Dat het cultuurverrijkers waren lag behoorlijk voor de hand. Hoef je alleen de statistieken maar voor te bekijken.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die trekken nu de "ha ik had het je toch gezegd het zijn de cultuurverrijkers!!!"-kaart.
Heb het over zaken die gaan over relatie/familieproblemen, eerwraak, whatever. Dat zijn meestal wel abc-tjes. Hooguit hebben ze hier net iets meer moeite moeten doen om de handlangers erbij te vinden, alhoewel die blijkbaar een paar weken ervoor al met een busje vol explosief spul zijn aangehouden.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom weten ze nog niks bij die loodgieter dan? Het enige wat ze oppakken zijn laag hangend fruit.
Niets weten of niets naar buiten brengen zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom weten ze nog niks bij die loodgieter dan? Het enige wat ze oppakken zijn laag hangend fruit.
Mwah, juist als dit relationeel is gaat het hele "cultuurverrijkers" argument niet meer op, geweld tegen vrouwen komt in alle lagen van de bevolking en onder alle bevolkingsgroepen voor.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat het cultuurverrijkers waren lag behoorlijk voor de hand. Hoef je alleen de statistieken maar voor te bekijken.
Overigens sluit het een het ander niet uit. Het kan nog steeds een witwaszaak zijn.
Maar meteen een half flatgebouw mee nemen is wel weer next level he.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, juist als dit relationeel is gaat het hele "cultuurverrijkers" argument niet meer op, geweld tegen vrouwen komt in alle lagen van de bevolking en onder alle bevolkingsgroepen voor.
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De drie West-Brabanders staan in het lokale criminele circuit niet bekend als zware jongens. Wel hebben ze veroordelingen op hun naam staan, onder meer voor geweldsdelicten. Zo verscheen de jongste verdachte dit jaar nog voor de politierechter in Breda voor het bezit van een gaspistool. De politie vond dat wapen in de auto waarmee hij was gevlucht na een mislukte ontvoering en afpersing.
Maar de aanslag is weldegelijke gepleegd door onze zo geliefde cultuurverrijkers en hun jeugdigen waarvan een deel zich niet schroomt om in ruil voor wat snelle euro´s dergelijke misdrijven te plegen. Dquote:Op woensdag 18 december 2024 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, juist als dit relationeel is gaat het hele "cultuurverrijkers" argument niet meer op, geweld tegen vrouwen komt in alle lagen van de bevolking en onder alle bevolkingsgroepen voor.
Nu is die loodgieterzaak wel meteen één van de meest vreemde zaken in tijden dus ook niet echt een goed voorbeeldquote:Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Niets weten of niets naar buiten brengen zijn twee heel verschillende dingen.
Ik denk dat dat niet helemaal de bedoeling was. Net als de 6 doden en de gewondenquote:Op woensdag 18 december 2024 15:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar meteen een half flatgebouw mee nemen is wel weer next level he.
Ja, dat heb ik eerder ook al letterlijk gepost.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar meteen een half flatgebouw mee nemen is wel weer next level he.
Ik hoop maar dat ze bedoelen dat het dunne gasten zijn want zware criminelen zijn het wel zo te zienquote:Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx voor het volledige artikel.![]()
Geen zware jongens? Ik vind dit wel zware delicten eigenlijk.
[..]
[..]
In het kader van de zware criminaliteit is een afpersing of overvalletje hier en daar nog steeds kruimelwerk natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze bedoelen dat het dunne gasten zijn want zware criminelen zijn het wel zo te zien
Gisteren een stukje gezien van John vd Heuvel in zijn misdaad jaaroverzichtquote:Op woensdag 18 december 2024 15:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Niets weten of niets naar buiten brengen zijn twee heel verschillende dingen.
Klopt en dat is verschrikkelijk. Echter is het onzin om gelijk te stellen dat het "cultuurverrijkers" argument niet op gaat. Er kunnen en er zijn wel degelijk verschillen tussen de mate waarin geweld tegen vrouwen voorkomt in verschillende groepen in de maatschappij. Ik heb in een grijs verleden als bezorger bij een groentehandel gewerkt en ook een blijf van mijn lijf huis was vaste klant bij ons. Daar was letterlijk 99% van de vrouwen van allochtone komaf. Betekent dit dat er geen autochtone klootzakken zijn die vrouwen mishandelen? Nee natuurlijk niet, ook die zijn er. Als je echter procentueel gaat kijken weet ik zeker dat dit veel vaker voorkomt bij culturen waar ofwel de vrouw ondergeschikt is aan de man (moslims) ofwel een machocultuur waar mannen zich zogenaamd moeten laten gelden Antillianen ed. Het is zo'n ontzettend zwaktebod om dat niet te onderkennen en steeds ja maar hunnie doen het ook kaart te trekken.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen, maar niet dat dat onderzoek is gesloten. Daarvoor is er teveel gebeurd.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gezien van John vd Heuvel in zijn misdaad jaaroverzicht.
Volgens mij is het dossier bijna gesloten onder het motto het is nu godzijdank rustig, laat maar.
Echt actief leken ze niet meer, maar misschien zijn het langlopende onderzoeken waar ze idd hun mond maar over dichthouden
Wat een impact is dat geweest voor de buren, die kregen ook onderling spanningen.
Ik trek helemaal geen "hunnie doen het ook" kaart, ik stel alleen dat het onder alle bevolkingsgroepen en in alle bevolkingslagen voorkomt.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:32 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Klopt en dat is verschrikkelijk. Echter is het onzin om gelijk te stellen dat het "cultuurverrijkers" argument niet op gaat. Er kunnen en er zijn wel degelijk verschillen tussen de mate waarin geweld tegen vrouwen voorkomt in verschillende groepen in de maatschappij. Ik heb in een grijs verleden als bezorger bij een groentehandel gewerkt en ook een blijf van mijn lijf huis was vaste klant bij ons. Daar was letterlijk 99% van de vrouwen van allochtone komaf. Betekent dit dat er geen autochtone klootzakken zijn die vrouwen mishandelen? Nee natuurlijk niet, ook die zijn er. Als je echter procentueel gaat kijken weet ik zeker dat dit veel vaker voorkomt bij culturen waar ofwel de vrouw ondergeschikt is aan de man (moslims) ofwel een machocultuur waar mannen zich zogenaamd moeten laten gelden Antillianen ed. Het is zo'n ontzettend zwaktebod om dat niet te onderkennen en steeds ja maar hunnie doen het ook kaart te trekken.
Bij mishmosh wel, en de zware criminelen van de coffeeshop drugsmobs en hun antecedenten op Gemeentehuizen en in de Tweede Kamer ivm vergunningen en onderzoek naar 'wietpas'. Miljoenenproject voor jongerenhuisvesting in Den Haag.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ilyas (23) en Mourad (29) uit Roosendaal en Adil (33) uit Oosterhout. Moshtag B.
Jongens van de gestampte pot met spruitjeslucht die je al van mijlenver ruikt.
Overigens hoop ik dat niemand een hashtag bij Moshtag heeft gezet.
Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:quote:Op woensdag 18 december 2024 13:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd wat voor wetsartikelen en strafmaat er zouden horen bij dit scenario waarbij een aanslag zo uit de hand loopt dat er meerdere doden bij vallen en of en hoe de context (relationele sfeer) daarbij werkt als verzwarend.
Mooi, ze hebben dus gewoon de mogelijkheid voor 25 jaar plus TBS.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:02 schreef Aress020 het volgende:
[..]
Artikel 157 Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;
3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |