SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is wel zo iddquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meer iets voor @:crazymind![]()
En goedemorgen allen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gekke vogelquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meer iets voor @:crazymind![]()
En goedemorgen allen![]()
![]()
Doe danquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou sorry dan dat ik je niet eerder heb geblokkeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
RIP inboedelquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja goed
Het wordt een kleine terrorist![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En het negeren van 'nee' komt ook vaak voor?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie wat jullie niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wat jullie niet zienStuur hierheen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wat jullie niet zienZie ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou kou met zon is niet erg.. maar liever 20+ en zonquote:
21 dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou kou met zon is niet erg.. maar liever 20+ en zon![]()
![]()
In je hoofd had ik zo'n drukke dag en nu ben ik aan het niets doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
In mijn hoofd niet hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
In je hoofd had ik zo'n drukke dag en nu ben ik aan het niets doen![]()
Bolken is iets doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
In je hoofd had ik zo'n drukke dag en nu ben ik aan het niets doenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een slechte tegel.quote:
Toch goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef er geen te maken, ik heb er al 2Trotste mama van Ambar
Zon wat is dat?quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ontbijten buiten in de zon-genotTrotste mama van Ambar
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lego nog niet uitgespeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gaat wel prima, beetje weinig achter de computer de laatste tijd.![]()
![]()
Haha nee. Heb nog 5 sets of zo.quote:
Ben wel eindelijk eens van de tabak af. Ben nu aan het vapen. (95% minder ongezond en 96.7% minder kans op kanker)
Nou daar doe ik het voor.![]()
![]()
Goed dat je gestopt bent met roken!quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee. Heb nog 5 sets of zo.
Ben wel eindelijk eens van de tabak af. Ben nu aan het vapen. (95% minder ongezond en 96.7% minder kans op kanker)
Nou daar doe ik het voor.
Maar zou er niet vanuit gaan dat vapen 95% minder ongezond is![]()
![]()
Hehe ik begrijp dat je dat zegt. Er is een hele hetze op vapen de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent met roken!
Maar zou er niet vanuit gaan dat vapen 95% minder ongezond is
Maar er zijn onderzoeken gedaan:
https://karger.com/ear/ar(...)-Nicotine-Containing
Het is echt waar dat het 95% minder gezond is.![]()
Mijn beste,dit is zo niet waar.Zullen we samen stoppen met roken?quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou daar doe ik het voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn meer onderzoekenquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ik begrijp dat je dat zegt. Er is een hele hetze op vapen de afgelopen weken.
Maar er zijn onderzoeken gedaan:
https://karger.com/ear/ar(...)-Nicotine-Containing
Het is echt waar dat het 95% minder gezond is.Maar maakt niet uit, als jij er maar een goed gevoel bij hebt
![]()
![]()
Nouja het is wetenschappelijk bewezen dat het minder ongezond is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn beste,dit is zo niet waar.Zullen we samen stoppen met roken?
Maar ik ga sowieso stoppen. Ga nu eerst op een hoge dosis vapen, en dan langzaam mijn nicotine inname verminderen.
Ik merk echt super veel verschil. Ik word eindelijk eens wakker zonder te roggelen
Maar stoppen is het beste. Dat ben ik met je eens.![]()
Hehe kom ik weer aan. Eindelijk weer eens in DTS. Maar meteen baggeren over nicotine.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn meer onderzoekenMaar maakt niet uit, als jij er maar een goed gevoel bij hebt
Maar inderdaad ik ben blij met hoe het nu gaat. Voel me gezond, betere conditie, geen hoesten meer. Heerlijk.![]()
Het is allemaal watquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe kom ik weer aan. Eindelijk weer eens in DTS. Maar meteen baggeren over nicotine.
Maar inderdaad ik ben blij met hoe het nu gaat. Voel me gezond, betere conditie, geen hoesten meer. Heerlijk.
Maar goed om te horen dat je je nu een stuk beter voelt![]()
![]()
Bolken is gezonder dan roken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is allemaal wat
Maar goed om te horen dat je je nu een stuk beter voelt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou daar doe ik het voor.
Op de goede weg dus!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vapen is gewoon slecht, en niet minder ongezond dan roken.. Je ademt giftige stoffen benquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja het is wetenschappelijk bewezen dat het minder ongezond is.
Maar ik ga sowieso stoppen. Ga nu eerst op een hoge dosis vapen, en dan langzaam mijn nicotine inname verminderen.
Ik merk echt super veel verschil. Ik word eindelijk eens wakker zonder te roggelen
Maar stoppen is het beste. Dat ben ik met je eens.
Er zijn jongeren/tieners die in het ziekenhuis terecht komt door het vapen, omdat ze bloed op hoesten en een klaplong krijgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uit veel vapes komt meer giftige en verslavende nicotine dan uit een heel pakje sigaretten; Nicotine verstoort de ontwikkeling van hersenen en dat is onherstelbaar; Nicotine vergroot de kans op verschillende psychische problemen; Vapende jongeren gaan drie keer zo snel sigaretten roken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
deze verstandige nuchtere vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vapen is gewoon slecht, en niet minder ongezond dan roken.. Je ademt giftige stoffen ben
Er zijn jongeren/tieners die in het ziekenhuis terecht komt door het vapen, omdat ze bloed op hoesten en een klaplong krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nja ieder mens met een gezond verstand weet dat gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze verstandige nuchtere vrouwEn vorig week was het nog op het journaal
Maar het RIVM zegt wel dat het minder ongezond is?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vapen is gewoon slecht, en niet minder ongezond dan roken.. Je ademt giftige stoffen ben
Er zijn jongeren/tieners die in het ziekenhuis terecht komt door het vapen, omdat ze bloed op hoesten en een klaplong krijgenhttps://www.rivm.nl/tabak(...)ook%20tabak%20roken.quote:Mensen gebruiken e-sigaretten met nicotine vaak als hulpmiddel om te stoppen met roken. Naar alle waarschijnlijkheid is een e-sigaret minder ongezond dan een gewone sigaret. De meeste gebruikers van een e-sigaret blijven echter ook tabak roken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Raar dat zij dat weer zeggen..quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het RIVM zegt wel dat het minder ongezond is?
[..]
https://www.rivm.nl/tabak(...)ook%20tabak%20roken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar geen 95%? En het is op andere vlakken weer schadelijker dan sigaretten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het RIVM zegt wel dat het minder ongezond is?
[..]
https://www.rivm.nl/tabak(...)ook%20tabak%20roken.![]()
https://www.rivm.nl/tabak(...)ook%20tabak%20roken.quote:De e-sigaret is weliswaar minder ongezond dan tabakssigaretten, maar de damp van e-sigaretten bevat een aantal ingrediënten en chemische onzuiverheden in hoeveelheden die schadelijk zijn voor de gezondheid. Het gaat onder andere om nicotine, propyleenglycol en glycerol en aldehydes, nitrosamines en metalen. Inhalatie hiervan kan leiden tot irritatie en schade aan de luchtwegen, hartkloppingen en een verhoogde kans op kanker. Deze gezondheidseffecten zijn wel veel minder ernstig dan die van tabak roken: longkanker, hartinfarct en beroerte, longemfyseem en COPD, en mond-, tong-, slokdarm-, maag- en blaaskanker. Dat blijkt uit onderzoek van het RIVM, waarvoor metingen zijn verricht, risicobeoordelingen zijn gedaan en gebruikers zijn geraadpleegd.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, maar die schadelijkheid zit er misschien met name in dat het een soort rage is en het voor veel jongeren weer een opstapje tot roken is, terwijl de sigaret juist een beetje op zn retour was?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar geen 95%? En het is op andere vlakken weer schadelijker dan sigaretten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, waar had jij gelezen dat het minder ongezond is, ben wel benieuwd naar de onderbouwing daarvan.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En een sigaret is na zoveel trekjes op en bij vapen gaan mensen vaak door, waardoor je weer meer rooktquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die schadelijkheid zit er misschien met name in dat het een soort rage is en het voor veel jongeren weer een opstapje tot roken is, terwijl de sigaret juist een beetje op zn retour was?![]()
Google staan genoeg sites waar het staat dat het ongezond is.. en dat artsen het ook zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, waar had jij gelezen dat het minder ongezond is, ben wel benieuwd naar de onderbouwing daarvan.
Ja daar heb ik geen verstand van, hoe lang je met een vape vulling kan doen en wat de kosten daarvan eigenlijk zijn. Zijn natuurlijk ook zat mensen die gewoon weer een nieuwe sigaret opsteken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
En een sigaret is na zoveel trekjes op en bij vapen gaan mensen vaak door, waardoor je weer meer rookt
Blijft beide ongezond natuurlijk, dus beter beiden niet doen, maar ik vind de geur van de vapes vaak wel lekkerder dan van de gewone sigaret, dus heb liever dat andere mensen vapen dan roken, als ze dan toch een van beide willen doen
Eens, maar liever geen van beidequote:Op dinsdag 17 december 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen verstand van, hoe lang je met een vape vulling kan doen en wat de kosten daarvan eigenlijk zijn. Zijn natuurlijk ook zat mensen die gewoon weer een nieuwe sigaret opsteken.
Blijft beide ongezond natuurlijk, dus beter beiden niet doen, maar ik vind de geur van de vapes vaak wel lekkerder dan van de gewone sigaret, dus heb liever dat andere mensen vapen dan roken, als ze dan toch een van beide willen doen![]()
![]()
Ja, gezond is het niet. Maar minstens even ongezond als roken, dat weet ik niet. Aangezien jij dat zei, was ik benieuwd welke factoren ze dan meegenomen hebben bij de bepaling van de term ongezond.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google staan genoeg sites waar het staat dat het ongezond is.. en dat artsen het ook zeggenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, maar ik bestrijd ook niet dat het ongezond is, alleen de claim dat het niet minder ongezond is dan roken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:37 schreef Lovely het volgende:
https://www.viecuri.nl/sa(...)nd-is-vapen-nu-echt/
Maar ik zie dat de vaporizer de oplossing is:quote:Een andere variant die soms wordt verward met een vape, is de vaporizer (verdamper of kruidenvaporizer). Een vaporizer wordt gebruikt met cannabis (wiet en hasj) of andere kruiden. Deze worden dus niet met tabak, vloeistoffen (e-liquids) en toevoegingen gebruikt. Hierdoor gelden de risico’s die bij e-liquids of e-sigaretten horen niet.cannabis klinkt zeer ongevaarlijk
Jus is het gezondstquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Cola is niet minder gezond dan jus?![]()
![]()
Lemmy Kilmister is van z'n dagelijkse whisky-cola overgestapt op wodka-jus en een paar maand later was hij dood.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Cola is niet minder gezond dan jus?
Conclusie: jus d'orange is veel slechter voor je dan cola!![]()
![]()
Michael Clarke Duncan is overigens van 2 kilo biefstuk per dag ineens vegan geworden, een paar maand voor z'n dood....
"Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld." waren z'n laatste woorden zo'n beetje.![]()
Wel met een goed gevoel heen gegaanquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
Michael Clarke Duncan is overigens van 2 kilo biefstuk per dag ineens vegan geworden, een paar maand voor z'n dood....
"Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld." waren z'n laatste woorden zo'n beetje.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook wel eens gehoord dat cola zero ongezonder is dan cola met suiker.
Om dat te compenseren eet ik nu wentelteefjes met extra veel suiker
Coke moet je niet drinken!quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat cola zero ongezonder is dan cola met suiker.
Om dat te compenseren eet ik nu wentelteefjes met extra veel suikerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, jij zal het wel weer niet lusten, moeilijke etertquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zit er kaas of vis op dan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij zal het wel weer niet lusten, moeilijke etertRaarrrrr
![]()
Sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voordat iedereen denkt, wat een rare vraag![]()
Volgende keer beetje ananas erbijquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel geneukt, maar was niet lekker.![]()
De korsten zitten er iig al op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer beetje ananas erbijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat scheeltquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De korsten zitten er iig al op.![]()
quote:Vreemde opvolgende postsquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De korsten zitten er iig al op.
Dat was het plaatjequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het onderwerp is, ik kom net weer binnenvallen!![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je weer eens tekeer gegaan, ja?![]()
Ik heb zelfs al 4 pandapunten!
Van je pandapunten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje. Ik weet zelfs alle namen nog![]()
Dit topic sluit automatisch over 2 posts.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: