SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dat was vast een vreselijk saaie maandag danquote:Op maandag 16 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, de maandag duurde gevoelsmatig ook maar 3 seconden
ZOEF
Nog bijna 80 minuten!quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedenavond, wilde ik zeggen, het is al zo donker. Maar het is nog even middag
Al mijn kerstlampjes op timer zijn alweer aangesprongenquote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedenavond, wilde ik zeggen, het is al zo donker. Maar het is nog even middag
Jaquote:
Ja, maar geen wasquote:
quote:
Fitgirlquote:Op maandag 16 december 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip, broccoli en rijst
En jullie ?
Gaat het weer ?quote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond ik ook, moet er nog even van bijkomen.
je kan het ook latenquote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog wel lampjes op m'n balkon hangen.
Eruit gevallen? Of gewoon uberhaupt kansloos?quote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel van 'mijn' nummers staan er niet eens in
Ja die was al wegquote:
Zo ben ikquote:
Van mijn stemlijst een stuk og 6 nietquote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel van 'mijn' nummers staan er niet eens in
Wass jammerquote:
Nee, want dan zou hij 34.000 uur duren. Gevoelsmatigquote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was vast een vreselijk saaie maandag dan
Ja is niet wasgoedquote:
Gewoon kansloos denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eruit gevallen? Of gewoon uberhaupt kansloos?
Dit gaat niet meer goed komenquote:
Vanavond ook weer sporten iddquote:
De meesten hier zouden er vandoor rennen met zijn chipszakje.quote:Op maandag 16 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Een jongen met gebroken been liet net z'n krukken vallen omdat ie chips uit een zakje probeerde te krijgen. Heb ze maar opgeraapt, goede daad weer gedaan. Zin in chips nu.
Heb je niet zijn chips uit zijn handen gegrist?quote:Op maandag 16 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Een jongen met gebroken been liet net z'n krukken vallen omdat ie chips uit een zakje probeerde te krijgen. Heb ze maar opgeraapt, goede daad weer gedaan. Zin in chips nu.
quote:Op maandag 16 december 2024 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meesten hier zouden er vandoor rennen met zijn chipszakje.
quote:Op maandag 16 december 2024 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je niet zijn chips uit zijn handen gegrist?
Wat gaat ie doen dan, achter je aan rennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezelf quoten is gayquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zelf zou zoiets nooit doen natuurlijkBijna niemand hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 16 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
De oude gay of de moderne gay?
Op de bankquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar de garp is dat ik mezelf ook regelmatig quote
Dus ja
quote:
Nee daar lig ik alquote:
Forum Opties | |