Op zaterdag 28 december 2024 09:36 schreef Mushanga71 het volgende:Whaha Nijna, mooi opgelost zo

Hoop ik niet dat je al sloffen voor hem gekocht had
En jullie hebben gelijk. Ik heb eerder bij een psycholoog gelopen maar ze ging met pensioen. En het was fijn om mijn shit op haar bordje te gooien, alles wat inzichtelijker maken, me op te peppen als de wolk te zwart werd en mijn lichaam aangaf dat wat ik deed, niet werkte. Het hielp best wel.
Ik was zo opgelucht dat ik eindelijk de beslissing om te scheiden had genomen, iets wat zij jaren geleden al adviseerde. Stap in de goede richting.
Alleen voor zoon is het nu nodig dat ik niet zo blijf doorgaan. Hij heeft recht op een moeder die er 100% voor hem is en niet half.
Ik ben er voor hem, altijd, doe ook leuke dingen met hem, maar hij is me soms teveel
In januari zal ik een afspraak maken bij de ha en een verwijs vragen (ook meteen voor de vrouwenkliniek

). Dan zal ik ook bekennen dat de poh niet voor mij werkt. Ha is gelukkig wel op de hoogte van de scheiding.
Meiden, dank voor jullie adviezen

Ik ben te koppig en eigenwijs en zit te veel in mijn zellufdoenmodus. Maar het gaat een keer fout...
En muziek. Zoon en ik spelen vaak ons zelfbedachte muziekraadspel. Dat gaat er alleen niet rustig aantoe

Tis wél ontspannend, dwz, verstand op nul en keihard meezingen
Zoon slaapt nog, denk ik dat we straks buiten de deur gaan lunchen. Daar maak ik hem blij mee