abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215932576
@gewoonmezelf87 fijn dat dat goed geregeld is.

Auto is gekeurd, beurt gehad er was 1 klein dingetje. Schade ¤ 350
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215932731
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.

Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank. *G* Vakantie *G*

@Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech :*.

Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 december 2024 @ 18:09:11 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_215932836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
Als je houdt van kneuterige Britse 'detectives': "The dinner lady detectives" van Hannah Hendy. 5 boeken gratis via Kobo plus. Over 2 oudere dames die werken in de kantine van een Engelse middelbare school en op vreemde wijze betrokken worden bij politiezaken.

En mijn go to voor herlezen zijn de geheime dagboeken van Hendrik Groen, komisch, soms aangrijpend.

[ Bericht 14% gewijzigd door mousemicky op 20-12-2024 18:14:21 ]
pi_215932857
quote:
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.

Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank. *G* Vakantie *G*

@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech :*.

Help ik heb een puber
Hoera ik heb een puber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215932890
@Phaidra
Ik heb 2 weken terug de serie bucketlistblunders gelezen. Het is wel lekker luchtig, voorspelbaar en zoetsappig. :P

https://boeken.cafe/bucketlistblunders-1/
Edit: de tante Poldi serie over een Duitse dame die in Sicilië een onofficiele prive detective uithangt. Dat was goed vakantievoer.

@gewoonmezelf87 sterkte. Hopelijk gaat het zo soepeltjes als het kan gaan...

Boom stond 6 december al.
Eens kijken of de ballen erin blijven nu er 6 pubers door de woonkamer stuiteren. 5 van 13 en eentje die het morgen wordt :D
Straks is feestje 1 gedaan. Dan zondag en woensdag nog drukte in huis. Lekker daagjes ertussen om bij te komen.
pi_215933216
Dank jullie wel! Daarmee kom ik een heel eind de komende 2 weken :D.

Hendrik Groen ga ik mee starten, het eerste deel heb ik met plezier gelezen. Het vervolg ken ik nog niet, en staat ook op Kobo plus ^O^.

Edit: ik wilde mijn post afsluiten met: Groeten, [naam]. Nog een beetje in de werkmodus geloof ik :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215933325
Simon is weer echt ziek, 39 graden koorts. Misschien toch te snel weer naar school? Woensdag was hij de hele dag koortsvrij en aan het spelen ipv op de bank liggen, dus donderdag naar school gebracht.
Nu is hij weer een zielig hoopje mens.

Jammer, voor morgen hadden we iets leuks gepland, dus dat gaan we cancelen. Zondag zouden we naar opa en oma, want vorig weekend ging het geplande bezoek ook al niet door vanwege ziekte. Dikke kans dat we weer moeten afzeggen, nu eerst maar eens goed uitzieken en bijkomen.
pi_215933431
Hoe vertel je het liefje van je puber op een enigszins tactische manier dat de lucht die uit de sneakers komt echt niet te harden is... :{
De hele gang stinkt vreselijk.
En toen ze vanmiddag schoenloos bij me aan tafel zaten kwam de geur onder tafel door mn neus in. Nu heb ik een gevoelige neus, maar dit is echt over de top :r .
We hebben zo'n shoefresh ding, staat in de garage, maar ik vrees dat deze schoenen al te ver heen zijn... :X

De kinderen hebben vakantie *O* .

@TolstoiFan beterschap! Balen dat hij toch weer/nog ziek is. :*
Fake it till you make it...
pi_215934970
Ik zou ze gewoon alsnog op de shoefresh zetten, of aangeven dat ze de schoenen aan kunnen houden bij jullie thuis. Het gewoon melden laat het probleem niet verdwijnen, die schoenen/voeten blijven stinken, dat is niet zo direct te veranderen meestal.

Beterschap Tolstoi. Hier is nummer 2 weer fit (heeft gisteren wel het kerstdiner gemist). Nu is het afwachten of nr 3 morgen of overmorgen ziek wordt. Ze houden hier meestal een estafette :(
pi_215939374
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou ze gewoon alsnog op de shoefresh zetten, of aangeven dat ze de schoenen aan kunnen houden bij jullie thuis. Het gewoon melden laat het probleem niet verdwijnen, die schoenen/voeten blijven stinken, dat is niet zo direct te veranderen meestal.

Beterschap Tolstoi. Hier is nummer 2 weer fit (heeft gisteren wel het kerstdiner gemist). Nu is het afwachten of nr 3 morgen of overmorgen ziek wordt. Ze houden hier meestal een estafette :(
Hopelijk volgt nummer 3 niet... :*

Schoenen aanhouden beneden is misschien wel een goed idee, maar ze zitten ook vaak boven. En met de vloerbedekking heb ik daar liever geen schoenen.
Ik zal toch de shoefresh eens voorstellen, wie weet valt er nog iets te redden. En dan staan ze in elk geval in de garage ;) .
pi_215940112
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...
S. 2014
J. 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 december 2024 @ 10:51:02 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215940741
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...
Beterschap!
Hier een nacht van kind met enorme diarree en buikpijn. Heb dus maar in de kamer een bedje gemaakt en daar 'geslapen' ivm afstand naar wc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215940800
quote:
:* :*
pi_215940882
@Nijna, ruikt ie zn eigen voeten niet? Voor boven zou je dichte pantoffels voor hem kunnen kopen, die je kan wassen! en dan subtiel brengen dat het fijner is dat hij die boven draagt?

Gaat weer het één en ander rond, zo te lezen. Beterschap voor alle zieke kindjes :*

@Ynske hoe gaat het vandaag?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215940978
Och, wat een zieken. Iedereen veel beterschap gewenst. Hopelijk is iedereen voor de kerstdagen weer hersteld :*

Simon is momenteel weer koortsvrij, wel jammerig om alles. We hebben alles voor vandaag en morgen gecanceld, eerst maar eens goed herstellen. Er hangt hier nog geen kerstsfeer, iedereen is snel boos om van alles, echt gezellig ;( }:|
pi_215941738
quote:
Ik duim met je mee voor een eenmalig iets :*. Beterschap!

@Ynske, beterschap ook daar :*

@Mushanga71 misschien nog wel een idee voor onder de boom :+

@TolstoiFan, fijn dat hij weer koortsvrij is. Die korte lontjes passen volgens mij wel bij deze tijd van het jaar.
pi_215941973
quote:

@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech :*.

De leesclub aan het einde van de wereld van Sophie Green!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215942933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:51 schreef Ynske het volgende:

[..]
Beterschap!
Hier een nacht van kind met enorme diarree en buikpijn. Heb dus maar in de kamer een bedje gemaakt en daar 'geslapen' ivm afstand naar wc
H
Daar begon dochter vanmorgen mee, hele erg buikpijn, en ineens whoppa alles eruit, maar inmiddels weer gedronken, en 2 beschuiten gegeten...

En zelf misselijk maar of dat t virus is of de paniek... dat weet ik niet
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 21 december 2024 @ 15:37:10 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215944059
Ik heb zojuist mijn kerstboom opgetuigd. Ik vind dat geen leuk klusje meer, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb alleen geen piek. Of eigenlijk zijn de pieken die ik heb echt spuuglelijk, dus die heb ik weggegooid (samen met alle ballen die ik ook lelijk vond. Maar goed, ik heb dus geen piek en vind online ook geen betaalbare pieken die ik mooi vind.

Dus nu gaat mijn zoon een piek ontwerpen voor de 3d-printer. Ik ben benieuwd!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 22 december 2024 @ 10:06:42 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_215953308
Hoe gaat het met de zieken, zwakken en misselijken? Hopelijk allemaal wat beter te pas!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215953603
Hier zijn ze allebei weer "herboren" zoals mijn dochter zelf zegt :D
S. 2014
J. 2016
pi_215953620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb zojuist mijn kerstboom opgetuigd. Ik vind dat geen leuk klusje meer, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb alleen geen piek. Of eigenlijk zijn de pieken die ik heb echt spuuglelijk, dus die heb ik weggegooid (samen met alle ballen die ik ook lelijk vond. Maar goed, ik heb dus geen piek en vind online ook geen betaalbare pieken die ik mooi vind.

Dus nu gaat mijn zoon een piek ontwerpen voor de 3d-printer. Ik ben benieuwd!
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 22 december 2024 @ 10:46:02 #98
37150 livelink
pi_215953666
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster. [ afbeelding ]
Ja, ik heb in het verleden ook een ster gehad en een engel en een strik als piek, maar het is het allemaal net niet. Nu heb ik mijn zoon gevraagd om een vogel als piek te ontwerpen.
pi_215953720
Ik ben benieuwd naar het resultaat Livelink!
  zondag 22 december 2024 @ 10:54:38 #100
37150 livelink
pi_215953728
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat Livelink!
Ik ook, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')