Helaassss, kan niet altijd 6 gooien...quote:Op maandag 23 december 2024 17:45 schreef Hupje het volgende:
Hopelijk rol je er zo doorheen @:gewoonmezelf87
Ja, dat, gefeliciteerd meiden!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:46 schreef Leandra het volgende:
@:Amaranta en @:Vicky gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
😘quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:12 schreef F_r het volgende:
Vandaag de 24e is het 24 jaar geleden dat mijn oma stierf. Best raar de 24e sterfdag in 2024
Wat zit er vandaag in de brievenbus? Wéér zo'n cadeaubon van mijn werkquote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef Hupje het volgende:
(...) kwam ik een cadeaubon tegen die ik een poosje geleden zocht en toen dacht, dan zal die al wel gebruikt zijn. Hij is geldig tot morgen, dus dat is mooi op tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop