SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
weet ik niet, geloof het wel . Denk dat deze ook met gemak een waterbuffel oppeuzeltquote:Op woensdag 18 december 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Zitten er geen giftige miljoenpoten daar? Misschien eet ie die.
Een tegenaria (oftewel huisspin).quote:Op woensdag 18 december 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende: deze spin liep net op mij af [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hehehehequote:Op woensdag 18 december 2024 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij niet. Dus ik schiet vooral mezelf in m'n voet.
Als je er een halsband omheen doet misschien.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tegenaria (oftewel huisspin).
nee dit was echt geen huisspinquote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tegenaria (oftewel huisspin).
als dit echt is he, jezus christquote:Explosies Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
Dit is wel gezellig. Hoe warm is het er nu?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de lichtjes wezen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoor je zo'n zacht lijzig stemmetje van buiten in het donker ineens "jongens ik geloof dat ze slaapt, ik heb honger en mijn eitjes staan op springen, aanvalluh"quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Zie je zo de sleutel rammelen in het sleutelgat.
Sorrry?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de beer kiezen voortaan.
Heb je ze niet eens afgericht?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Maar Huntsman spiders, die heb je in Thailand ook juist, heb daar een keer in de jungle geslapen in een hutje en daar krioelde het van de enorme Huntsman spiders, die reageerden ook allemaal op mij en waren me aan het besluipen en voor het lapje aan het houden
denk 27 graden? Ik had een vestje aanquote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel gezellig. Hoe warm is het er nu?
quote:Op woensdag 18 december 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe
Maar dat is misschien wel een nieuwe ontwikkeling in de tijd dat je weg bent gegaan; hele lange posts
Ik heb zelfs zitten bidden geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ze niet eens afgericht?
O dat gaat nét.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk 27 graden? Ik had een vestje aan
Eigenlijk heeft die spin gewoon lampjes in zijn web gehangen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de lichtjes wezen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je dus Jezus toegelaten in je leven, dat is precies wat ze willen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zitten bidden geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |