook eens proberen. Lemon curd heb ik wel vaker gemaakt.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hetzelfde als lemon curd maar dan met mandarijn
Met extraveel rasp want
Gewoon een soort stamppotquote:Op woensdag 18 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gewoon op elkaar gepleurd, beetje prakken
ik zou het niet kunnen maken , je zou zo aan hhb mee kunnen doen volgens mijquote:Op woensdag 18 december 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enige wat niet ruim vantevoren kan is de mandarijnroom. Maar wel de mandarijncurd. De rest kan allemaal eerder
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen maken , je zou zo aan hhb mee kunnen doen volgens mij
lekker prakkenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gewoon op elkaar gepleurd, beetje prakken
Nouja het was ook het gehele ding dat teveel was samen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen pauzes genomen onderweg, als je merkte dat het te veel was in 1x?![]()
en wel gedaan, its something? ik typte stomthing, was niet expres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, wel zelf gedaan
En ze komen hem hier bezorgen dus hoef niet nog een keer heen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Grand dessert, zelf pakken wat je lekker vindtquote:Op woensdag 18 december 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit één gerechtje?of drie gangen nagerecht ofzo?
![]()
Wat hebben we als toetje?quote:
Ja het is niet echt andersquote:Op woensdag 18 december 2024 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat recept verder identiek is, dan ga ik dat ook eens proberen. Lemon curd heb ik wel vaker gemaakt.
'met aardappelen en rookworst?'quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat hebben we als toetje?
"Stamppot"
Behalve dan dat ik niet van die bakstress hou, en niet op tv wilquote:Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen maken , je zou zo aan hhb mee kunnen doen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
En voldoende voorproeven natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, komende dagen gewoon rustig op mijn gemakkie (en zittend) de verschillende onderdelen maken stuk chiller
Ja moet tocj weten of het lekker isquote:Op woensdag 18 december 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En voldoende voorproeven natuurlijk
Hopelijk heb je wel genoeg gekocht dat je straks niet weer naar de winkel moet omdat alles al op isquote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja moet tocj weten of het lekker is
Ja, volgens mij heb ik alles in huisquote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel genoeg gekocht dat je straks niet weer naar de winkel moet omdat alles al op is
Morgen dus nog even een paar dozen koekjes halenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik alles in huis
Behalve koekjes voor de cheesecakebodem
Ik denk aan bitterkoekjes als bodem, of bastognequote:Op woensdag 18 december 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen dus nog even een paar dozen koekjes halen
Dan zou ik voor bastogne gaanquote:Op woensdag 18 december 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk aan bitterkoekjes als bodem, of bastogne
De zon is er wel hoor.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Hoor net dat de zon in 30 jaar tijd niet zo lang weg is geweest.
Deprimerende grijze bende wel jaquote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Hoor net dat de zon in 30 jaar tijd niet zo lang weg is geweest.
quote:
quote:
Ja zo ben ik ook hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan heel lastig doen om geld uit principe, niet om het bedrag zelf
dus kan moeilijk doen om 2 euro als ik die 2 euro onzin vind, maar kan ook heel makkelijk overdreven geld uitgeven![]()
mijn ouders zijn hier ook een stukkkk erger, wij doen het goed![]()
Ik heb daar nog foto's van van ons.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bushokjes. Brievenbussen. Fietsenwinkels.
Goede herinneringen aan Oud & Nieuw in Utrecht @:Airwin
Ik heb de afgelopen tijd vrij vaak YOLO!!! gedaan terwijl ik meestal wel op de centen benquote:Op woensdag 18 december 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat weten we
![]()
En wat is onzinnig, mis je het geld of heb je spijt van je aankopen? Ik zou wel iets vrijer met geld om willen gaan, ietsje
finale van Het Perfecte plaatje. Daarna wel gelijk naar bed.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:52 schreef Karzai het volgende:
ik wil nu wel naar bed, er komt ook niks op tv
Jij mist de optie 'beide' zeker?quote:
Nee jullie hebben diepgaande gesprekken hierquote:Op woensdag 18 december 2024 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij en haags zijn wel de grootste baggeraars hier
Klinkt als een gezellige jongen.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Verdachte van dodelijk drama Tarwekamp kent verleden vol geweld "Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken, ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen"
Ga lekker geiten hoeden in de bergen dan. Doeiiiiquote:Op woensdag 18 december 2024 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Verdachte van dodelijk drama Tarwekamp kent verleden vol geweld "Je gaat iets meemaken wat jullie kk-Hollanders niet kennen en dat heeft met mijn eer te maken, ik ga jullie laten voelen wat het betekent om een Berber zijn woede te voelen"
Nog even genieten van de blauwe staal zo lang ie nog bestaatquote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber heb eindelijk deze besteldInclusief taxes en shipping maar 66 euro
![]()
[ afbeelding ]
https://www.amazon.com/gp/product/B0CKYF6BCK
Super-Ygrittepitte, knechter der preciezenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga lekker geiten hoeden in de bergen dan. Doeiiii
Ben afgehaakt halverwege seizoen 2 ofzoquote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja het was ook het gehele ding dat teveel was samen.
Ohhh, dus het fietsen zelf ging eigenlijk heel erg oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, wel zelf gedaan
En ze komen hem hier bezorgen dus hoef niet nog een keer heenDat is ook al super winst toch?
![]()
Wel jammer dat het alsnog wat veel was voor je, maar stapje voor stapjeen alles samen is ook veel prikkels. Je leeft sowieso best wel in een land/maatschappij met veel prikkels .. maar volgende keer zal dat ook weer stukje beter gaan! Wel fijn dat de volgende keer niet meteen super snel weer is
Baby darling doll face honey
oehhh, slimquote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grand dessert, zelf pakken wat je lekker vindt
Wel allemaal kleine porties hoor. Maar dan wel meer zodat de hongeriggen meer kunnen pakken als ze willen
en ook van kunnen genieten?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd vrij vaak YOLO!!! gedaan terwijl ik meestal wel op de centen ben
Avequote:Op woensdag 18 december 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Super-Ygrittepitte, knechter der preciezen
Tis the season to be jolly! Falalalalaaalalalalaaaaquote:Op woensdag 18 december 2024 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit het fijnste seizoen vinden.
Spoom is oudbolligquote:Op woensdag 18 december 2024 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhh, slim
heb je ook spoom? doe mij maar 10 spoom
Pray for Gergiquote:Op woensdag 18 december 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb gergi aangestoken, manflu incoming in 3..2..
Ik ken het pas een paar dagenquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb gergi aangestoken, manflu incoming in 3..2..
Ik gniffelde om rop, maar dat is beroepsdeformatiequote:
* werpt milka met kleenexquote:Op woensdag 18 december 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als ik van dit gehoest en genies af was
Boks. Gooide net zakdoekje nummer 14 op de stapel op de grondquote:Op woensdag 18 december 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als ik van dit gehoest en genies af was
Ik klink lekker heesquote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boks. Gooide net zakdoekje nummer 14 op de stapel op de grond
Wildquote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat
Ik heb vandaag een gratis busrit bij Qbuzz gehad, want er kon niet ingecheckt worden.
Hier kan ik ook gratis reizenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat
Ik heb vandaag een gratis busrit bij Qbuzz gehad, want er kon niet ingecheckt worden.
Oeh.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ah welnee. Had lastminute eurodisney geboekt, twee kaartjes voor Robbie Williams en ook eentje voor Gary Barlow en "moet" Londen nog even boeken, en dat in twee weken tijd ofzo. Dat is voor mij heftig.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Gaat Gerrie een wilde periode in?
Hij zei van de weke dat Qbuzz slecht was.quote:
Dat denk ik ook niet. Dan zou je je zeker te goed doen aan heerlijke kaasjesquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben denk ik geen hedonist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |