SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En beterschap! Stom dat je alsnog ziek bent geworden!Venus in pocketformaat
© loveli
Dank jequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef Phaidra het volgende:
@:Mushanga71 alvast veel succes de komende dagen. Fijn dat jullie er even op uit gaan. Dat geeft letterlijk en figuurlijk lucht.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden uit eten gaan voor mijn verjaardag…
Ik(eerder deze week): weet je zeker dat het open is?
Man: ja
Vandaag nog gebeld om te checken en ja ze zijn vandaag open…
Wat die man er niet bij zei is dat ze maar tot 4 uur open waren.
Dus… nu is man maar snel naar de Albert Heijn
Wat leukquote:Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land![]()
En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.
Making memories jongens![]()
Nog gefeliciteerd! Disney in concert klinkt heel tof! Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:19 schreef Vicky het volgende:
Wat ontzettend lief @:gewoonmezelf87
Bedankt voor de felicitaties!
Te veel in huis halen.. dat doen wij nooit![]()
We hebben voor de zekerheid 2x beef wellington gehaald. Nu duimen dat de reset van de oven geholpen heeft. Morgen komt moeders eten. Vanmiddag de soep alvast gemaakt. A eet bij dr vriend. Tweede kerstdag gaan we uiteten met z'n 9en.
Vrijdag een dagje werken, maandag werken en dan een kleine week vrij.
Morgenochtend eerst lekker luieren en dan rond 15.00 moeders ophalen.
4 januari gaan er naar Disney in Concert. Super veel zin in.
Dat klinkt als groot feest! Veel plezier!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land![]()
En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.
Making memories jongens![]()
Jawel, maar met kerst altijd alleen een voorleesboek en een spelletje voor samen. Dus geen grote uitpakdingesen. En bij opa en oma, omdat we bij mijn (heel grote) familie de sint al samen doen en icm de verjaardag van prul is dat echt idioot plannen om dan opa en oma ook nog te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:08 schreef FlyingFish het volgende:
Maar geloven ze dan ook in de kerstman tink? Wij hebben aangegeven dat Sint en de kerstman de wereld verdeeld hebben, en dat wij dus Sinterklaas hebben, en anderen de kerstman. Maar 2 keer cadeau’s vind ik ook wat teveel van het goede.
Ik ben aan het werk. Had vanmorgen heel de a12 (voor een groot deel) voor mij alleen, dat is ook een unicum. Zelfs om 4 uur ‘s nachts heb ik dat nog nooit gehad.
Fijne feestdagen allemaal!
Hier ging de 8 jarige onder de tafel zitten en dat leverde hem een bak commentaar op van de rest vd familie ( oom en tante en zn opa) het zou zo fijn zijn als mensen zich eens verdiepen in zijn prikkelverwerkings problemen...quote:Op donderdag 26 december 2024 10:39 schreef Schanu het volgende:
Hier was 1e kerstdag gezellig, maar de 8 jarige trok het kerstdiner niet en heeft zich tijdens het eten afgezonderd in de woonkamer. Werkte voor haar, dus prima.
Vandaag heerlijk dagje met ons gezin, lekker rustig aan doen en vanmiddag pizzaretten
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgevenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, @:gewoonmezelf87, ik snap die bemoeizucht niet echt. Als een kind onder de tafel wil zitten, lekker laten gaan.
Trek je er niets van aan hoor, jij weet hoe en wat en dat anderen niet genegen zijn zich in te lezen, hun probleem.
Geniet van je rustige dagje![]()
Gister naar appie gefietst voor broodjes maar hoewel buienradar aangaf dat het droog zou zijn...Dus maar thuis gegeten. Gelukkig ging s-t-b-e de hort op dus hadden zoon en ik het rijk alleen
Vandaag komen dochter en gezinnetje. Moet zo nog wel dweilen en vanavond de naan in de koekenpan mikken en dat was het wel.
Komt zoon er net achter dat er een paar legosets van Harry Potter eruit gaan/zijn en wil hij toch dat kasteel compleet hebben. Mist hij 4 sets en ipv dat hij die voor kerst had gevraagd...Heb er 2 betaald, de andere 2 betaalt ie zelf. Nu nog uitzoeken waar ze nog voor een redelijke prijs verkocht worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgeven![]()
Veel plezier met het gezin vandaag.
@:vicky balen van de soep! Fijn dat de beef wel gelukt was. Fijne dag vandaag en werkse morgen weer...
Gezeur onder spoilerGeniet ervan! Het is jullie echt gegund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @:BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten
En voor wie denkt ‘wauw!,’: ik sponsor de ijsbaan hier, in ruil voor een vlag en een bord en dan krijg ik ook een stapel vrijkaartjes die we zelf vaak amper op krijgen dus ik geef ze dan graag weg!Scheelt weer een beetje en gaan die 100eur nog weer ietsje langer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En thanx! Zoon is nu aan het bouwen dus leuk als kasteel het later compleet is. En Harry Potter, vind ik zelf stiekum ook heel leuk
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |