SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Al die oude lullen mis je weinig aan als ze er niks van bakken.quote:Op maandag 16 december 2024 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen een goede snackpot. Een slechte mis je niks aan.
Normaal is dat juist een voorwaarde om een pijltje te kunnen smijtenquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Lewis eigenlijk gestopt? Ik las iets over privéproblemen maar dan kun je toch nog wel een pijltje smijten.
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Lewis eigenlijk gestopt? Ik las iets over privéproblemen maar dan kun je toch nog wel een pijltje smijten.
Jij ook al tegen hemquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robert Owen gedraagt zich op een 'altijd tegen mij'-manier, en dat is best lachwekkend voor iemand vanuit zijn positie.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal is dat juist een voorwaarde om een pijltje te kunnen smijten
Zonde, nog geen 40 jaar. Al was hij al heel jong goed natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.
Te vet en mentaal geknakt na al die nederlagen?quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Vrouw ernstig ziek en wat gezeik in de famquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Spelvreugde.quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.
Achterlijke worp wel. Stukje darteritusquote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis Durant nog meeste denk ik. Gewoon een goede vent ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |