abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215997637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
De Amerikanen hebben 4 Sukhoi Su-27s, gekocht van Oekraïne en Wit Rusland.
Handig als je naar je vrienden gaat. Uitkijken niet onderschept te worden door Nederlandse F35's
pi_215997908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:38 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Handig als je naar je vrienden gaat. Uitkijken niet onderschept te worden door Nederlandse F35's
:? Wat?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215998264
quote:
Maar daar gaat dit UAP topic toch niet over of mis ik wat?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215998841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 14:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Maar daar gaat dit UAP topic toch niet over of mis ik wat?
Je hebt gelijk, onzin in dit topic
  woensdag 25 december 2024 @ 22:00:17 #131
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216002537
Malmgren vestigt de aandacht nog eens op een kernraket oefening uit 1962, waarbij naar verluid onverwacht een UFO is neergehaald.

twitter

Hij bevestigt vervolgens dat hij inderdaad een verslag heeft gekregen van het neerstorten van een UFO, tegelijk met JFK.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216009571
Ook nieuwe Joe Rogan met James Fox.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216016426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ook nieuwe Joe Rogan met James Fox.
De eerste helft vanmiddag gekeken. Ik moet nog steeds de rest afkijken. Morgen maar

Dit is ook best bizar trouwens.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216017383
Wat ik mij al een tijdje afvraag.. waarom hebben de Amerikanen nog geen enkele moeite gedaan om de drones te onderscheppen met straaljagers?

Tenminste, ik heb het nog niet voorbij zien komen. Ze doen gewoon euh ja, helemaal niets.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_216017670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.. waarom hebben de Amerikanen nog geen enkele moeite gedaan om de drones te onderscheppen met straaljagers?
Misschien omdat de gevolgen daarvan bekend zijn. Wat dat dan ook moge zijn.
pi_216019124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef FireFox1 het volgende:

Tenminste, ik heb het nog niet voorbij zien komen. Ze doen gewoon euh ja, helemaal niets.
Volgens mij zijn er al dagen geen drones meer gespot. Dat is ook vreemd.
pi_216021549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 00:31 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Waar baseer jij dat op?
I want to believe...
pi_216022137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 00:31 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij? Ze zijn daar elke dag.

― Thomas Sowell
pi_216031508
Dakota Laden, bekend van het YT kanaal Project Fear vertelde op IG dat hij in New Jersey aan het filmen is en nog een paar dagen ermee doorgaat. Volgens hem gebeuren er echt rare dingen. Ik hou zijn kanaal in de gaten.
Filmen doet hij gelukkig met professionele apparatuur, dus ben benieuwd!
pi_216037137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij? Ze zijn daar elke dag.

Mijn reactie was gericht op de officiëlere uitspraken over het signaleren van de drones. Luchthavens die gesloten worden, dat is nogal wat. Dat werk.
  zaterdag 28 december 2024 @ 00:27:21 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_216039502
quote:
81s.gif Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef jogy het volgende:
Nondeju. Ik woon in hoofddorp enstond buiten een peuk te roken. En die gekke drones met die groene knipperlichten, nou die zijn nu ook hier. Het was geen vliegtuig want het ging heen en weer zonder moeite. Het was ook geen helicopter want geen herrie. Maar helaas heb ik geen goede camera en zal.je net zien ik stond zonder telefoon buiten. Maar gekkigheid. Ik zal een poging wagen om een niet verschrikkelijke foto of video te maken. Totaal anekdotisch, excuus ervoor maar vond het wel waard om het ergens te vermelden, eventueel dat iemand anders hier in de buurt iets soortgelijks heeft gezien.
Even terugkomend op dit. Uiteindelijk was het stiekem toch niets. Het was gewoon een overvliegroute dus het leek op een gekke beweging maar was gewoon een bocht/overfly. Groene licht is wel nieuw voor zover ik weet maar verder weinig aan de hand. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_216040181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Mijn reactie was gericht op de officiëlere uitspraken over het signaleren van de drones. Luchthavens die gesloten worden, dat is nogal wat. Dat werk.
Dat is heel wat anders dan je in je eerdere reactie lijkt te zeggen. Jij bent niet erg duidelijk.
Evengoed. Ik krijg gemiddeld juist argwaan van eender welke officiële uitspraken over wat dan ook.
Officieel zijn is niet hetzelfde als nobel en transparant aan de waarheid te willen voldoen.
Ik vermoed gezien het onderwerp eerder een aaneenschakeling van geforceerde "limited hangouts".
― Thomas Sowell
pi_216042285
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 01:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is heel wat anders dan je in je eerdere reactie lijkt te zeggen. Jij bent niet erg duidelijk.
Evengoed. Ik krijg gemiddeld juist argwaan van eender welke officiële uitspraken over wat dan ook.
Officieel zijn is niet hetzelfde als nobel en transparant aan de waarheid te willen voldoen.
Ik vermoed gezien het onderwerp eerder een aaneenschakeling van geforceerde "limited hangouts".
Dat ben ik met je eens, er is veel onduidelijkheid, vaag, en toch sturing. Mijn twijfels heb je teruggelezen in mijn reactie(s)
  zaterdag 28 december 2024 @ 11:24:28 #144
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216044258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 01:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Geforceerde limited hangouts? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
  zaterdag 28 december 2024 @ 11:26:43 #145
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216044297
Nancy Mace (voorzitter tijdens de laatste UAP hearing) geeft aan dat ze twee weken geleden in een SCIF heeft gehoord dat er bij de drones specifiek twee verschillende vormen tussen zitten die de U.S. overheid niet kan identificeren.

Triangles and spheres?

twitter
pi_216044749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 08:56 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, er is veel onduidelijkheid, vaag, en toch sturing. Mijn twijfels heb je teruggelezen in mijn reactie(s)
Welke twijfels heb je dan? Er is niets vast gesteld om over te twijfelen.
― Thomas Sowell
pi_216044810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 11:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Geforceerde limited hangouts? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Men geeft zo min mogelijk prijs dan alleen dat waartoe men gedwongen is door bekend geworden feitelijkheden die niet meer zijn toe te dekken.
― Thomas Sowell
pi_216045076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 11:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Welke twijfels heb je dan? Er is niets vast gesteld om over te twijfelen.
Recente drones, de historie van UFO-UAP en zoals jij dat noemt, limited hangouts. Het schaken op het schaakbord.
pi_216045622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Recente drones, de historie van UFO-UAP
Die complete historie omvat gemiddeld 80 jaar van al dan niet twijfelen over allerlei soorten aangeleverde bewijzen, duizenden documenten, beeldmateriaal, data en getuigenverslagen. Over de recente drones waarover (nog) geen duidelijkheid bestaat over wat ze precies zijn en wat ze doen valt niet te twijfelen. Ze zijn er gewoon.
― Thomas Sowell
pi_216047209
Ik had eerlijk gezegd wel gehoopt dat er nu iets meer duidelijkheid zou zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')