abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216350381
2 uur dus?
pi_216350419
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 01:30 schreef Simmertje het volgende:
2 uur dus?
Ik hoop dat het live is te volgen op NewsNation/YouTube.

Ik zit er klaar voor :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 19 januari 2025 @ 01:54:01 #253
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350431
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 01:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik hoop dat het live is te volgen op NewsNation/YouTube.

Ik zit er klaar voor :)
Heb je een linkje?

deze misschien:
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216350448
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 19 januari 2025 @ 02:19:44 #255
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350493
The egg

zondag 19 januari 2025 @ 02:22:48 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350500
Gaat nu over een ander object, en Barber beschrijft dat hij - terwijl hij dichterbij kwam - allerlei emoties en 'guidance' voelde. Verwarrend en emotioneel noemt hij het. Hij wordt nu zelf emotioneel terwijl hij het verteld.
  zondag 19 januari 2025 @ 02:27:45 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350513
twitter
  zondag 19 januari 2025 @ 02:31:46 #258
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350519
Ik had gehoopt op meer 'nuts and bolts' maar het zit nu al helemaal in het 'remote viewing' and 'psychic connection' deel.

Voor de UAP volgers niet nieuw maar dit maakt het extra moeilijk om te accepteren.
  zondag 19 januari 2025 @ 02:39:53 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350538
pi_216350581
Ik ben allerminst overtuigd -O-

Welterusten
  zondag 19 januari 2025 @ 03:01:00 #261
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216350585
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 02:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben allerminst overtuigd -O-

Welterusten
Inderdaad. Dit is geen disclosure.

Wel nieuwe info en beelden en een verschuiving naar het 'woo' deel.

De 'prepare to be dazzled' afsluiting... bah.

Welterusten.
pi_216350799
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 02:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik had gehoopt op meer 'nuts and bolts' maar het zit nu al helemaal in het 'remote viewing' and 'psychic connection' deel.

Voor de UAP volgers niet nieuw maar dit maakt het extra moeilijk om te accepteren.
Ik waardeer en accepteer alles wat er officieel naar buiten komt. Alle beetjes helpen, en hopelijk krijg je op een gegeven moment een sneeuwbaleffect wat de betrokken instanties daar zal dwingen tot openheid hierin.
pi_216352013
Ik vind het ook wel erg interessante nieuwe beelden. De vorm van het object past wel in de waarnemingen van "orbs" die op andere beelden regelmatig te zien zijn maar door de afstand net niet duidelijk genoeg qua vorm.
Wanneer het Amerikaanse leger / overheid dit met een verklaring wil downplayen, zullen ze daar denk ik wel moeite mee gaan hebben.
Immers, de vaak genoemde verklaring van een weerballon, satelliet of drone kun je hier echt wel duidelijk wegstrepen. Daar zijn de beelden gelukkig te duidelijk voor.
En een verklaring dat het allemaal niet belangrijk zou zijn, dat is ook niet geloofwaardig want anders zet je niet zo'n militaire operatie op.
Met deze beelden dwing je de overheid wel de richting op te gaan van disclosure, puur omdat alle normale aardse verklaringen totaal niet geloofwaardig zijn. Tenminste ik kan geen alternatief bedenken hiervoor wat van deze aarde komt en logisch in dit plaatje past.
pi_216352220
Ik voel een hoop lacherige eieren memes en grappen aankomen.
  zondag 19 januari 2025 @ 10:41:44 #265
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216352493
Hier kan ik me goed in vinden. Een stap vooruit, en weer een stap terug. De telepathische connectie maakt het hele topic nog lastiger om mensen aan te haken.

Aan de andere kant, waarom zou je dit erbij verzinnen als je juist wilt overtuigen dat het UAP fenomeen echt is.

twitter
pi_216353433
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou je dit erbij verzinnen als je juist wilt overtuigen dat het UAP fenomeen echt is.

[ x ]
Misschien wil men juist (nog) niet dat iedereen ervan overtuigd raakt. Om eventuele chaos te kunnen controleren.
Als meer dan een minimale 20% van wat we ooit hebben aangehoord op UAP gebied allemaal waar zou zijn dan is dat een hele dikke meloen voor de wereldbevolking om in z'n geheel door te slikken. Dat wil men misschien niet. Dus er mag om gelachen worden. Als men het woowoo verhaal (dat waarschijnlijk geen woowoo verhaal is maar moeilijk te verwerken) maar alvast heeft meegekregen. Als men zoiets dan over een paar jaar dan in alle ernst wetenschappelijk zal aantonen aan de wereld, zal men er minder chaos zijn. Maar dat denk ik. Geen idee verder.
pi_216354372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch?
Was vanochtend de UFC kijken en ik ga het UAP gebeuren nu allemaal lezen en (hopelijk) bekijken. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216354448
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 02:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Hoezo, 'nuts and bolts' kan nog steeds. Ik vind dit eerder 'nuts and bolts'

Het is een hele interessante video, het is daadwerkelijk een object, maar je zou meer context moeten hebben. Als dit iets is dat als UAP door de lucht vloog dan is dat zeker heel erg bijzonder, maar die informatie en data hebben we niet. Het is allemaal nog niet écht bevestigd.

Wel één van de betere video's. Het is echt een ding, een iets, tastbaar en perfect eivormig. Maar we kunnen er als public gewoon niet veel mee.

Het valt me zeker niet tegen eerlijk gezegd.
pi_216354452
Ik had ook niet disclosure verwacht hoor, dat wist ik meteen al wel.
pi_216354482
Het is een beetje van "dit is ongelofelijk, buitengewoon... als..."

En die "als..." moeten we bevestigd zien te krijgen, anders blijven we bezig natuurlijk.
pi_216354525
Stel je voor dat dit net als Mellon gedaan heeft in de New York Times gelekt zou worden dan zou het sentiment echt compleet anders zijn. GOFAST, GIMBAL en FLIR zijn voor mij echt de allerbeste video's, en als deze op dezelfde manier ook naar buiten was gekomen dan zou deze daar ook bij zitten.

Het is ook aan Ross en de zijnen hoe ze dit gigantisch opgeblazen hebben. Overigens zijn hun reputaties gek genoeg niet gesneuveld. :')
pi_216354609
We gaan wel weer gewoon verder. Het is niet zo dat ik teleurgesteld ben, maar we moeten gewoon echte bevestiging of bewijs krijgen. Bewijs is natuurlijk heel lastig omdat het zo potentieel een ander paradigma is, maar bevestiging zou wel kunnen.
pi_216354613
En je moet natuurlijk ook gewoon sceptisch zijn, want hier kunnen we vrij weinig mee. Maar er is wel echt iets 's nachts opgehaald, een bijna perfect eivormig object.
pi_216354698
Je hebt de juiste mensen en de niet juiste mensen. En dat loopt de laatste tijd veel in elkaar over.

Even een UAP break zal ook wel goed zijn.
pi_216354705
Het Lonnie Zamora incident (1964) vond ik al best geloofwaardig gezien de getuige een politieagent was, maar de nieuwe videobeelden bevestigen het verhaal verder voor mij, aangezien Zamora ook een witachtige eivormige UFO beschreef. De vorm en kleur komt i.i.g. in verschillende geloofwaardige ufo-incidenten voor, en nu lijkt het erop dat we ook videobeelden van zo'n voertuig hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')