abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215990206
@gewoonmezelf87 wat een prachtig kerstcadeau O+. En dan ook nog van iemand waarvan je het niet zou verwachten. Wauw :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap! Stom dat je alsnog ziek bent geworden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215990265
@Mushanga71 alvast veel succes de komende dagen. Fijn dat jullie er even op uit gaan. Dat geeft letterlijk en figuurlijk lucht :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215990473
Wat ontzettend lief @gewoonmezelf87

Bedankt voor de felicitaties!

Te veel in huis halen.. dat doen wij nooit O-)
We hebben voor de zekerheid 2x beef wellington gehaald. Nu duimen dat de reset van de oven geholpen heeft. Morgen komt moeders eten. Vanmiddag de soep alvast gemaakt. A eet bij dr vriend. Tweede kerstdag gaan we uiteten met z'n 9en.
Vrijdag een dagje werken, maandag werken en dan een kleine week vrij.
Morgenochtend eerst lekker luieren en dan rond 15.00 moeders ophalen.

4 januari gaan er naar Disney in Concert. Super veel zin in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215992004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef Phaidra het volgende:
@:Mushanga71 alvast veel succes de komende dagen. Fijn dat jullie er even op uit gaan. Dat geeft letterlijk en figuurlijk lucht :*.
Dank je :*
Stom he, ik kijk er gewoon naar uit, even lekker fietsen en lunchen op een bankje in het park O+ . En het blijft droog. Wel mistig, maar droog.

Jullie ook allemaal fijne dagen en probeer, naast alle stress, ook te genieten 🎄 ~:) >:O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215993699
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden uit eten gaan voor mijn verjaardag…

Ik(eerder deze week): weet je zeker dat het open is?
Man: ja

Vandaag nog gebeld om te checken en ja ze zijn vandaag open…
Wat die man er niet bij zei is dat ze maar tot 4 uur open waren.

Dus… nu is man maar snel naar de Albert Heijn
:{ wat jammer, maar ik neem aan dat je het etentje tegoed houdt? ;)

@gewoonmezelf87, wat een lief gebaar!
Hopelijk knap je snel op en kan je dan lekker schaatsen en frietjes eten met de kinderen O+

Ik heb net al 1 batch eitjes gekookt, maar de eierkoker wil de 2e ronde er niet gelijk achteraan blijkbaar, want hij ging gelijk loeien toen ik hem weer aan deed.
Geen idee wanneer de rest uit bed komt, man ging uitslapen en daarna nog in bad, dus die zal wel een half uur voor de visite beneden zijn. Dus ik vermoed dat ik het grootste deel van de lunch zelf kan voorbereiden.
Eerst maar ff een bak thee en dan aan de slag.
Fake it till you make it...
  woensdag 25 december 2024 @ 08:02:54 #206
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215993708
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land O+

En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.

Making memories jongens O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215993751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land O+

En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.

Wat leuk O+ fijne dag!!!
pi_215994807
Net wakker :+ Nouja, dat was ik al eerder maar was zowaar weer in slaap gevallen.

Nog gelukt met de eitjes @Nijna?

Ah @Tink89 O+ Veel plezier!

Zo eerst maar es een bakkie thee, anders droog ik uit.
If they say
pi_215995860
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 23:19 schreef Vicky het volgende:
Wat ontzettend lief @:gewoonmezelf87

Bedankt voor de felicitaties!

Te veel in huis halen.. dat doen wij nooit O-)
We hebben voor de zekerheid 2x beef wellington gehaald. Nu duimen dat de reset van de oven geholpen heeft. Morgen komt moeders eten. Vanmiddag de soep alvast gemaakt. A eet bij dr vriend. Tweede kerstdag gaan we uiteten met z'n 9en.
Vrijdag een dagje werken, maandag werken en dan een kleine week vrij.
Morgenochtend eerst lekker luieren en dan rond 15.00 moeders ophalen.

4 januari gaan er naar Disney in Concert. Super veel zin in.
Nog gefeliciteerd! Disney in concert klinkt heel tof! Veel plezier.

Hier gaan we zo toch naar mn ouders, ik heb superhonger maar durf niet zo goed te eten, dus neem de beschuit en wit brood maar mee.

Fijne dag vandaag
S. 2014
J. 2016
pi_215995874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:

Dat klinkt als groot feest! Veel plezier!
S. 2014
J. 2016
pi_215996378
Maar geloven ze dan ook in de kerstman tink? Wij hebben aangegeven dat Sint en de kerstman de wereld verdeeld hebben, en dat wij dus Sinterklaas hebben, en anderen de kerstman. Maar 2 keer cadeau’s vind ik ook wat teveel van het goede.

Ik ben aan het werk. Had vanmorgen heel de a12 (voor een groot deel) voor mij alleen, dat is ook een unicum. Zelfs om 4 uur ‘s nachts heb ik dat nog nooit gehad.

Fijne feestdagen allemaal!
pi_215996937
Wij hebben al uitgebreid ontbeten, samen gelezen op de bank, het eerste LEGO pakket uitgepakt (weten ze dat dat van ons komt) en nu gaan we naar de bossen.
Helemaal kerst dit!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 25 december 2024 @ 13:22:28 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215997364
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:08 schreef FlyingFish het volgende:
Maar geloven ze dan ook in de kerstman tink? Wij hebben aangegeven dat Sint en de kerstman de wereld verdeeld hebben, en dat wij dus Sinterklaas hebben, en anderen de kerstman. Maar 2 keer cadeau’s vind ik ook wat teveel van het goede.

Ik ben aan het werk. Had vanmorgen heel de a12 (voor een groot deel) voor mij alleen, dat is ook een unicum. Zelfs om 4 uur ‘s nachts heb ik dat nog nooit gehad.

Fijne feestdagen allemaal!
Jawel, maar met kerst altijd alleen een voorleesboek en een spelletje voor samen. Dus geen grote uitpakdingesen. En bij opa en oma, omdat we bij mijn (heel grote) familie de sint al samen doen en icm de verjaardag van prul is dat echt idioot plannen om dan opa en oma ook nog te doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216000803
Man was op tijd in de kleren, dus heeft nog wat geholpen.
We hadden alles op tijd klaar en de lunch was prima, net niet alles op maar in elk geval niet ruim over!

Ik vind het dan ook wel weer lekker als iedereen weer naar huis is hoor, ben moe.

Morgen rondje rennen en daarna gaan we ontbijten met zn vieren.
's avonds gourmet en daar tussenin denk ik dat ik alleen maar ga doen waar ik zin in heb. Bankhangen, spelletje op de computer enz.
Vrijdag moet mijn man nog 1 dag werken en daarna een week vrij.
  donderdag 26 december 2024 @ 09:05:46 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_216007039
Kerstdiner was zeer geslaagd. Nu onderweg naar schoonouders!
Voor zoals minn vriend het noemt 'vreten op aarde'
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 december 2024 @ 10:03:12 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216007674
Bij ons was 1e kerstdag ook geslaagd. Nu al grotendeels alles opgeruimd. Laatste vaat zit in de afwasmachine. Ik ben nog moed aan het verzamelen voor stofzuigen en dweilen. En zoals verwacht nog een hoop eten over, maar gelukkig is er ook goed gegeten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 26 december 2024 @ 10:03:47 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216007679
Vandaag misschien naar Openlucht Museum Arnhem. Een beetje ouderwetse kerstsfeer opsnuiven en lekker wandelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216008154
Hier was 1e kerstdag gezellig, maar de 8 jarige trok het kerstdiner niet en heeft zich tijdens het eten afgezonderd in de woonkamer. Werkte voor haar, dus prima.

Vandaag heerlijk dagje met ons gezin, lekker rustig aan doen en vanmiddag pizzaretten O+
pi_216008200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 10:39 schreef Schanu het volgende:
Hier was 1e kerstdag gezellig, maar de 8 jarige trok het kerstdiner niet en heeft zich tijdens het eten afgezonderd in de woonkamer. Werkte voor haar, dus prima.

Vandaag heerlijk dagje met ons gezin, lekker rustig aan doen en vanmiddag pizzaretten O+
Hier ging de 8 jarige onder de tafel zitten en dat leverde hem een bak commentaar op van de rest vd familie ( oom en tante en zn opa) het zou zo fijn zijn als mensen zich eens verdiepen in zijn prikkelverwerkings problemen...

Vandaag gelukkig een rustige dag thuis
S. 2014
J. 2016
pi_216008909
Bij ons was de soep mislukt. Die was in de schift gegaan. Baalde wel even. De oven heeft het goed gedaan. De Beef Wellington was heerlijk.

A is rond 15.00 thuis, dan doen we de cadeautjes. Rond 16.00 komt de rest van de familie. Om 18.30 gaan we eten bij een restaurant hier aan de overkant.

Tot die tijd beetje bankhangen, T speelt een spelletje met een vriend, ik ben aan het kleuren. Morgen werken 😢
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216009087
Nouja, @gewoonmezelf87, ik snap die bemoeizucht niet echt. Als een kind onder de tafel wil zitten, lekker laten gaan.
Trek je er niets van aan hoor, jij weet hoe en wat en dat anderen niet genegen zijn zich in te lezen, hun probleem.
Geniet van je rustige dagje :*

Gister naar appie gefietst voor broodjes maar hoewel buienradar aangaf dat het droog zou zijn... :N Dus maar thuis gegeten. Gelukkig ging s-t-b-e de hort op dus hadden zoon en ik het rijk alleen :+

Vandaag komen dochter en gezinnetje. Moet zo nog wel dweilen en vanavond de naan in de koekenpan mikken en dat was het wel.

Komt zoon er net achter dat er een paar legosets van Harry Potter eruit gaan/zijn en wil hij toch dat kasteel compleet hebben. Mist hij 4 sets en ipv dat hij die voor kerst had gevraagd... :') Heb er 2 betaald, de andere 2 betaalt ie zelf. Nu nog uitzoeken waar ze nog voor een redelijke prijs verkocht worden.
If they say
pi_216009330
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, @:gewoonmezelf87, ik snap die bemoeizucht niet echt. Als een kind onder de tafel wil zitten, lekker laten gaan.
Trek je er niets van aan hoor, jij weet hoe en wat en dat anderen niet genegen zijn zich in te lezen, hun probleem.
Geniet van je rustige dagje :*

Gister naar appie gefietst voor broodjes maar hoewel buienradar aangaf dat het droog zou zijn... :N Dus maar thuis gegeten. Gelukkig ging s-t-b-e de hort op dus hadden zoon en ik het rijk alleen :+

Vandaag komen dochter en gezinnetje. Moet zo nog wel dweilen en vanavond de naan in de koekenpan mikken en dat was het wel.

Komt zoon er net achter dat er een paar legosets van Harry Potter eruit gaan/zijn en wil hij toch dat kasteel compleet hebben. Mist hij 4 sets en ipv dat hij die voor kerst had gevraagd... :') Heb er 2 betaald, de andere 2 betaalt ie zelf. Nu nog uitzoeken waar ze nog voor een redelijke prijs verkocht worden.
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgeven ;(

Veel plezier met het gezin vandaag.

@Vicky balen van de soep! Fijn dat de beef wel gelukt was. Fijne dag vandaag en werkse morgen weer...

Gezeur onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 26 december 2024 @ 12:30:41 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216009724
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgeven ;(

Veel plezier met het gezin vandaag.

@:vicky balen van de soep! Fijn dat de beef wel gelukt was. Fijne dag vandaag en werkse morgen weer...

Gezeur onder spoiler
SPOILER
Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @:BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten O+
Geniet ervan! Het is jullie echt gegund! :*
En voor wie denkt ‘wauw!,’: ik sponsor de ijsbaan hier, in ruil voor een vlag en een bord en dan krijg ik ook een stapel vrijkaartjes die we zelf vaak amper op krijgen dus ik geef ze dan graag weg! :) Scheelt weer een beetje en gaan die 100eur nog weer ietsje langer mee ;)
pi_216009954
Ooh, wat lief van @BE O+ Geniet ervan @gewoonmezelf87
Toch is het heel lief @BE! :Y

En...
SPOILER
En thanx! Zoon is nu aan het bouwen dus leuk als kasteel het later compleet is. En Harry Potter, vind ik zelf stiekum ook heel leuk ;)
If they say
pi_216010299
Ik ben openlijk harry potter fan hoor, niks stiekems aan O+ :D
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')