Ik krijg 20 mensen te eten op 1e kerstdag. Ik ben nu alleen nog maar bezig om te zorgen dat mijn huis toonbaar is. Het hielp niet dat ik geen vrij kon krijgen. Ik heb nu in ieder geval een lieve collega zover gekregen dat ze 24 december voor mij gaat invallen zodat ik in ieder geval die dag vrij heb. Eten is besteld en kunnen we 24 december ophalen. Ik ga niet voor een toetje zorgen; het is wat het is hoor. Als mijn huis en tuin een beetje opgeruimd zijn en mensen hebben wat te eten en te drinken zijn mijn doelen voor kerst wel bereikt en daar moet ik nog heel veel voor doenquote:Op zondag 22 december 2024 11:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een ouwerwetse piek in rood/zilver. Past mooi bij mn hysterische boom
Mijn vriezer zit zoo vol, dat ik er geen eens meer kerstijs in kwijt kan. Dus maar panancotta toetjes besteld, die kunnen in de koelkast![]()
En ik ben heel vergeten om onze namen in de kerstkaart voor de boekhouder te schrijvenStuur er wel een mailtje achteraan.
Wow, 20 mensen te eten met kerstquote:Op zondag 22 december 2024 12:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg 20 mensen te eten op 1e kerstdag. Ik ben nu alleen nog maar bezig om te zorgen dat mijn huis toonbaar is. Het hielp niet dat ik geen vrij kon krijgen. Ik heb nu in ieder geval een lieve collega zover gekregen dat ze 24 december voor mij gaat invallen zodat ik in ieder geval die dag vrij heb. Eten is besteld en kunnen we 24 december ophalen. Ik ga niet voor een toetje zorgen; het is wat het is hoor. Als mijn huis en tuin een beetje opgeruimd zijn en mensen hebben wat te eten en te drinken zijn mijn doelen voor kerst wel bereikt en daar moet ik nog heel veel voor doen
Ik hoop het ook. Ik heb niet eens een vriezer trouwens. Heel bewust ook; ik ben geen planner, dus ik kook nooit meer dan ik nodig heb om restje in te kunnen vriezen. En als ik wel iets in zou vriezen vergeet ik dat zeker weten om vooraf uit de vriezer te halen. Ik doe zelfs boodschappen per dag. Deze kerst is voor mij echt al een enorme klus geweest om tijdig het eten te bestellen. Ik heb 3 vriesladen en daar zit alleen pizza in en snacks en in de zomer ijs. Van die zaken die verder geen planning vergen en die je op het moment dat je daar behoefte aan hebt kunt gebruiken, maar waarvan je ook niet teveel moet hebben vanwege het feit dat het ongezond is.quote:Op zondag 22 december 2024 12:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wow, 20 mensen te eten met kerstIk maar 2,5
Vriezer zit hier standaard vol, zit amper wat kersterigs in.
Wel lief van je collega dat ze de 24e kan invallenWat een geregel allemaal toch? Hoop ik wél dat je een beetje kunt genieten van de kerstdagen
Ik heb ook maar drie vrieslades en die zitten altijd volquote:Op zondag 22 december 2024 12:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik heb niet eens een vriezer trouwens. Heel bewust ook; ik ben geen planner, dus ik kook nooit meer dan ik nodig heb om restje in te kunnen vriezen. En als ik wel iets in zou vriezen vergeet ik dat zeker weten om vooraf uit de vriezer te halen. Ik doe zelfs boodschappen per dag. Deze kerst is voor mij echt al een enorme klus geweest om tijdig het eten te bestellen. Ik heb 3 vriesladen en daar zit alleen pizza in en snacks en in de zomer ijs. Van die zaken die verder geen planning vergen en die je op het moment dat je daar behoefte aan hebt kunt gebruiken, maar waarvan je ook niet teveel moet hebben vanwege het feit dat het ongezond is.
Oef, dat is altijd schrikken.quote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef F_r het volgende:
Ik hoef ook niet veel meer te halen. Alleen zijn jongste en ik met samen met de fiets gevallen en ben ik nu al blauw. Dus weet niet hoe het er morgen uitziet
En... hopelijk niet al te veel lastquote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef F_r het volgende:
Ik hoef ook niet veel meer te halen. Alleen zijn jongste en ik met samen met de fiets gevallen en ben ik nu al blauw. Dus weet niet hoe het er morgen uitziet
Jongste is nog heel die had wat last van haar schouder en mijn stuur had haar bovenbeen geraakt. Mijn onderbeen is 2x zo dik lopen doet daarom pijn en mijn toch al kapotte schouder is wat stijf.quote:Op maandag 23 december 2024 09:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
En... hopelijk niet al te veel lastJongste ook heel gebleven?
@:TolstoiFan, beterschap.
Ik snap n iet waarom men dan langs komt, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 23 december 2024 10:47 schreef Schanu het volgende:
mijn schoonzus was hier zaterdag en die vertelde dat ons neefje ziek was toen zij en onze schoonmoeder op hem paste
Nee hoor ben ik met je eens, maar het is mij niet helemaal duidelijk of hij al ziek was of ter plekke ziek is geworden. Dat laatste kan evengoed het geval zijn geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap n iet waarom men dan langs komt, maar dat zal wel aan mij liggen
Ik heb ook alleen van collega’s en buren ontvangen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier een doosje van 10 liggen maar ik heb geen kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |