abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215921539
Gefeliciteerd @Troel

@exode, sommige dingen hakken er zo vreselijk in dat blijft rond de betreffende periode terugkomen, Sommige van hier zullen zich herinneren dat mijn jongste met 6 weken het RS virus kreeg en met 3 reanimaties bijna t leven liet...
Dit speelde van 9 tot 24 December, We zijn nu 8 jaar verder en elke December slaat t me toch nog om mn oren... down, jankerig en stijf vd spanning want stel dat... totaal niet rationeel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_215921812
@gewoonmezelf87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_215922135
@Troel gefeliciteerd met je nieuwe baan! En balen van dat paaltje dat in de weg stond :{

@gewoonmezelf87

Ik kan me helemaal voorstellen dat dat heftige moment nog regelmatig terug komt. Zeker in deze periode van het jaar :*
SPOILER
pi_215922853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Nijna het volgende:
@:gewoonmezelf87
SPOILER
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_215923644
;( *;
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215927432
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
-knip-
Klinkt van zijn kant ook wel lekker makkelijk, vaderen als het je zo uitkomt.
Sterkte :*
pi_215927900
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel

@:exode, sommige dingen hakken er zo vreselijk in dat blijft rond de betreffende periode terugkomen, Sommige van hier zullen zich herinneren dat mijn jongste met 6 weken het RS virus kreeg en met 3 reanimaties bijna t leven liet...
Dit speelde van 9 tot 24 December, We zijn nu 8 jaar verder en elke December slaat t me toch nog om mn oren... down, jankerig en stijf vd spanning want stel dat... totaal niet rationeel...

SPOILER
Oef, dat hakt er zeker in, dan is kerst nooit meer hetzelfde :*. Wij hadden het met de oudste 2x in februari, toen hij 9 maanden was en het jaar erop met 21 maanden. Opname in het ziekenhuis ivm benauwdheid. Eerste keer RS virus, tweede keer een longontsteking. Gelukkig niet direct zo ernstig als bij jou, maar in februari ben ik nog altijd lichtelijk panisch voor zieken.

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:48:05 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_215928313
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel

@:exode, sommige dingen hakken er zo vreselijk in dat blijft rond de betreffende periode terugkomen, Sommige van hier zullen zich herinneren dat mijn jongste met 6 weken het RS virus kreeg en met 3 reanimaties bijna t leven liet...

SPOILER
De jongste hier heeft zijn eerste kerst in het ziekenhuis doorgebracht. Vlak voor de kerstdagen had hij zijn eerste vaccinatie, dus ik dacht dat hij daar hangerig van was. Maar ook dat was het RS-virus. Hier geen reanimatie gelukkig, maar het heeft de kerstdagen wel getekend. Inmiddels zijn we 15 jaar verder en ik merk dat ik er nauwelijks meer aan denk en dat mijn gedrag (denk ik) ook veel minder geagiteerd is. Dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Er is dus nog hoop. Hier heeft het zo'n 12 jaar geduurd ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215928481
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef Troel het volgende:

[..]
De jongste hier heeft zijn eerste kerst in het ziekenhuis doorgebracht. Vlak voor de kerstdagen had hij zijn eerste vaccinatie, dus ik dacht dat hij daar hangerig van was. Maar ook dat was het RS-virus. Hier geen reanimatie gelukkig, maar het heeft de kerstdagen wel getekend. Inmiddels zijn we 15 jaar verder en ik merk dat ik er nauwelijks meer aan denk en dat mijn gedrag (denk ik) ook veel minder geagiteerd is. Dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Er is dus nog hoop. Hier heeft het zo'n 12 jaar geduurd ;)
Oh dan komt het toch misschien nog goed. :D

Wat zouden jullie doen?:
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_215928517
Ik zou afvloeien. Dan is het verschil straks minder groot. Maar initiatief vanuit zijn kant zou ik niet tegenhouden, maar dat initiatief ligt dan dus wel heel duidelijk bij hem.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 december 2024 @ 10:20:05 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215928523
Laten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215928527
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Oh dan komt het toch misschien nog goed. :D

Wat zouden jullie doen?:
SPOILER
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215928546
GM

SPOILER
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:27:55 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_215928999
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215929114
SPOILER
pi_215929144
SPOILER
pi_215929755
Jullie hebben gelijk, denk idd dat ik het ga laten afvloeien... initiatief bij hun laat..
S. 2014
J. 2016
pi_215930242
Vaders...
SPOILER
Was aant werk, pleurt ineens mijn internet eruit. Ik gezocht, geen storing in de buurt. Heel het riedeltje, volgende riedeltje en laatste riedeltje afgewerkt met mn hoofd naar benee want dat stomme modem zit op een kutplek waardoor ik over de bank moet hangen, maak ik een afspraak met de monteur voor vandaag. Twee minuten later krijg ik een sms: er is een storing in jouw postcodegebied :') Monteur maar weer afgezegd.

Feestdagen en ziekte, check.
1 januari 2012, zoon nog in het ziekenhuis vanwege Kawasaki
1 januari 2013 ik met spoed geopereerd aan een blindedarmontsteking.
1 januari 2015 zoon bij de dokterspost in het buitenland vanwege uitdroging
1 januari 2016 ik naar de hap, luchtweginfectie
1 januari 2019 arts langsgeweest, had ik zo`n pijn, wat achteraf mn maag was :')
Zit dus eigenlijk nooit lekker met oud en nieuw -O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 december 2024 @ 14:01:37 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215930499
Zo niet mijn dag vandaag

SPOILER
denk dat ik maar ga zitten en niets meer doen vandaag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215930528
@Ynske, ik zou onder een dekentje op de bank met een kop lauwe thee (als je t dan laat vallen verbrand je je in elk geval niet... ) :*
Kind erbij op de bank en een of andere kerstfilm kijken waar je niet bij hoeft te na denken, zoiets.

@gewoonmezelf87, ik sluit me aan bij de tips die hierboven gegeven zijn, sterkte :*
pi_215931550
@gewoonmezelf87
SPOILER
Oeh @Mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@Ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.

Ik zat vorige week met spoed bij de huisarts. Benauwd, hoge bloeddruk, pijn op borst. Was even bang voor hartissues. Blijkt dat mijn rugspieren in de stress zijn..

Mijn auto staat nu bij de garage voor apk... ik duim!
En ik moet zo naar Amerika bellen 🤣 moet een tafel reserveren voor volgend jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215932143
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Vicky het volgende:
SPOILER
Oeh @:mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@:ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.

Ik zat vorige week met spoed bij de huisarts. Benauwd, hoge bloeddruk, pijn op borst. Was even bang voor hartissues. Blijkt dat mijn rugspieren in de stress zijn..

En ik moet zo naar Amerika bellen 🤣 moet een tafel reserveren voor volgend jaar.
SPOILER
De zieke kindjes, hoe is het daarmee? Hier kwam James misselijk uit school, nog niks gegeten, btj gedronken maar is vooral moe moe moe! Hopenlijk valt het mee en gaat hij niet spugen ofzo...
S. 2014
J. 2016
pi_215932148
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Vicky het volgende:
SPOILER
Oeh @:mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@:ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.

SPOILER
De zieke kindjes, hoe is het daarmee? Hier kwam James misselijk uit school, nog niks gegeten, btj gedronken maar is vooral moe moe moe! Hopenlijk valt het mee en gaat hij niet spugen ofzo...
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:01 schreef Ynske het volgende:
Zo niet mijn dag vandaag

SPOILER
denk dat ik maar ga zitten en niets meer doen vandaag
Oh men... ga maar gauw zitten...
S. 2014
J. 2016
pi_215932176
@gewoonmezelf87, ik sluit me aan bij alle tips die al gegeven zijn. Wel een hele verdrietige situatie voor de kinderen :*

@Ynske, wat een pech allemaal zo. Sterkte met alles.

Hier was er behoorlijke consternatie in de straat:
SPOILER
Simon is gister en vandaag naar school geweest, maar hangt nu weer ziekjes op de bank.
We hebben EINDELIJK de kerstboom in huis, we hadden hem al voor de Sint gekocht en stond in de berging. Door alle ziekte e.d. was het niet gelukt om hem eerder in huis te zetten. Nu nog optuigen.
Wel jammer, het is mooie grote boom......
pi_215932320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 16:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Wel jammer, het is mooie grote boom......
Omdenken! Je hebt een mooie grote boom en hij is op tijd voor kerst!

@Ynske succes. Ik had vorige week zo'n rampendag.

@gewoonmezelf87 Succes met alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')