Ik hoop dat het live is te volgen op NewsNation/YouTube.quote:
Heb je een linkje?quote:Op zondag 19 januari 2025 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het live is te volgen op NewsNation/YouTube.
Ik zit er klaar voor
Alternatiefquote:Op zondag 19 januari 2025 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
https://m.twitch.tv/chocobo6?desktop-redirect=true
Inderdaad. Dit is geen disclosure.quote:Op zondag 19 januari 2025 02:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben allerminst overtuigd![]()
Welterusten
Ik waardeer en accepteer alles wat er officieel naar buiten komt. Alle beetjes helpen, en hopelijk krijg je op een gegeven moment een sneeuwbaleffect wat de betrokken instanties daar zal dwingen tot openheid hierin.quote:Op zondag 19 januari 2025 02:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik had gehoopt op meer 'nuts and bolts' maar het zit nu al helemaal in het 'remote viewing' and 'psychic connection' deel.
Voor de UAP volgers niet nieuw maar dit maakt het extra moeilijk om te accepteren.
Misschien wil men juist (nog) niet dat iedereen ervan overtuigd raakt. Om eventuele chaos te kunnen controleren.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou je dit erbij verzinnen als je juist wilt overtuigen dat het UAP fenomeen echt is.
[ x ]
Was vanochtend de UFC kijken en ik ga het UAP gebeuren nu allemaal lezen en (hopelijk) bekijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch?
Hoezo, 'nuts and bolts' kan nog steeds. Ik vind dit eerder 'nuts and bolts'quote:Op zondag 19 januari 2025 02:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik had gehoopt op meer 'nuts and bolts' maar het zit nu al helemaal in het 'remote viewing' and 'psychic connection' deel.
Voor de UAP volgers niet nieuw maar dit maakt het extra moeilijk om te accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |