PMC's, dat is mijn hypothese.quote:Op maandag 23 december 2024 07:56 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Zou dat juist niet bizar zijn? Als overheid zegt, we weten niet wat het is....dat het dan toch een tak van diezelfde overheid blijkt te zijn. Zonder afstemming met militaire instanties, zonder afstemming met vluchtleidingsinstanties, zonder afstemming met lokale overheden, politiedientsten, sherrif departments etc...zelfs nadat er een tijdelijk verbod op drones in regio's is afgestemd?
Kan, maar nog steeds lijkt me dat echt bizar. Dan zijn overheden echt stuurloos. Het is niet alleen de VS waar dit nu voorkomt.quote:Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
PMC's, dat is mijn hypothese.
Moest ik even opzoeken. Private Military Contractors.quote:Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
PMC's, dat is mijn hypothese.
quote:During the Langley drone incursions various aircraft, including our most advanced, were utilized in an attempt to further characterize the potential threat, with extremely limited results.
Compartmentalisatie, en ik denk dat de overheid van de VS misschien gewoon wel helemaal niet goed voorbereid is op zoiets in eigen land, ze zitten toch altijd veilig aan de andere kant van de VS, ondanks 9/11. Er zijn wel veel van dat soort organisaties hoor, Lockheed is ook met dingen bezig waar de US military denk ik niet veel of weinig van af weet.quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken. Private Military Contractors.
Hoe komen zij aan zulke geavanceerde drones dat de U.S. Military ze niet te pakken kan krijgen?
En met welke reden zouden ze dit dan doen?
En dan inderdaad alsnog - zoals NoFoks zegt - dan is het belachelijk dat dit kan en dat de overheid er niet vanaf weet.
Gedachtensprong...UAP lijken zich ook te manifesteren zoals passend in de tijdsgeest...Luchtschepen, vliegende schotels, triangels, drones.quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
n.
Het lijken wel echt gewoon heel erg drones, dus de buitenaarde hypothese verwerp ik in deze.![]()
Dan vind ik massahysterie aannemelijker eerlijk gezegd, combinatie tussen commerciële drones, vliegtuigen, satellieten, etc.quote:Op maandag 23 december 2024 16:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Gedachtensprong...UAP lijken zich ook te manifesteren zoals passend in de tijdsgeest...Luchtschepen, vliegende schotels, triangels, drones.
Hoewel ik hier zeker niet zeg dat het buitenaards/NHI is...uitsluiten is heel moeilijk.
Herinner je je nog die bestorming van Area 51 van die -ik meen Groningse pubers- en hun youtube verslag daarvan? Heeft hier ook nog een topic over gelopen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel apart inderdaad. Plekken als Area 51 waren voorheen echt onmogelijk om als "normale" burger te komen en we hebben er de afgelopen jaren ook geen drone beelden van gezien zover ik weet. Waarom het nu opeens zo makkelijk is om een militaire basis binnen te dringen met een drone is wel raadselachtig. Al is natuurlijk wel de drone technologie in een stroomversnelling terechtgekomen sinds de oorlog in Oekraïne.
Er zijn zo'n vijftien triljonairs in de wereld, dus dan valt er via via altijd wat te regelen in een Noord-Koreaanse fabriek. Of een Europees Poetin c.q ander extremistisch gedachtengoed vrindje. (Laat ik het even aan jullie eigen gore fantasie over wie of wat dat kan zijn) Oekrainers zijn aan het begin van de oorlog goed bediend, kregen heus wel heimelijke boots on the ground intelligence vanuit de toenmalige Navo partners. Alleen: de Navo is uitgebreid in de tussenliggende periode.quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken. Private Military Contractors.
Hoe komen zij aan zulke geavanceerde drones dat de U.S. Military ze niet te pakken kan krijgen?
En met welke reden zouden ze dit dan doen?
En dan inderdaad alsnog - zoals NoFoks zegt - dan is het belachelijk dat dit kan en dat de overheid er niet vanaf weet.
Naja, dat is dus het probleem. Hoe dan ook, het Pentagon heeft gezegd dat het niet van hen is, dus dan kom ik bij PMC's uit of black box projecten, maar bewijs daarvoor ontbreekt.quote:Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef PluggieOD het volgende:
Er vliegt bij clubs als DARPA oid van alles rond wat men officieel ontkend.
Correct.quote:Op maandag 23 december 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, dat is dus het probleem.
Maar daar kunnen we vrij weinig over zeggen. "Er vliegt van alles rond" is natuurlijk geen antwoord op dit hele UAP gebeuren, alsof het daarmee klaar zou zijn.
En bijvoorbeeld het hele Tic Tac verhaal is voor mij echt totaal helemaal onverklaarbaar, daar wil ik best de buitenaardse hypothese overwegen. Misschien neig ik daar wel het meeste toe.quote:
Dat is inderdaad geen antwoord op de politieke omgang met dit dossier.quote:Op maandag 23 december 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, dat is dus het probleem. Hoe dan ook, het Pentagon heeft gezegd dat het niet van hen is, dus dan kom ik bij PMC's uit of black box projecten, maar bewijs daarvoor ontbreekt.
Maar daar kunnen we vrij weinig over zeggen. "Er vliegt van alles rond" is natuurlijk geen antwoord op dit hele UAP gebeuren, alsof het daarmee klaar zou zijn.
Downplayen van de ernst vermoed ik....een algemeen bekend ding als een drone (wat de meeste mensen toch nog steeds als een stuk speelgoed beschouwen) klinkt wat minder dreigend dan orbs, UFO, UAP, etc.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Monomeism het volgende:
Waarom blijft iedereen het steeds maar drones noemen als het dat helemaal niet zijn. Ik heb inmiddels genoeg filmpjes gezien en dat zijn dus absoluut geen drones. Die met propellertjes zullen we maar zeggen.
Het is op z’n minst een totaal andere technologie dan die we kennen.
Ook zien we orbs of hoe je het ook noemen wilt
En nee ik bedoel niet Venus of sterren etc.
De Amerikanen hebben 4 Sukhoi Su-27s, gekocht van Oekraïne en Wit Rusland.quote:Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef PluggieOD het volgende:
Ze hebben zelfs decennia lang een eenheid gehad die alleen met Russische vliegtuigen vloog. En waarschijnlijk nog.
Vanwege allerlei redenen (in dit geval diplomatieke - het is niet de bedoeling dat Egypte stiekem een MiG doorleverd aan de US) blijven dit soort programma's onder de radar.
Er vliegt bij clubs als DARPA oid van alles rond wat men officieel ontkend.
Hoe meer ik er over lees hoe meer het lijkt te gaan om orbs en daarnaast drones. Dus twee verschillende dingen. Alleen kan ik die niet met elkaar rijmen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Monomeism het volgende:
Waarom blijft iedereen het steeds maar drones noemen als het dat helemaal niet zijn. Ik heb inmiddels genoeg filmpjes gezien en dat zijn dus absoluut geen drones. Die met propellertjes zullen we maar zeggen.
Het is op z’n minst een totaal andere technologie dan die we kennen.
Ook zien we orbs of hoe je het ook noemen wilt
En nee ik bedoel niet Venus of sterren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |