De wtf is voor Trump die weer eens wat rare dingen loopt te roepen?quote:Op maandag 16 december 2024 18:48 schreef byah het volgende:
https://thehill.com/homen(...)-biden-response/amp/
Wtf?
Best wel hoor, wordt eindelijk serieus genomen na de gebeurtenissen sinds 2017.quote:Op maandag 16 december 2024 20:19 schreef NatteLont het volgende:
Eigenlijk is er rond UAP niet veel veranderd sinds 1952 he?![]()
Bekijk deze YouTube-video
I know. Maar toen namen ze het ook bloedserieus hoor. Dit was net voor Project Bluebook. Daarna hebben ze het met heel veel moeite moeten dicht metselen voor het publiek. Waarna het grote ridiculiseren begon dat 70 jaar lang is volgehouden.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Best wel hoor, wordt eindelijk serieus genomen na de gebeurtenissen sinds 2017.
Vandaag op de dag af 7 jaar geleden dat het NY Times artikel uitkwam.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Best wel hoor, wordt eindelijk serieus genomen na de gebeurtenissen sinds 2017.
Echt wel veel gebeurd sindsdien zeg.quote:• Het begon in dec 2017 met een artikel in de New York Times waaruit bleek dat het Pentagon al jaren een geheim UAP programma heeft: Glowing Auras and 'Black Money': The Pentagon's Mysterious U.F.O. Program
Yupquote:Op dinsdag 17 december 2024 00:55 schreef Dutchguy het volgende:
https://insiderpaper.com/(...)awfully-white-house/
Als dit daadwerkelijk zo gezegd is horen er wel clownschoenen en een toeter bij.
Als het militaire drones zijn ga je er geen knipperlichtjes op plakken he.quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef NatteLont het volgende:
Ik denk dat het interessante weken gaan worden. Het blijft nog lang onrustig gok ik.
Bekijk deze YouTube-video
Niet waarschijnlijk zeker, oud presidenten van de VS krijgen levenslang briefings op top-secret niveau.quote:Op maandag 16 december 2024 19:17 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZNeTp48bR/
Nog meer van Trump.
Ze zijn volgens hem in de buurt van Bedminister en dus gaat ie er niet heen, nadat ie aangeeft dat de overheid weet wat het zijn, en hij dus waarschijnlijk ook.
Daarom denk ik dus ook dat ze van XZevoxia komen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als het militaire drones zijn ga je er geen knipperlichtjes op plakken he.
Hij wou geen commentaar geven of ie gebriefed was. Dus ja, hij is gewoon gebriefed. Maar als ie het wel zou weten had ie wel wat laten doorschemeren, ik denk echt dat DoD het ook niet weet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk zeker, oud presidenten van de VS krijgen levenslang briefings op top-secret niveau.
Hij krijgt nu al dezelfde briefings als Biden. Dus als Biden niks weet, weet Trump ook niks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 02:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Yup
https://www.reddit.com/r/UFOs/s/tygYS1w5aj
Ben benieuwd hoe zit dit in een doofpot weten te manoeuvreren. Mensen zijn dus gek volgens het Witte Huis.![]()
Trump mag het dus als eerste vertellen als hij President wordt.
Wat ie laat doorschemeren is dat je niet in de buurt van die dingen wil zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij wou geen commentaar geven of ie gebriefed was. Dus ja, hij is gewoon gebriefed. Maar als ie het wel zou weten had ie wel wat laten doorschemeren, ik denk echt dat DoD het ook niet weet.
Dat zou lekken van staatsgeheimen betekenen, daar staan in de VS zeer zware straffen op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij wou geen commentaar geven of ie gebriefed was. Dus ja, hij is gewoon gebriefed. Maar als ie het wel zou weten had ie wel wat laten doorschemeren, ik denk echt dat DoD het ook niet weet.
Letterlijk wel ja, maar insinueren niet. DoD weet het ook niet, anders was de toon van Trump wel heel anders.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou lekken van staatsgeheimen betekenen, daar staan in de VS zeer zware straffen op.
Dan kunnen we ons lijstje gaan maken met namen wie er nog leven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk zeker, oud presidenten van de VS krijgen levenslang briefings op top-secret niveau.
Daar hebben ze hun eigen methodes en kanalen voor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou lekken van staatsgeheimen betekenen, daar staan in de VS zeer zware straffen op.
Wat bedoel je? Gaat uw aandacht ook alleen nog maar uit naar moord zoals in New York, of explosies zoals in Den Haag?quote:
Sommige telegram kanalen zijn wel grappig om te volgen nu.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Gaat uw aandacht ook alleen nog maar uit naar moord zoals in New York, of explosies zoals in Den Haag?
Durov. Dubai.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sommige telegram kanalen zijn wel grappig om te volgen nu.
Je conspiracy theorieën mogen in een ander topic. L&H had wel wat anderen problemen kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hun eigen methodes en kanalen voor.
Gisteren heb ik nog een podcast geluisterd over spraaktechnologie bedrijf L&H in de jaren 80-90.
Even een journalist bellen, die doet het werk. Daar waren ze in de VS zeer bedreven in. Twitteren ook.
De samenleving is veranderd, die alleen het RAM geheugen schijnt nog te functioneren. Dat voorspelt weinig goeds.
Daarom is dit UFO-UAP dossier zo belangrijk, bouwt brug met het verleden.
Weet ik. Iets met zwart geld en beleggingen *diensten en het functioneren van de NASDAQ.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je conspiracy theorieën mogen in een ander topic. L&H had wel wat anderen problemen kan ik je vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |