Finally nieuwe videosquote:Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zou een mooie ontwikkeling zijn.
[ x ]
Welke vormen zouden dat zijn? Spheres en Triangles?
[ x ]
Benieuwd of AARO onder het nieuwe leiderschap inderdaad transparanter durft te gaan zijn. Voortekenen zijn voorzichtig positief!quote:
Het probleem is wel dat Grusch gezegd heeft dat AARO ook niet heel veel toegang had tot de meer geclassificeerde dingen, dus je mist wel een deel, het deel dat juist misschien zo interessant is.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:02 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Benieuwd of AARO onder het nieuwe leiderschap inderdaad transparanter durft te gaan zijn. Voortekenen zijn voorzichtig positief!
Laten we het zien, we hadden ook verwacht dat Grusch afgelopen jaar met een oped zou komen, blijft ook angstvallig stil.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat Grusch gezegd heeft dat AARO ook niet heel veel toegang had tot de meer geclassificeerde dingen, dus je mist wel een deel, het deel dat juist misschien zo interessant is.
Oja, ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:31 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Laten we het zien, we hadden ook verwacht dat Grusch afgelopen jaar met een oped zou komen, blijft ook angstvallig stil.
Zou wel een stunt zijn wanneer tijdens de inauguratie van Trump ook een alien op één van de stoeltjes zitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:48 schreef Refragmental het volgende:
Voor Trump gaat het de uitgelezen kans zijn om z'n naam echt onsterfelijk te maken als de president die ons kennis liet maken met aliens. Niemand zal het dan nog hebben over zijn strafblad en andere shit die hij uitvreet.
Ik zeg bullshit. Op Reddit zag ik ook iemand met een soortgelijke functie als hem en hij zegt dat het er zo helemaal niet aan toe gaat. Zou dit een psyop zijn van hogerhand?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:24 schreef alpeko het volgende:
Weer een nieuwe whistleblower. First hand.
Bekijk deze YouTube-video
Disclaimer: Afgezien van of hij beroepsmatig toegang had (en dat is twijfelachtig) tot deze info is het natuurlijk niet te verifiëren.
Die mening deel ik. Vandaar die disclaimer. Het lijkt niet heel logisch voor een green baret die net kwam kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg bullshit. Op Reddit zag ik ook iemand met een soortgelijke functie als hem en hij zegt dat het er zo helemaal niet aan toe gaat. Zou dit een psyop zijn van hogerhand?
Greer zegt....quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
Greer zegt dat er voor Trump's inauguratie iets groots gaat komen.
Mooi, dan kunnen we hem eindelijk definitief callen. Als hij niets levert moeten we die man gewoon afstrepen en hoef ik hem hier ook niet meer te zien.
Nee niet echt. Hij zegt niks meer dan wat Discombobulate al zegt. Dat er al voor de inauguratie iets groots te verwachten valt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik volg niet echt wat hij steeds post en deelt, maar iets wat ik terug moet lezen of kijken dan?
Daarom, het is zijn reputatie. Als ie uit z'n nek lult moeten we die man compleet negeren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef alpeko het volgende:
Dat zal vast niet waar zijn maar voordeel is wel dat we dan binnen enkele dagen weten dat ie uit z'n nek lult.
quote:"There's a new whistleblower and what that whistleblower has to tell is game changing."
Krijg er wel weer een enorm "hype opbouwen voor de clicks en views" gevoel van. Als het zo "breaking" is waarom dan niet meteen delen met de rest van de wereld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik zag wat chatter op X. oa van RossCo dat er zaterdag (zondag onze tijd gok ik) een stuk van NewNation wordt geaired, met een nieuwe WhistleBlower, maar ook dat Newsnation van gaat laten zien van de recovery van een 'egg shaped UFO'.
Ik wil niet hopen, maar word wel benieuwd.
Edit: dus inderdaad wat Alpeko hierboven zegt.
Op zich snap ik het wel, uiteindelijk is elk nieuwsmedium een commercieel bedrijf. Uit het niets publiceren heeft voor een dergelijke organisatie beperkt impact, kijkers/kliks brengen inkomsten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg er wel weer een enorm "hype opbouwen voor de clicks en views" gevoel van. Als het zo "breaking" is waarom dan niet meteen delen met de rest van de wereld.
Naja, zij moeten er ook gewoon hun brood mee verdienen. Alles is commercie, dus heel gek is het ook weer niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg er wel weer een enorm "hype opbouwen voor de clicks en views" gevoel van. Als het zo "breaking" is waarom dan niet meteen delen met de rest van de wereld.
Mwah, als eerste iets spectaculairs brengen levert als media veel meer op lijkt mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, zij moeten er ook gewoon hun brood mee verdienen. Alles is commercie, dus heel gek is het ook weer niet.
Maar we gaan het zien. Wie heeft Grusch ook alweer naar voren gebracht? Eigenlijk heb ik het niet zo op Coulthart en Corbell. Ik hecht echt de meeste waarde aan de insiders zoals Mellon of Elizondo of Ryan Graves.
En ik verwacht gewoon niets bijzonders.
Za zijn ze toch ook gewoon nog de eerste met deze beelden en dat interview.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mwah, als eerste iets spectaculairs brengen levert als media veel meer op lijkt mij.
Maar de beelden komen pas zaterdag, vandaar dat ik zei dat het voelt als ophypen voor clicks en views. Iets wat ik te vaak zie in dit wereldje. Maar ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Za zijn ze toch ook gewoon nog de eerste met deze beelden en dat interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |