Handig als je naar je vrienden gaat. Uitkijken niet onderschept te worden door Nederlandse F35'squote:Op dinsdag 24 december 2024 13:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben 4 Sukhoi Su-27s, gekocht van Oekraïne en Wit Rusland.
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:38 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Handig als je naar je vrienden gaat. Uitkijken niet onderschept te worden door Nederlandse F35's
Gaat om de piloot...quote:
Maar daar gaat dit UAP topic toch niet over of mis ik wat?quote:Op woensdag 25 december 2024 14:04 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gaat om de piloot...
NWS / Nederlandse F-35's onderscheppen Russische vliegtuigen boven Oostzee
Je hebt gelijk, onzin in dit topicquote:Op woensdag 25 december 2024 14:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit UAP topic toch niet over of mis ik wat?
De eerste helft vanmiddag gekeken. Ik moet nog steeds de rest afkijken. Morgen maarquote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ook nieuwe Joe Rogan met James Fox.
Misschien omdat de gevolgen daarvan bekend zijn. Wat dat dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.. waarom hebben de Amerikanen nog geen enkele moeite gedaan om de drones te onderscheppen met straaljagers?
Volgens mij zijn er al dagen geen drones meer gespot. Dat is ook vreemd.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.. waarom hebben de Amerikanen nog geen enkele moeite gedaan om de drones te onderscheppen met straaljagers?
Tenminste, ik heb het nog niet voorbij zien komen. Ze doen gewoon euh ja, helemaal niets.
Waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al dagen geen drones meer gespot. Dat is ook vreemd.
Hoe kom je daar bij? Ze zijn daar elke dag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al dagen geen drones meer gespot. Dat is ook vreemd.
Mijn reactie was gericht op de officiëlere uitspraken over het signaleren van de drones. Luchthavens die gesloten worden, dat is nogal wat. Dat werk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ze zijn daar elke dag.
Bekijk deze YouTube-video
Even terugkomend op dit. Uiteindelijk was het stiekem toch niets. Het was gewoon een overvliegroute dus het leek op een gekke beweging maar was gewoon een bocht/overfly. Groene licht is wel nieuw voor zover ik weet maar verder weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef jogy het volgende:
Nondeju. Ik woon in hoofddorp enstond buiten een peuk te roken. En die gekke drones met die groene knipperlichten, nou die zijn nu ook hier. Het was geen vliegtuig want het ging heen en weer zonder moeite. Het was ook geen helicopter want geen herrie. Maar helaas heb ik geen goede camera en zal.je net zien ik stond zonder telefoon buiten. Maar gekkigheid. Ik zal een poging wagen om een niet verschrikkelijke foto of video te maken. Totaal anekdotisch, excuus ervoor maar vond het wel waard om het ergens te vermelden, eventueel dat iemand anders hier in de buurt iets soortgelijks heeft gezien.
Dat is heel wat anders dan je in je eerdere reactie lijkt te zeggen. Jij bent niet erg duidelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mijn reactie was gericht op de officiëlere uitspraken over het signaleren van de drones. Luchthavens die gesloten worden, dat is nogal wat. Dat werk.
Dat ben ik met je eens, er is veel onduidelijkheid, vaag, en toch sturing. Mijn twijfels heb je teruggelezen in mijn reactie(s)quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan je in je eerdere reactie lijkt te zeggen. Jij bent niet erg duidelijk.
Evengoed. Ik krijg gemiddeld juist argwaan van eender welke officiële uitspraken over wat dan ook.
Officieel zijn is niet hetzelfde als nobel en transparant aan de waarheid te willen voldoen.
Ik vermoed gezien het onderwerp eerder een aaneenschakeling van geforceerde "limited hangouts".
Geforceerde limited hangouts? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik vermoed gezien het onderwerp eerder een aaneenschakeling van geforceerde "limited hangouts".
Welke twijfels heb je dan? Er is niets vast gesteld om over te twijfelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:56 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, er is veel onduidelijkheid, vaag, en toch sturing. Mijn twijfels heb je teruggelezen in mijn reactie(s)
Men geeft zo min mogelijk prijs dan alleen dat waartoe men gedwongen is door bekend geworden feitelijkheden die niet meer zijn toe te dekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Geforceerde limited hangouts? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Recente drones, de historie van UFO-UAP en zoals jij dat noemt, limited hangouts. Het schaken op het schaakbord.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Welke twijfels heb je dan? Er is niets vast gesteld om over te twijfelen.
Die complete historie omvat gemiddeld 80 jaar van al dan niet twijfelen over allerlei soorten aangeleverde bewijzen, duizenden documenten, beeldmateriaal, data en getuigenverslagen. Over de recente drones waarover (nog) geen duidelijkheid bestaat over wat ze precies zijn en wat ze doen valt niet te twijfelen. Ze zijn er gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Recente drones, de historie van UFO-UAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |