abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215968486
Ik moet ook de 30e weer beginnen.
Helaas de 31e om 7:30 al. :')
pi_215968985
Sterkte oh-oh
pi_215969738
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef F_r het volgende:

[..]
Jongste is nog heel die had wat last van haar schouder en mijn stuur had haar bovenbeen geraakt. Mijn onderbeen is 2x zo dik lopen doet daarom pijn en mijn toch al kapotte schouder is wat stijf.
Beterschap!

@Schanu, veel plezier bij de voorstelling!
En ook beterschap daar, hopelijk zo'n eendags niet lekker virusje... :*
Hopelijk niet al te lange wachtlijst voor je bij de praktijk waar je heen wilt!

@oh-oh hopelijk kan de verhuizing wel doorgaan voor je ouders.... wat een gedoe :*

Ik heb de meeste boodschappen in huis, alleen morgen nog even brood halen voor mn sandwiches.
Ik heb een poetsrondje gedaan, de jongste heeft heel lief geholpen door beneden te stofzuigen O+ en we hebben samen even het snoertje van haar ledverlichting gefixt *) . Opa had het met tape aan elkaar gemaakt :X dat is losgetrokken, ik vrees met stofzuigen ofzo. Want die zuigmond heeft als je hem op vloerbedekking stand zet, zo'n omhoog stekend knopje wat dan precies achter snoertjes blijft hangen.
Hopelijk blijft mijn oplossing beter zitten (het ziet er in elk geval beter uit...).
Fake it till you make it...
pi_215971348
Mijn zusje is in Nederland voor de kerstdagen en heeft vandaag met mijn kind een Zweeds pepparkakshus in elkaar gezet O+ Leuke quality time samen.
En ik heb dus een middagje vrij. Dubbel O+ O+
pi_215971460
Is @exode helemaal opgegaan in haar lego dorp?
  maandag 23 december 2024 @ 16:05:14 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215971648
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 12:18 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb ook alleen van collega’s en buren ontvangen.
Vroeg me gisteren hardop af of ik nu een kaart van mijn ouders heb gehad.
Maar goed, die zie ik zo vaak. Die wensen komen toch wel over. :')
Dat hoef ik me in elk geval niet af te vragen, die van mijn ouders ligt vast bij mijn verjaardagskaarten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215971728
Fijn is dat he @Nijna, zelf iets fixen :Y

Moet niet vergeten morgenochtend de visschotel af te halen. Staat anders zo lullig.
Mijn brein is een zwart gat |:)

Maar, de buurtkerstkaarten zijn geschreven! Nu nog laten posten door zoon.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215971755
Ik verstuur dit jaar alleen nog naar de mensen van wie wij ook jaarlijks kaartjes krijgen. Beide setjes ouders en 2 ooms en tantes dus. Die krijgen een speciaal voor hen ontworpen kerstkaart met foto’s van de kinderen.

Beterschap Tolstoi! Mijn kinderen waren 1 dag ziek en dag 2 nog een beetje, dag 3 was het helemaal over, dus dan zou je net op tijd voor kerst moeten zijn
pi_215971958
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Fijn is dat he @:Nijna, zelf iets fixen :Y

Moet niet vergeten morgenochtend de visschotel af te halen. Staat anders zo lullig.
Mijn brein is een zwart gat |:)

Maar, de buurtkerstkaarten zijn geschreven! Nu nog laten posten door zoon.
Ja, leuk als iets lukt :).
Misschien voor morgen een alarm in je telefoon zetten zodat je de visschotel niet vergeet!

Wij versturen geen kerstkaarten meer, al een paar jaar niet meer.
pi_215972447
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:21 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, leuk als iets lukt :).
Misschien voor morgen een alarm in je telefoon zetten zodat je de visschotel niet vergeet!

Wij versturen geen kerstkaarten meer, al een paar jaar niet meer.
Goeie, heb net een alarm gezet zoon heeft een alarm gezet met: viswinkel :)

Kerstkaarten worden er elk jaar minder idd. Zijn er nog maar 3 :D
If they say
pi_215972476
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik snap n iet waarom men dan langs komt, maar dat zal wel aan mij liggen :@
Hier op t schoolplein afgelopen week, ja ze heeft vannacht alles eruit gespuugd mja ze wilde zelf... joe bedankt he..

Ik ben zo iemand tegen mn ouders zegt, zet maar op de stoep die boodschappen want anders heb je t straks ook...( mijn ouders doen dat dan niet maar soit)

De kids hier zijn weer opgeknapt, mijn buik voelt een beetje wiebelig, niet ziek maar ook niet fris.. gister ook al dus morgen hopenlijk klaar.
S. 2014
J. 2016
pi_215972977
Hopelijk rol je er zo doorheen @gewoonmezelf87
pi_215973025
Wij willen J binnenkort een eigen telefoon geven zodat hij bereikbaar is (bellen, whatsapp/signal). Een oude telefoon hebben we nog wel liggen, maar wat voor abonnement/prepaid neem ik nou daarvoor?
Ik kom op bedragen van een tientje per maand, dat vind ik echt te veel.
pi_215973042
Jeetje al die zieken, beterschap!

Hier weinig scherm, dat doet me behoorlijk goed :) Even focus op mezelf en mijn blonde schatjes.

Fijne Kerstdagen allemaal!
pi_215973373
Beterschap voor alle zieken en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Hopelijk is het inderdaad een eendaagsvirusje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215973422
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Hupje het volgende:
Wij willen J binnenkort een eigen telefoon geven zodat hij bereikbaar is (bellen, whatsapp/signal). Een oude telefoon hebben we nog wel liggen, maar wat voor abonnement/prepaid neem ik nou daarvoor?
Simpel heeft leuke start abonnementen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215973581
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dat hoef ik me in elk geval niet af te vragen, die van mijn ouders ligt vast bij mijn verjaardagskaarten :D
Wel zo efficiënt natuurlijk. :P
pi_215973721
@gewoonmezelf87, hopelijk ben je er morgen weer vanaf! :*
Ik ben altijd van ik meld van tevoren als ik niet fit ben, dan moet een ander maar zien of hij komt of me op bezoek wil hebben. En dan hoop ik dat anderen dat omgekeerd ook doen, maar in de praktijk gebeurt dat eigenlijk maar zelden. Maar ik wil liever zelf de keuze hebben dan dat ik voor het blok gezet word (beetje controledwang wel.. :@ ).

quote:
Bij simpel hadden ze een aantal jaar geleden abonnementjes van 2,50. Maar geen idee of dat nog zo is.
Daar zijn wij toen mee begonnen met de kinderen.
Soms kan je ook via je eigen abonnement iets voor je kinderen afsluiten.

@exode, helemaal goed hoor. Ik miste je gewoon :) fijne dagen voor jullie!

@TolstoiFan, dat is inderdaad slechte timing, een uur is ook nog wel een eind... hopelijk voel je je morgen zodanig beter dat je ook zonder een lading paracetamol veilig heen en terug kan :*
pi_215973737
quote:
S heeft een simkaartje van Lebara, 3GB 250 belminuten en 150 smsjes en voor 50ct een datalimiet en daar betaal ik ¤3.50 voor ( was 7 euro maar een 50% kortingdeal)
Prima netwerk voor hetgeen ze "nodig" heeft.
S. 2014
J. 2016
  maandag 23 december 2024 @ 18:54:43 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_215973879
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:09 schreef TolstoiFan het volgende:
Beterschap voor alle zieken en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Hopelijk is het inderdaad een eendaagsvirusje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215974078
Beterschap aan alle zieken! Wat een rot moment om nu niet lekker te zijn :{

Wij zijn nu op reis in Australië, dus we vieren kerst in de bloedhitte :% Bij familie, van wie ik de meesten 13 jaar geleden voor het laatst heb gezien, maar het voelt zo warm en welkom, ik voel me helemaal thuis O+
pi_215974248
Heel veel plezier @Amsel Geniet ervan :)
Hoe ging het vliegen met je dochter?
If they say
pi_215974502
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:39 schreef Mushanga71 het volgende:

Hoe ging het vliegen met je dochter?
Lief dat je het vraagt! Toen de taxi voor stond om ons maar Schiphol te rijden raakte ze helemaal in paniek, dat was wel heel heftig en sneu :{ Maar we kregen haar uiteindelijk wel mee - handig dat ze klein en licht is, gewoon optillen en meenemen ;) Achteraf gezien hadden we de oxa misschien al eerder moeten geven, maar we wisten niet hoe lang het zou duren voordat ze het effect zou voelen. Dat kwam ergens gedurende de taxirit, en toen ging het verder prima. Wel heel veel spanning, heel angstig, maar het lukte in ieder geval. En eenmaal in het vliegtuig zei ze dat ze blij was dat het was gelukt O+

Hier onderweg zijn de reisdagen lastig, ze trekt die onrust heel slecht. Maar het gaat echt boven verwachting goed, ze slaat zich er doorheen. En ze geniet echt van de rustige dagen. We zijn supertrots op haar O+
pi_215975450
Wat ontzettend fijn dat alles zo goed verloopt @Amsel O+ Een hele belevenis voor jullie, nog extra voor haar.
Qua oxaatjes is het toch de vraag wanneer het werkt. Nu was het even een probleem met de taxi maar daarna werkte het gewoon. Weet je iig voor de terugweg wanneer je het haar moet geven ;)
Nu ze deze tocht gemaakt heeft, heeft ze er toch een hele ervaring bij, en jullie natuurlijk ook :)
Genietse!
If they say
pi_215977569
Sterkte oh-oh :*

Mijn vriend heeft donderdag zijn onderbeen gebroken, gisteren thuis gekomen. Veel gedoe en geregel hiero. Geen kerst met de schoonfamilie kunnen vieren gisteren helaas.
Alst allemaal een beetje lukt gaan we morgen de cadeautjes uitpakken. (vnml van fok! fhf)
1e kerstdag komen zijn broer en vrouw hier langs en hebben we besloten dat ze blijven eten, toch nog het kerstgevoel. ~:)
De kinderen gaan dan naar opa en oma, waar mijn zus en haar vriend dan ook zijn, Mijn vader komt dan ook met de rolstoeltaxi. Ik laat Rich niet alleen, hij kan nog niet veel, is het bed nog niet uit geweest.
2e kerstdag gourmetten thuis, dan doen we wel thuisbezorgd bij Richs bedje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')