abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216274219
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zou een mooie ontwikkeling zijn.

[ x ]

Welke vormen zouden dat zijn? Spheres en Triangles?

[ x ]
Finally nieuwe videos
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216276697
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Finally nieuwe videos
Benieuwd of AARO onder het nieuwe leiderschap inderdaad transparanter durft te gaan zijn. Voortekenen zijn voorzichtig positief!
I want to believe...
pi_216277978
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 09:02 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Benieuwd of AARO onder het nieuwe leiderschap inderdaad transparanter durft te gaan zijn. Voortekenen zijn voorzichtig positief!
Het probleem is wel dat Grusch gezegd heeft dat AARO ook niet heel veel toegang had tot de meer geclassificeerde dingen, dus je mist wel een deel, het deel dat juist misschien zo interessant is.
pi_216289861
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het probleem is wel dat Grusch gezegd heeft dat AARO ook niet heel veel toegang had tot de meer geclassificeerde dingen, dus je mist wel een deel, het deel dat juist misschien zo interessant is.
Laten we het zien, we hadden ook verwacht dat Grusch afgelopen jaar met een oped zou komen, blijft ook angstvallig stil.
I want to believe...
pi_216289955
Voor Trump gaat het de uitgelezen kans zijn om z'n naam echt onsterfelijk te maken als de president die ons kennis liet maken met aliens. Niemand zal het dan nog hebben over zijn strafblad en andere shit die hij uitvreet. :D
pi_216291085
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:31 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Laten we het zien, we hadden ook verwacht dat Grusch afgelopen jaar met een oped zou komen, blijft ook angstvallig stil.
Oja, ik was het alweer vergeten.
pi_216291403
Weer een nieuwe whistleblower. First hand.

Bekijk deze YouTube-video

Disclaimer: Afgezien van of hij beroepsmatig toegang had (en dat is twijfelachtig) tot deze info is het natuurlijk niet te verifiëren.

[ Bericht 2% gewijzigd door alpeko op 14-01-2025 12:22:25 ]
pi_216293503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:48 schreef Refragmental het volgende:
Voor Trump gaat het de uitgelezen kans zijn om z'n naam echt onsterfelijk te maken als de president die ons kennis liet maken met aliens. Niemand zal het dan nog hebben over zijn strafblad en andere shit die hij uitvreet. :D
Zou wel een stunt zijn wanneer tijdens de inauguratie van Trump ook een alien op één van de stoeltjes zit :9
pi_216293627
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:24 schreef alpeko het volgende:
Weer een nieuwe whistleblower. First hand.

Disclaimer: Afgezien van of hij beroepsmatig toegang had (en dat is twijfelachtig) tot deze info is het natuurlijk niet te verifiëren.
Ik zeg bullshit. Op Reddit zag ik ook iemand met een soortgelijke functie als hem en hij zegt dat het er zo helemaal niet aan toe gaat. Zou dit een psyop zijn van hogerhand?
pi_216304769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zeg bullshit. Op Reddit zag ik ook iemand met een soortgelijke functie als hem en hij zegt dat het er zo helemaal niet aan toe gaat. Zou dit een psyop zijn van hogerhand?
Die mening deel ik. Vandaar die disclaimer. Het lijkt niet heel logisch voor een green baret die net kwam kijken.

Was het onderstaande hier ook al voorbij gekomen?

Ecosystemic Futures · Episode

Een podcast vanuit wetenschappelijke hoek. Dus geen juicy details. Vrij droog. Bijzondere is dat men het bespreekt alsof (en dat is het waarschijnlijk ook voor hen) niet alleen theoretisch is. Het geeft antwoorden op vragen die hier ook wel eens voorbij komen van critici. Over propulsion, faster than light travel, time manipulation, zero point energy. Allemaal vrij edgy onderwerpen maar wel van wetenschappers die dicht bij de bron zitten.

Dr. Lawrence (Larry) Forsley, NASA Glenn Research Center, hoofdonderzoeker roosteropsluitingsfusie
Dyan Finkhousen, Shoshin Works, CEO geen idee wat haar relevante expertise is, iets met Next-Generation Ecosystem Models
Dr. Hal Puthof, die kennen we nog van het boek van Elizondo, PhD, Quantum electronics
En nog flink wat andere namen.
pi_216306219
Greer zegt dat er voor Trump's inauguratie iets groots gaat komen.

Mooi, dan kunnen we hem eindelijk definitief callen. Als hij niets levert moeten we die man gewoon afstrepen en hoef ik hem hier ook niet meer te zien.
pi_216308343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
Greer zegt dat er voor Trump's inauguratie iets groots gaat komen.

Mooi, dan kunnen we hem eindelijk definitief callen. Als hij niets levert moeten we die man gewoon afstrepen en hoef ik hem hier ook niet meer te zien.
Greer zegt.... :+
Maar serieus...wel benieuw wat dan, hij heeft het al tijden over whistleblowers die naar voren zouden treden...Ik volg niet echt wat hij steeds post en deelt, maar iets wat ik terug moet lezen of kijken dan?
I want to believe...
pi_216308835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik volg niet echt wat hij steeds post en deelt, maar iets wat ik terug moet lezen of kijken dan?
Nee niet echt. Hij zegt niks meer dan wat Discombobulate al zegt. Dat er al voor de inauguratie iets groots te verwachten valt.

Dat zal vast niet waar zijn maar voordeel is wel dat we dan binnen enkele dagen weten dat ie uit z'n nek lult.
pi_216309847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef alpeko het volgende:
Dat zal vast niet waar zijn maar voordeel is wel dat we dan binnen enkele dagen weten dat ie uit z'n nek lult.
Daarom, het is zijn reputatie. Als ie uit z'n nek lult moeten we die man compleet negeren.

Wordt tijd dat we eens de grifters en debielen filteren uit dit onderwerp, want zoals ik eerder ook al wel zei: Er is echt een hele boel onzin en woo woo.
pi_216315837

Die ogen _O-

Weer een nieuwe whistleblower meldt zich. Jake Barber met backup van 3 hooggeplaatste officials. Deze lijkt serieuzer. Piloot en actief in geheim militair crash retrieval programma en zegt beelden als bewijs te hebben. Interview met Ross Coulthard inclusief die opnames dan neem ik aan. Iedereen klaar voor de volgende teleurstelling? :P

twitter

Zaterdag dus. Had Greer dan gelijk?

En Jeremy Corbell komt ook weer met een nieuwe (of is dat dan dezelfde?)
quote:
"There's a new whistleblower and what that whistleblower has to tell is game changing."

[ Bericht 13% gewijzigd door alpeko op 16-01-2025 12:47:43 ]
pi_216317923
Ook nog in het nieuws:

Mike Turner Een streep door de grootste tegenstander van het Schumer amendement.

twitter

https://edition.cnn.com/2(...)r-johnson/index.html

[ Bericht 58% gewijzigd door alpeko op 16-01-2025 11:30:46 ]
pi_216318876
Ik zag wat chatter op X. oa van RossCo dat er zaterdag (zondag onze tijd gok ik) een stuk van NewsNation wordt geaired, met een nieuwe WhistleBlower, maar ook dat Newsnation wat gaat laten zien van de recovery van een 'egg shaped UFO'.
Ik wil niet hopen, maar word wel benieuwd.

Edit: dus inderdaad wat Alpeko hierboven zegt.

[ Bericht 5% gewijzigd door NoFoksGiven op 16-01-2025 12:59:27 ]
I want to believe...
pi_216319051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik zag wat chatter op X. oa van RossCo dat er zaterdag (zondag onze tijd gok ik) een stuk van NewNation wordt geaired, met een nieuwe WhistleBlower, maar ook dat Newsnation van gaat laten zien van de recovery van een 'egg shaped UFO'.
Ik wil niet hopen, maar word wel benieuwd.

Edit: dus inderdaad wat Alpeko hierboven zegt.
Krijg er wel weer een enorm "hype opbouwen voor de clicks en views" gevoel van. Als het zo "breaking" is waarom dan niet meteen delen met de rest van de wereld.
pi_216319316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 12:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Krijg er wel weer een enorm "hype opbouwen voor de clicks en views" gevoel van. Als het zo "breaking" is waarom dan niet meteen delen met de rest van de wereld.
Op zich snap ik het wel, uiteindelijk is elk nieuwsmedium een commercieel bedrijf. Uit het niets publiceren heeft voor een dergelijke organisatie beperkt impact, kijkers/kliks brengen inkomsten.
Daarnaast heeft Ross Coulthard de reputatie dat hij zijn bronnen en verhaal goed checkt en nagaat. Er kan dus nog wat getweaked worden qua presentatie.

Ik verwacht niets wereldschokkends...maar wacht rustig af dit weekend.
I want to believe...
pi_216319581
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 12:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Naja, zij moeten er ook gewoon hun brood mee verdienen. Alles is commercie, dus heel gek is het ook weer niet.

Maar we gaan het zien. Wie heeft Grusch ook alweer naar voren gebracht? Eigenlijk heb ik het niet zo op Coulthart en Corbell. Ik hecht echt de meeste waarde aan de insiders zoals Mellon of Elizondo of Ryan Graves.

En ik verwacht gewoon niets bijzonders.
  donderdag 16 januari 2025 @ 13:56:01 #221
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216319599
Ik durf ook nergens op te hopen.. Maar interessant..

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216319689
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, zij moeten er ook gewoon hun brood mee verdienen. Alles is commercie, dus heel gek is het ook weer niet.

Maar we gaan het zien. Wie heeft Grusch ook alweer naar voren gebracht? Eigenlijk heb ik het niet zo op Coulthart en Corbell. Ik hecht echt de meeste waarde aan de insiders zoals Mellon of Elizondo of Ryan Graves.

En ik verwacht gewoon niets bijzonders.
Mwah, als eerste iets spectaculairs brengen levert als media veel meer op lijkt mij.
pi_216319708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Mwah, als eerste iets spectaculairs brengen levert als media veel meer op lijkt mij.
Za zijn ze toch ook gewoon nog de eerste met deze beelden en dat interview.
pi_216319740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:09 schreef alpeko het volgende:

[..]
Za zijn ze toch ook gewoon nog de eerste met deze beelden en dat interview.
Maar de beelden komen pas zaterdag, vandaar dat ik zei dat het voelt als ophypen voor clicks en views. Iets wat ik te vaak zie in dit wereldje. Maar ik laat mij graag verrassen.
pi_216322922
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')