SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kwam precies op tijd binnenvallenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking![]()
Moguh Dot![]()
![]()
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover wasquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kwam precies op tijd binnenvallen![]()
Moguh Dot
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals gebruikelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover was![]()
![]()
Oh wat jammer marioquote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was jou lievings bewoonster?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker in februari weer verhoging stroom en gas. Het houdt nooit meer op lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was jou lievings bewoonster?![]()
Oeps, dan kan je de finale niet zien.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het ook niet erg dat je er morgen niet bentquote:Op woensdag 18 december 2024 08:15 schreef mario390 het volgende:
is me zo wat van egal,zij is niet meer in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: