Verder wel lekker bezig geweest al.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben openlijk harry potter fan hoor, niks stiekems aan![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:55 schreef LeSage het volgende:
Jammer als kerst niet zo verloopt als je hoopt.Verder wel lekker bezig geweest al.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoofpeertjes zijn klaar en de zelfgerolde varkenshaasrollade ligt al in de koelkast.
Vegan pavlova’s in de oven, saus, nougatine en eetbare parels ook al klaar.
Voel me best onder controle qua diner
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen flauw idee en het boeit me nog minderquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zit ie al die tijd??
Ik ben aan het werk, lord drukkkkkkkkkkk
Geniet van je rustquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:12 schreef Troel het volgende:
Hier ook alles overleefd. Heerlijke dagen gehad, alhoewel ik het wel best heel erg kut vond dat ik op de 25e eerst mijn oudste puber in beweging moest zien te krijgen. Die had de dag ervoor van alles niet gedaan waardoor ik ook niet verder kon.
En hij kan al zo lekker tegen kritiek
Gisteren heerlijk bij mijn schoonouders geweest en nu eventjes rust. Mijn schoonouders kunnen nog zeker twee weken eten van de overvloed van gisteren
Nu lekker een weekje rust. Oud&nieuw vieren we thuis met het gezin.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Hupje lucht eruit persen en ineens past er veel meer in de klikoSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog even lekker niksen en morgen de boel weer opruimen en poetsen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop