Beterschap!quote:Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Jongste is nog heel die had wat last van haar schouder en mijn stuur had haar bovenbeen geraakt. Mijn onderbeen is 2x zo dik lopen doet daarom pijn en mijn toch al kapotte schouder is wat stijf.
Dat hoef ik me in elk geval niet af te vragen, die van mijn ouders ligt vast bij mijn verjaardagskaartenquote:Op maandag 23 december 2024 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen van collega’s en buren ontvangen.
Vroeg me gisteren hardop af of ik nu een kaart van mijn ouders heb gehad.
Maar goed, die zie ik zo vaak. Die wensen komen toch wel over.![]()
Ja, leuk als iets luktquote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Fijn is dat he @:Nijna, zelf iets fixen![]()
Moet niet vergeten morgenochtend de visschotel af te halen. Staat anders zo lullig.
Mijn brein is een zwart gat
Maar, de buurtkerstkaarten zijn geschreven! Nu nog laten posten door zoon.
Goeie, heb net een alarm gezet zoon heeft een alarm gezet met: viswinkelquote:Op maandag 23 december 2024 16:21 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, leuk als iets lukt.
Misschien voor morgen een alarm in je telefoon zetten zodat je de visschotel niet vergeet!
Wij versturen geen kerstkaarten meer, al een paar jaar niet meer.
Hier op t schoolplein afgelopen week, ja ze heeft vannacht alles eruit gespuugd mja ze wilde zelf... joe bedankt he..quote:Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap n iet waarom men dan langs komt, maar dat zal wel aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpel heeft leuke start abonnementenquote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Hupje het volgende:
Wij willen J binnenkort een eigen telefoon geven zodat hij bereikbaar is (bellen, whatsapp/signal). Een oude telefoon hebben we nog wel liggen, maar wat voor abonnement/prepaid neem ik nou daarvoor?
Ik kom op bedragen van een tientje per maand, dat vind ik echt te veel.
Wel zo efficiënt natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hoef ik me in elk geval niet af te vragen, die van mijn ouders ligt vast bij mijn verjaardagskaarten
Bij simpel hadden ze een aantal jaar geleden abonnementjes van 2,50. Maar geen idee of dat nog zo is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Hupje het volgende:
Wij willen J binnenkort een eigen telefoon geven zodat hij bereikbaar is (bellen, whatsapp/signal). Een oude telefoon hebben we nog wel liggen, maar wat voor abonnement/prepaid neem ik nou daarvoor?
S heeft een simkaartje van Lebara, 3GB 250 belminuten en 150 smsjes en voor 50ct een datalimiet en daar betaal ik ¤3.50 voor ( was 7 euro maar een 50% kortingdeal)quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef Hupje het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 18:09 schreef TolstoiFan het volgende:
Beterschap voor alle zieken en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Hopelijk is het inderdaad een eendaagsvirusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Lief dat je het vraagt! Toen de taxi voor stond om ons maar Schiphol te rijden raakte ze helemaal in paniek, dat was wel heel heftig en sneuquote:Op maandag 23 december 2024 19:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe ging het vliegen met je dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |