Morguh Pullupquote:
Heuy goedemorgenquote:
Jaloers isquote:
Criminele bende daarquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
He jakkesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers is![]()
En benieuwd naar de review
Ja de laatste tijd is hier van alles gaande , Turkse maffia praktijken , in de wijk waar mijn zoon woont regelmatig schietpartijen en autobrandjes .. en het laatste jaar komt het hier allemaal heenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Criminele bende daar![]()
Hier gebeurt ook van alles maar dat is wat extra
Ziet ie er een beetje ok uit?quote:
Jazeker wel , het is niet gericht tegen mijquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkesVoel je je nog een beetje veilig?
Ben benieuwd!quote:
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker wel , het is niet gericht aan mij
Mwa ik vind het uiterlijk wat gewoontjesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet ie er een beetje ok uit?
een goede review vraagt om een start picca![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |