abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215966914
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 07:56 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Zou dat juist niet bizar zijn? Als overheid zegt, we weten niet wat het is....dat het dan toch een tak van diezelfde overheid blijkt te zijn. Zonder afstemming met militaire instanties, zonder afstemming met vluchtleidingsinstanties, zonder afstemming met lokale overheden, politiedientsten, sherrif departments etc...zelfs nadat er een tijdelijk verbod op drones in regio's is afgestemd?
PMC's, dat is mijn hypothese.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215967962
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kan, maar nog steeds lijkt me dat echt bizar. Dan zijn overheden echt stuurloos. Het is niet alleen de VS waar dit nu voorkomt.
I want to believe...
  maandag 23 december 2024 @ 13:16:43 #103
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215968912
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moest ik even opzoeken. Private Military Contractors.

Hoe komen zij aan zulke geavanceerde drones dat de U.S. Military ze niet te pakken kan krijgen?
En met welke reden zouden ze dit dan doen?

En dan inderdaad alsnog - zoals NoFoks zegt - dan is het belachelijk dat dit kan en dat de overheid er niet vanaf weet.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 23 december 2024 @ 13:24:41 #104
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215969028
Want dit aspect vind ik het meest zorgelijk / opvallend. Ze krijgen die dingen niet te pakken, zelfs geen info erover. En ze gooien het meest geavanceerde spul er tegenaan.

quote:
During the Langley drone incursions various aircraft, including our most advanced, were utilized in an attempt to further characterize the potential threat, with extremely limited results.
twitter

https://www.linkedin.com/(...)t-activity/comments/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215969104
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Hoe komen zij aan zulke geavanceerde drones dat de U.S. Military ze niet te pakken kan krijgen?

En dan inderdaad alsnog - zoals NoFoks zegt - dan is het belachelijk dat dit kan en dat de overheid er niet vanaf weet.
Compartmentalisatie, en ik denk dat de overheid van de VS misschien gewoon wel helemaal niet goed voorbereid is op zoiets in eigen land, ze zitten toch altijd veilig aan de andere kant van de VS, ondanks 9/11. Er zijn wel veel van dat soort organisaties hoor, Lockheed is ook met dingen bezig waar de US military denk ik niet veel of weinig van af weet.

Psy-ops ben ik eigenlijk nooit zo van.

Het lijken wel echt gewoon heel erg drones, dus de buitenaarde hypothese verwerp ik in deze. :P

Bij de Tic Tac is dat een ander verhaal.
pi_215972010
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
n.

Het lijken wel echt gewoon heel erg drones, dus de buitenaarde hypothese verwerp ik in deze. :P

Gedachtensprong...UAP lijken zich ook te manifesteren zoals passend in de tijdsgeest...Luchtschepen, vliegende schotels, triangels, drones.
Hoewel ik hier zeker niet zeg dat het buitenaards/NHI is...uitsluiten is heel moeilijk.
I want to believe...
pi_215972124
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:24 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Gedachtensprong...UAP lijken zich ook te manifesteren zoals passend in de tijdsgeest...Luchtschepen, vliegende schotels, triangels, drones.
Hoewel ik hier zeker niet zeg dat het buitenaards/NHI is...uitsluiten is heel moeilijk.
Dan vind ik massahysterie aannemelijker eerlijk gezegd, combinatie tussen commerciële drones, vliegtuigen, satellieten, etc.

NHI vind ik bij de tic tac weer een mogelijke hypothese, mede omdat dit ook is aangetoond door meerdere systemen en dus niet een subjectieve waarneming.
pi_215973886
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wel apart inderdaad. Plekken als Area 51 waren voorheen echt onmogelijk om als "normale" burger te komen en we hebben er de afgelopen jaren ook geen drone beelden van gezien zover ik weet. Waarom het nu opeens zo makkelijk is om een militaire basis binnen te dringen met een drone is wel raadselachtig. Al is natuurlijk wel de drone technologie in een stroomversnelling terechtgekomen sinds de oorlog in Oekraïne.
Herinner je je nog die bestorming van Area 51 van die -ik meen Groningse pubers- en hun youtube verslag daarvan? Heeft hier ook nog een topic over gelopen.
pi_215974059
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Er zijn zo'n vijftien triljonairs in de wereld, dus dan valt er via via altijd wat te regelen in een Noord-Koreaanse fabriek. Of een Europees Poetin c.q ander extremistisch gedachtengoed vrindje. (Laat ik het even aan jullie eigen gore fantasie over wie of wat dat kan zijn) Oekrainers zijn aan het begin van de oorlog goed bediend, kregen heus wel heimelijke boots on the ground intelligence vanuit de toenmalige Navo partners. Alleen: de Navo is uitgebreid in de tussenliggende periode.
  maandag 23 december 2024 @ 19:37:16 #111
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215974226
Er vliegt van alles rond waar de meeste instanties binnen CONUS niet van op de hoogte zijn. Niets met PMCs te maken.
Wat denk je dat al het personeel wat dagelijks de Janet flights neemt doet?

Dat zijn geen padvinders. Er lopen ten alle tijden projecten via schaduwbegrotingen.

Denk bv aan Have Blue, Have Drill in het verleden, de lijst is eindeloos.
  maandag 23 december 2024 @ 19:46:41 #112
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215974335
Een voorbeeld.

De uitloop hiervan (de F-117s) bv hebben ze een decenium lang geheim weten te houden. Piloten vlogen letterlijk met A-7s naar Tonopah. Familie mocht alleen dat weten. Ter plekke gingen de A-7s de sunsheds in en stapte men over.

Die hebben 10 jaar rondgevlogen zonder dat iemand ooit doorhad wat het was.

Officieel in 2008 buiten dienst gesteld. Maar ondertussen duiken ze nog steeds op.

Als voorbeeld. Zo lopen er continu dit soort projecten. Waar officieel een USAF niet van op de hoogte is.
  maandag 23 december 2024 @ 19:52:08 #113
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215974408
Ze hebben zelfs decennia lang een eenheid gehad die alleen met Russische vliegtuigen vloog. En waarschijnlijk nog.

Vanwege allerlei redenen (in dit geval diplomatieke - het is niet de bedoeling dat Egypte stiekem een MiG doorleverd aan de US) blijven dit soort programma's onder de radar.

Er vliegt bij clubs als DARPA oid van alles rond wat men officieel ontkend.
pi_215974451
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef PluggieOD het volgende:
Naja, dat is dus het probleem. Hoe dan ook, het Pentagon heeft gezegd dat het niet van hen is, dus dan kom ik bij PMC's uit of black box projecten, maar bewijs daarvoor ontbreekt.

Maar daar kunnen we vrij weinig over zeggen. "Er vliegt van alles rond" is natuurlijk geen antwoord op dit hele UAP gebeuren, alsof het daarmee klaar zou zijn.
  maandag 23 december 2024 @ 19:55:35 #115
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215974461
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, dat is dus het probleem.

Maar daar kunnen we vrij weinig over zeggen. "Er vliegt van alles rond" is natuurlijk geen antwoord op dit hele UAP gebeuren, alsof het daarmee klaar zou zijn.
Correct.
pi_215974480
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:55 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Correct.
En bijvoorbeeld het hele Tic Tac verhaal is voor mij echt totaal helemaal onverklaarbaar, daar wil ik best de buitenaardse hypothese overwegen. Misschien neig ik daar wel het meeste toe.

Maar niet met dit drone gebeuren. Ik ben benieuwd wat er achter weg komt. Op naar de volgende UFO flap.
pi_215974614
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, dat is dus het probleem. Hoe dan ook, het Pentagon heeft gezegd dat het niet van hen is, dus dan kom ik bij PMC's uit of black box projecten, maar bewijs daarvoor ontbreekt.

Dat is inderdaad geen antwoord op de politieke omgang met dit dossier.
pi_215980979
Drones hier, drones daar.
Maar hoe zat het ook alweer

UFOs Are Monitoring Nuclear Weapons Globally.
Bekijk deze YouTube-video
pi_215981191
Zelfs in NL:

twitter
I want to believe...
pi_215981592
Waarom blijft iedereen het steeds maar drones noemen als het dat helemaal niet zijn. Ik heb inmiddels genoeg filmpjes gezien en dat zijn dus absoluut geen drones. Die met propellertjes zullen we maar zeggen.
Het is op z’n minst een totaal andere technologie dan die we kennen.
Ook zien we orbs of hoe je het ook noemen wilt
En nee ik bedoel niet Venus of sterren etc.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215982682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Monomeism het volgende:
Waarom blijft iedereen het steeds maar drones noemen als het dat helemaal niet zijn. Ik heb inmiddels genoeg filmpjes gezien en dat zijn dus absoluut geen drones. Die met propellertjes zullen we maar zeggen.
Downplayen van de ernst vermoed ik....een algemeen bekend ding als een drone (wat de meeste mensen toch nog steeds als een stuk speelgoed beschouwen) klinkt wat minder dreigend dan orbs, UFO, UAP, etc.

Zeker gezien de grote aantallen waarnemingen, niet alleen beperkt tot de VS.
I want to believe...
pi_215984887
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 december 2024 07:55 schreef NoFoksGiven het volgende:
Zelfs in NL:

[ x ]
:')
pi_215985099
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef PluggieOD het volgende:
Ze hebben zelfs decennia lang een eenheid gehad die alleen met Russische vliegtuigen vloog. En waarschijnlijk nog.

Vanwege allerlei redenen (in dit geval diplomatieke - het is niet de bedoeling dat Egypte stiekem een MiG doorleverd aan de US) blijven dit soort programma's onder de radar.

De Amerikanen hebben 4 Sukhoi Su-27s, gekocht van Oekraïne en Wit Rusland.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215985498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Monomeism het volgende:
Hoe meer ik er over lees hoe meer het lijkt te gaan om orbs en daarnaast drones. Dus twee verschillende dingen. Alleen kan ik die niet met elkaar rijmen.
pi_215996752
Fijne kerstdagen. ~:)

Leuk dat ze ze zo zijn gaan noemen maar het lijken mij inderdaad geen drones nee.

Bekijk deze YouTube-video

De orbs lijken wel op mislukte kerstverlichting en de gedragingen en variatie aan vreemde vormen, bewegingen, en kleurpatronen doen me eerder denken aan al de vreemde bovennatuurlijke verhalen en beweringen over het gebied rond Skinwalker Ranch voor wie daar bekend mee zijn en waarvan de verhalen over verschijningen van orbs en UAP aldaar nog het minst raar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')