SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dat was vast een vreselijk saaie maandag danquote:Op maandag 16 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, de maandag duurde gevoelsmatig ook maar 3 seconden
ZOEF
Nog bijna 80 minuten!quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedenavond, wilde ik zeggen, het is al zo donker. Maar het is nog even middag
Al mijn kerstlampjes op timer zijn alweer aangesprongenquote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedenavond, wilde ik zeggen, het is al zo donker. Maar het is nog even middag
Jaquote:
Ja, maar geen wasquote:
quote:
Fitgirlquote:Op maandag 16 december 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip, broccoli en rijst
En jullie ?
Gaat het weer ?quote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond ik ook, moet er nog even van bijkomen.
je kan het ook latenquote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog wel lampjes op m'n balkon hangen.
Eruit gevallen? Of gewoon uberhaupt kansloos?quote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel van 'mijn' nummers staan er niet eens in
Ja die was al wegquote:
Zo ben ikquote:
Van mijn stemlijst een stuk og 6 nietquote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel van 'mijn' nummers staan er niet eens in
Wass jammerquote:
Nee, want dan zou hij 34.000 uur duren. Gevoelsmatigquote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was vast een vreselijk saaie maandag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |