Heel erg benieuwd wat ze dan hebben betreffende de 'retrieval footage'...quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik durf ook nergens op te hopen.. Maar interessant..
[ x ]
Damn, ik ook. Nieuw terrein wordt hier aangeboord.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd wat ze dan hebben betreffende de 'retrieval footage'...
Ik bedoel, wanneer gaan we deze mensen serieus nemen?quote:Een Tier 1 elite military serviceman verwijst naar een lid van een zeer exclusieve en hooggekwalificeerde militaire eenheid, die behoort tot de best getrainde speciale operatietroepen van een land. Deze eenheden worden vaak ingezet voor de meest gevoelige, gevaarlijke en strategische operaties. Ze staan bekend om hun uitzonderlijke training, discipline en vermogen om onder extreme omstandigheden te opereren.
Selectie en training: De selectie voor deze eenheden is extreem zwaar en slechts een klein percentage van de kandidaten wordt toegelaten. De training is intensief en omvat geavanceerde vaardigheden zoals gevechtstechnieken, inlichtingenvergaring, en technische expertise.
Geheimhouding: Operaties en activiteiten van Tier 1-eenheden zijn vaak strikt geheim en vallen buiten het publieke domein. Deze eenheden werken vaak direct onder bevel van de hoogste militaire of politieke autoriteiten.
Ik ga sowieso kijken. Of we krijgen iets baanbrekends te zien, of er sneuvelen heel wat reputaties. Vooral van Ross.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Damn, ik ook. Nieuw terrein wordt hier aangeboord.
Ross: "I know its mindblowing, and for many it will be confronting. But it's real. And it really is real."
Ross benoemt dat Barber een Tier 1 Elite military serviceman is geweest. Even opgezocht wat dat betekent:
[..]
Ik bedoel, wanneer gaan we deze mensen serieus nemen?
[ x ]
Zaterdag 8PM ET, dat is zondagnacht 2 uur hiero. Rottijd.
Volgens de tweet hierboven waar Coulthart wordt geciteerd gaat het om een ufo/uap crash retrieval. Dus een video waarin je soldaten ziet die een gecrashte ufo/uap bergen. Dan neem ik aan dat het van zeer dichtbij gefilmd is en niet iets is wat in de verte met hoge snelheid beweegt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:35 schreef Dutch_view het volgende:
Hopelijk is het niet een vaag wit stipje, opgenomen met thermische camera
Dat kennen we al van Tic-Tac
Inderdaad...totaal nieuw terrein...ik wil niet hyped worden...maar toch...quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Damn, ik ook. Nieuw terrein wordt hier aangeboord.
Ross: "I know its mindblowing, and for many it will be confronting. But it's real. And it really is real."
Ross benoemt dat Barber een Tier 1 Elite military serviceman is geweest. Even opgezocht wat dat betekent:
[..]
Ik bedoel, wanneer gaan we deze mensen serieus nemen?
[ x ]
Zaterdag 8PM ET, dat is zondagnacht 2 uur hiero. Rottijd.
Gisteren zag ik - wat leek op - een teaser van de video die getoond gaat worden. Een shot van de onderzijde van een helicopter die in berglandschap vliegt. Je ziet dat er een kabel aan hangt, maar ziet niet wat er aan de kabel zit. Gewoon in vol daglicht, HD beelden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Volgens de tweet hierboven waar Coulthart wordt geciteerd gaat het om een ufo/uap crash retrieval. Dus een video waarin je soldaten ziet die een gecrashte ufo/uap bergen. Dan neem ik aan dat het van zeer dichtbij gefilmd is en niet iets is wat in de verte met hoge snelheid beweegt.
Valt me ook op. Wat eerder verschillende kampen / bronnen waren, zeggen nu allemaal ongeveer hetzelfde. Coulthart, Corbell, Sharp, Greer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Er komt nu wel veel van diverse kanten...
Check...die zag ik ook...als dat de kwaliteit is, en we echt wat gaan zien...damn....dat is wat anders dan de FLIR beelden die we kennen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Gisteren zag ik - wat leek op - een teaser van de video die getoond gaat worden. Een shot van de onderzijde van een helicopter die in berglandschap vliegt. Je ziet dat er een kabel aan hangt, maar ziet niet wat er aan de kabel zit. Gewoon in vol daglicht, HD beelden.
Nog niet weer teruggevonden, maar ik blijft scrollen.
Eens, Coulthart zit hoog, hoewel Corbell niet door iedereen geliefd is, heb ik hem, met name vanwege Knapp ook wel hoog zitten. Elizondo zegt het ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Valt me ook op. Wat eerder verschillende kampen / bronnen waren, zeggen nu allemaal ongeveer hetzelfde. Coulthart, Corbell, Sharp, Greer.
Ik heb Coulthart het hoogst zitten.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Gisteren zag ik - wat leek op - een teaser van de video die getoond gaat worden. Een shot van de onderzijde van een helicopter die in berglandschap vliegt. Je ziet dat er een kabel aan hangt, maar ziet niet wat er aan de kabel zit. Gewoon in vol daglicht, HD beelden.
Nog niet weer teruggevonden, maar ik blijft scrollen.
Je bent me net voorquote:
Dat is een bewuste keuze zei Coulthart. Even een goede kickstart geven aan het nieuwe presidentschap.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:39 schreef NoFoksGiven het volgende:
Toevallig het weekend voor de inauguratie van the Don?
Jake zelf had het er over dat hij op 150ft afstand van het object is geweest. De beelden dan hopelijk ook. De operatie vond 's nachts plaats en hij droeg een nachtkijker. De teaser laat iets in daglicht zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Volgens de tweet hierboven waar Coulthart wordt geciteerd gaat het om een ufo/uap crash retrieval. Dus een video waarin je soldaten ziet die een gecrashte ufo/uap bergen. Dan neem ik aan dat het van zeer dichtbij gefilmd is en niet iets is wat in de verte met hoge snelheid beweegt.
Datzelfde had RossCo ook aangegeven in de podcast van Don Jr. Dat hij toch maar eens met paps moet praten over dit topic. DonJr. gaf aan dat eerdere Luna hetzelfde had gezegd, of in de strekking dat ook in closed sessions ze gestonewalled worden over het krijgen van info.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ross zegt dat Barber al naar AARO is geweest met zijn claims en bewijsmateriaal, maar dat het daar - onder Kirkpatrick - kwijt is geraakt..
De nieuwe AARO directeur heeft het willen onderzoeken maar heeft er niets over kunnen vinden.
[ x ]
Vannacht 2 uur..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer komen de vermeende beelden? Zondagnacht?
Dit kan eigenlijk alleen maar tegenvallen toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Er staan veel reputaties op het spel. Ga ik er ook helemaal klaar mee zijn als het zwaar tegen gaat vallen? Wellicht wel. Mensen op reddit ook veel lees ik.
With video to proof it.quote:'My work has included the recovery of downed UAP of non human origin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |