abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216323888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik durf ook nergens op te hopen.. Maar interessant..

[ x ]
Heel erg benieuwd wat ze dan hebben betreffende de 'retrieval footage'...
I want to believe...
  donderdag 16 januari 2025 @ 23:56:57 #227
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216326580
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Heel erg benieuwd wat ze dan hebben betreffende de 'retrieval footage'...
Damn, ik ook. Nieuw terrein wordt hier aangeboord.

Ross: "I know its mindblowing, and for many it will be confronting. But it's real. And it really is real."

Ross benoemt dat Barber een Tier 1 Elite military serviceman is geweest. Even opgezocht wat dat betekent:
quote:
Een Tier 1 elite military serviceman verwijst naar een lid van een zeer exclusieve en hooggekwalificeerde militaire eenheid, die behoort tot de best getrainde speciale operatietroepen van een land. Deze eenheden worden vaak ingezet voor de meest gevoelige, gevaarlijke en strategische operaties. Ze staan bekend om hun uitzonderlijke training, discipline en vermogen om onder extreme omstandigheden te opereren.

Selectie en training: De selectie voor deze eenheden is extreem zwaar en slechts een klein percentage van de kandidaten wordt toegelaten. De training is intensief en omvat geavanceerde vaardigheden zoals gevechtstechnieken, inlichtingenvergaring, en technische expertise.

Geheimhouding: Operaties en activiteiten van Tier 1-eenheden zijn vaak strikt geheim en vallen buiten het publieke domein. Deze eenheden werken vaak direct onder bevel van de hoogste militaire of politieke autoriteiten.
Ik bedoel, wanneer gaan we deze mensen serieus nemen?

twitter

Zaterdag 8PM ET, dat is zondagnacht 2 uur hiero. Rottijd.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216326864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ross: "I know its mindblowing, and for many it will be confronting. But it's real. And it really is real."

Ross benoemt dat Barber een Tier 1 Elite military serviceman is geweest. Even opgezocht wat dat betekent:
[..]

[ x ]

Ik ga sowieso kijken. Of we krijgen iets baanbrekends te zien, of er sneuvelen heel wat reputaties. Vooral van Ross.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_216328223
Hopelijk is het niet een vaag wit stipje, opgenomen met thermische camera
Dat kennen we al van Tic-Tac
pi_216329075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hopelijk is het niet een vaag wit stipje, opgenomen met thermische camera
Dat kennen we al van Tic-Tac
Volgens de tweet hierboven waar Coulthart wordt geciteerd gaat het om een ufo/uap crash retrieval. Dus een video waarin je soldaten ziet die een gecrashte ufo/uap bergen. Dan neem ik aan dat het van zeer dichtbij gefilmd is en niet iets is wat in de verte met hoge snelheid beweegt.
pi_216329119
Er komt nu wel veel van diverse kanten...heb de nieuwe podcast van Elizondo nog niet geluisterd, maar:

twitter
I want to believe...
pi_216329144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[..]

[ x ]

Inderdaad...totaal nieuw terrein...ik wil niet hyped worden...maar toch...

Tier 1, dat is nog boven de (toch al geheimzinnige) SEALS.

We leven in vermakelijke tijden als het gaat om het UFO/UAP topic....
I want to believe...
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:34:08 #233
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216329146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Volgens de tweet hierboven waar Coulthart wordt geciteerd gaat het om een ufo/uap crash retrieval. Dus een video waarin je soldaten ziet die een gecrashte ufo/uap bergen. Dan neem ik aan dat het van zeer dichtbij gefilmd is en niet iets is wat in de verte met hoge snelheid beweegt.
Gisteren zag ik - wat leek op - een teaser van de video die getoond gaat worden. Een shot van de onderzijde van een helicopter die in berglandschap vliegt. Je ziet dat er een kabel aan hangt, maar ziet niet wat er aan de kabel zit. Gewoon in vol daglicht, HD beelden.

Nog niet weer teruggevonden, maar ik blijft scrollen.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:35:51 #234
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216329158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Er komt nu wel veel van diverse kanten...
Valt me ook op. Wat eerder verschillende kampen / bronnen waren, zeggen nu allemaal ongeveer hetzelfde. Coulthart, Corbell, Sharp, Greer.

Ik heb Coulthart het hoogst zitten.
pi_216329169
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Gisteren zag ik - wat leek op - een teaser van de video die getoond gaat worden. Een shot van de onderzijde van een helicopter die in berglandschap vliegt. Je ziet dat er een kabel aan hangt, maar ziet niet wat er aan de kabel zit. Gewoon in vol daglicht, HD beelden.

Check...die zag ik ook...als dat de kwaliteit is, en we echt wat gaan zien...damn....dat is wat anders dan de FLIR beelden die we kennen.
I want to believe...
pi_216329178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Valt me ook op. Wat eerder verschillende kampen / bronnen waren, zeggen nu allemaal ongeveer hetzelfde. Coulthart, Corbell, Sharp, Greer.

Ik heb Coulthart het hoogst zitten.
Eens, Coulthart zit hoog, hoewel Corbell niet door iedereen geliefd is, heb ik hem, met name vanwege Knapp ook wel hoog zitten. Elizondo zegt het ook.

Toevallig het weekend voor de inauguratie van the Don? Die zegt dat ie komende week al gaat rapporteren over de drones?
I want to believe...
pi_216329198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

twitter

Edit:

Al staat er wel in menig comments dat in het interview wordt gesproken over Nighttime en NVG (night Vision Goggles). Dus mogelijk andere footage....
I want to believe...
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:44:35 #238
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216329209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:43 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
[ x ]
Je bent me net voor
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:53:35 #239
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216329284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:39 schreef NoFoksGiven het volgende:

Toevallig het weekend voor de inauguratie van the Don?
Dat is een bewuste keuze zei Coulthart. Even een goede kickstart geven aan het nieuwe presidentschap.
pi_216329681
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216329685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Jake zelf had het er over dat hij op 150ft afstand van het object is geweest. De beelden dan hopelijk ook. De operatie vond 's nachts plaats en hij droeg een nachtkijker. De teaser laat iets in daglicht zien.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:11:21 #242
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216338574
Dit lijkt het account van Jake Barber te zijn.

twitter
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:29:24 #243
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216338694
Ross zegt dat Barber al naar AARO is geweest met zijn claims en bewijsmateriaal, maar dat het daar - onder Kirkpatrick - kwijt is geraakt..

De nieuwe AARO directeur heeft het willen onderzoeken maar heeft er niets over kunnen vinden.

twitter
pi_216338814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 09:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ross zegt dat Barber al naar AARO is geweest met zijn claims en bewijsmateriaal, maar dat het daar - onder Kirkpatrick - kwijt is geraakt..

De nieuwe AARO directeur heeft het willen onderzoeken maar heeft er niets over kunnen vinden.

[ x ]
Datzelfde had RossCo ook aangegeven in de podcast van Don Jr. Dat hij toch maar eens met paps moet praten over dit topic. DonJr. gaf aan dat eerdere Luna hetzelfde had gezegd, of in de strekking dat ook in closed sessions ze gestonewalled worden over het krijgen van info.
I want to believe...
pi_216346639
Wanneer komen de vermeende beelden? Zondagnacht?
pi_216346928
Er staan veel reputaties op het spel. Ga ik er ook helemaal klaar mee zijn als het zwaar tegen gaat vallen? Wellicht wel. Mensen op reddit ook veel lees ik.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:47:43 #247
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216346985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer komen de vermeende beelden? Zondagnacht?
Vannacht 2 uur..
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:59:50 #248
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216347254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Er staan veel reputaties op het spel. Ga ik er ook helemaal klaar mee zijn als het zwaar tegen gaat vallen? Wellicht wel. Mensen op reddit ook veel lees ik.
Dit kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch?

De verwachting is nu geschept dat deze Barber getuigt dat hij heeft geholpen om buitenaardse niet menselijke schepen te bergen. Hij heeft goede credentials en drie van zijn gelijken ondersteunen zijn getuigenis. Bovendien - en dat is de grote knaller - laat hij videobeelden zien van zo'n berging waarin het niet-menselijke vaartuig te zien is.

Dus of we hebben vannacht disclosure. Met alle gevolgen vandien.
Of de beelden vallen tegen.

Als het mogelijk zo dichtbij komt, dan vind ik het toch spannend hoor.

Dit zou wel een strategisch slim moment zijn. Want met de openbaring dat er inderdaad al lange tijd NHI schepen worden geborgen, is er ook meteen de openbaring dat de U.S. overheid iedereen al decennia lang aan het voorliegen is. Een enorme breuk in vertrouwen. Dus een roep om koppen die moeten rollen binnen de overheid.

En voila precies op dit moment komt er ook een president aan de macht die de mond altijd vol heeft van 'drain the swamp'. Dat zou kunnen helpen om de gemoederen te bedaren.

Misschien is dat ook de gedachtengang van Rossco en consorten geweest?
  zaterdag 18 januari 2025 @ 21:09:30 #249
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216347456
Meer hype. Een 'Ask Me Anything' met Leslie Kean, Hal Puthoff, Garry Nolan, Jim Segala.

Die Segala ken ik niet.

Start om 22u, dus over 50 minuten.

twitter

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 18 januari 2025 @ 21:31:40 #250
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216347945
Aankondiging van Newsnation in de video.

quote:
'My work has included the recovery of downed UAP of non human origin'.
With video to proof it.

twitter

Voornaamste vraag naderhand is denk ik of het Pentagon het kan blijven ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')