Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis moet wel die bak snel vol krijgen anders kan Valerie door met vragen beantwoorden.
Ik was nooit voor Eveline maar kan niet voor die anderen zijn.
Evelien is sterk, leuk spel welquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'
Oeiquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Valerie staat al 20 punten achter, dat gaat ze niet meer inhalenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjongejonge het zijn wel allemaal Evelienvragen
Wat dat betreft verdient ze het wel, maar ik gun het die anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze is op sommen na in bijna al het andere wel goed
Als het rekensommen zijn geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Straks maar een berg Valerievragen... om de schijn van vooringenomenheid te vermijden
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tijd voor de allerlaatste game, ja wat is het nu, vandaag of volgende week????
Haha ja opluchting, geen zin meer te wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo het is nu de andere dag daar dus finale nu pffff
ach tuurlijk, beter afronden die hapquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meer
whehehehehequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
Jaja en de Brains aan een wit wijntje in de zonquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |