Mja. Ik ben ook wat aan het bijstellen. Zijn het meest sympathiek.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk toch dat ik hoop op Rowell en Valerie als winnaars
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Evelien:
"Hoe hou je het vol, hoe saai heb je het zonder MIJ"
"Uhh valt wel mee"
Dat mannetje van Evelien mag volgende week zijn blauwe ballen legen, verplicht baby maken anders zwaait er watquote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Evelien:
"Hoe hou je het vol, hoe saai heb je het zonder MIJ"
"Uhh valt wel mee"
Nu één en morgen één.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:11 schreef Marrije het volgende:
22:11 en nog geen spel gezien.
Ik heb niet zoveel met die filmpjes van thuis.
En trouwenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mannetje van Evelien mag volgende week zijn blauwe ballen legen, verplicht baby maken anders zwaait er wat
De Emo-meter moet gevuld worden voor de finale zodat de kijkertjes thuis blijven inloggen op RTL5quote:Op donderdag 19 december 2024 22:11 schreef Marrije het volgende:
22:11 en nog geen spel gezien.
Ik heb niet zoveel met die filmpjes van thuis.
Die vragen waren niet moeilijk, ben blijquote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2024 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vragen waren niet moeilijk, ben blij
Nice lekker een half uurtje spel graagquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. De Góte Spectaculaire Finale.. groter dan een normale finale dus![]()
[ afbeelding ]
Ja en daarna weer afkicken voor een weer een andere Showquote:Op donderdag 19 december 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice lekker een half uurtje spel graag
Trainen voor Big Brotherquote:Op donderdag 19 december 2024 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en daarna weer afkicken voor een weer een andere Show
Jammer, maar ze is goed. Het mooie aan dit spel vind ik dat ze er zelf voor moeten spelen en niet door iets of iemand er uit gestemd kunnen worden.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. dat ging snel.. Evelien in de finale
Ik vond het ook wel leuk, leuker dan de bondgenoten bvquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:35 schreef Clemanyana het volgende:
🥱 dat emo gedoe met bellen.
Die vriendin van Rowel praat wel exact als Valerie! (Haar peppraatje)
Vandaag was echt saai, duurde veel te lang voor actie.
Maar buiten dat heb ik dit echt wel een leuke serie gevonden ook. Lekker veel erger tv,maar ook weer niet te. En de spellen leuk om te kijken, anders dan ik meestal bij de bondgenoten vind.
Voor mij mogen qua sympathie Val en Rowel winnen. Maar Evelien en Dennis ook wel, gebaseerd op kennis en standvastigheid. Karakter, hmmm tja.
Eigenlijk was Virgil de leukste. Had ie toch Valerie moeten houden.. 😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |