Als je houdt van kneuterige Britse 'detectives': "The dinner lady detectives" van Hannah Hendy. 5 boeken gratis via Kobo plus. Over 2 oudere dames die werken in de kantine van een Engelse middelbare school en op vreemde wijze betrokken worden bij politiezaken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
Help ik heb een puberquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.
Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank.Vakantie
@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech.
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
Hopelijk volgt nummer 3 niet...quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou ze gewoon alsnog op de shoefresh zetten, of aangeven dat ze de schoenen aan kunnen houden bij jullie thuis. Het gewoon melden laat het probleem niet verdwijnen, die schoenen/voeten blijven stinken, dat is niet zo direct te veranderen meestal.
Beterschap Tolstoi. Hier is nummer 2 weer fit (heeft gisteren wel het kerstdiner gemist). Nu is het afwachten of nr 3 morgen of overmorgen ziek wordt. Ze houden hier meestal een estafette
Beterschap!quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...
Ik duim met je mee voor een eenmalig ietsquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De leesclub aan het einde van de wereld van Sophie Green!quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.
Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank.Vakantie
@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech.
Hquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier een nacht van kind met enorme diarree en buikpijn. Heb dus maar in de kamer een bedje gemaakt en daar 'geslapen' ivm afstand naar wc
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb zojuist mijn kerstboom opgetuigd. Ik vind dat geen leuk klusje meer, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb alleen geen piek. Of eigenlijk zijn de pieken die ik heb echt spuuglelijk, dus die heb ik weggegooid (samen met alle ballen die ik ook lelijk vond. Maar goed, ik heb dus geen piek en vind online ook geen betaalbare pieken die ik mooi vind.
Dus nu gaat mijn zoon een piek ontwerpen voor de 3d-printer. Ik ben benieuwd!
Ja, ik heb in het verleden ook een ster gehad en een engel en een strik als piek, maar het is het allemaal net niet. Nu heb ik mijn zoon gevraagd om een vogel als piek te ontwerpen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster. [ afbeelding ]
Ik ook, ja.quote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat Livelink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |