Mijn zus staat momenteel op De Krom, jaloers.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Bekergenot met schakelkanaal en vooral het WK darts.
GENOTSAVOND
Mijn vriendin is naar Hendrik Ido Ambacht of all places.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn zus staat momenteel op De Krom, jaloers.
Voor predikant en filosoof Van Persie komen de gloryhunters kijken, las ik ja. In plaats van standaard 500 man, hadden ze het nu 10x uit kunnen verkopenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin is naar Hendrik Ido Ambacht of all places.
Naar Wesley Plaisier?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Troostmeisje voor Plaisier?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een avondje plaisier?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil wel heel graag van huis zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een weekje gereisd met een Brit met een matje.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met een mat meegemaakt die zichzelf niet heel leuk, ludiek en uniek vindt.
Het Nathan Rutjes syndroom.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ene Hannah Lynn
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die wil wel heel graag van huis zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Anneloos nou maat.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die wil wel heel graag van huis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |