Dat filmpje… beetje erg romantisch voorgesteld denk ik. Waar ze bij elkaar stonden stonden ze aardig op elkaar. En hoe zit het met die overige 25%? Komt die nooit buiten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:43 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Koeien kunnen in Nederland zich vrij in de stal bewegen, en 75% van de koeien komt ook buiten.
60 jaar geleden was dat wel anders, dan stonden koeien vaak de hele winter vastgeketend aan een paal in een bedompte stal.
Stress telt ook zwaar bij biggetjes.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef raptorix het volgende:
Nog maar afgezien van het gevaar dat ze ziektes kunnen binnen brengen.
Ja, ik heb een rondleiding in een varkensstal gehad. In de stal van dit topic zijn de biggetjes en zeugen beter af.quote:Op maandag 16 december 2024 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee hoor, de activisten zijn heel lief geweest en zijn sluipend naar binnengegaan
En een van hen schreef dat ze vreedzaam binnengedrongen waren.quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je ziet geforceerd betreden van een pand, ze lopen namelijk dwars over de boer /arbeider heen, duidelijk tegen zijn wil.
Tjah de rechter zegt ook dat het filmmateriaal van een ander datum zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Teslynd het volgende:
.]
En een van hen schreef dat ze vreedzaam binnengedrongen waren.
Dit krijg je toch wel een beetje als de rechter geen rechtspreekt. Dan interpreteren mensen het inderdaad als vrijstaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:42 schreef Montagui het volgende:
Reactie FDF:
[..]
https://www.nieuweoogst.n(...)-wij-zijn-voorbereid
Als dat van die bordjes al helpt zou ik zeggen hang ze massaal op.
Dit is echt totaal geen positief iets ofzo. Helemaal het omgekeerde.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit krijg je toch wel een beetje als de rechter geen rechtspreekt. Dan interpreteren mensen het inderdaad als vrijstaat.
En de eerste en meest extreme mensen die dat zo zien zijn de extremisten zoals fdf.
Keek Sammie omhoog en dacht dat hij Moos daar hoorde?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar had Klepper het al over, dat wolven niet uit noodzaak doden, maar voor hun plezier.
quote:Op donderdag 19 december 2024 02:06 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Keek Sammie omhoog en dacht dat hij Moos daar hoorde?
Dat is Amsterdams penoze "geintje" uit kringen van Janmaat en Sam Klepper.quote:
Eerder links maar goed.quote:Op maandag 16 december 2024 19:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
Was het niet Rutte die ook zei dat hij gewelddadig zou optreden als ze bij hem zouden inbreken?
Het is natuurlijk weer gewoon heel rechts om van de zelfredzame burger te verwachten dat hij het recht in eigen hand neemt. Ok, volgens de wet mag dat niet, maar dan knijp je gewoon voor dit soort gevallen een oogje dicht.
Volgende keer vertellen ze dat ze vreedzaam alle dieren hebben vrijgelaten. En indien ze daar ook mee wegkomen de volgende keer dat ze de boer vreedzaam hebben gemolesteerd.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Stress telt ook zwaar bij biggetjes.
[..]
Ja, ik heb een rondleiding in een varkensstal gehad. In de stal van dit topic zijn de biggetjes en zeugen beter af.
[..]
En een van hen schreef dat ze vreedzaam binnengedrongen waren.
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, links vind dat je je aan de regels moet houden en je sociaal moet gedragen.
Vertel. Wat voor verschrikkelijke dingen heeft links dan vorig jaar gedaan? Je weet toch dat ze al 30 jaar niet aan de macht zijn geweest? Of bedoel je de daden van een paar extremisten?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Afgelopen jaar onder een steen gelegen?
Ik weet niet wat voor paddo's jij hebt gehad.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, links vind dat je je aan de regels moet houden en je sociaal moet gedragen.
Blijkbaar andere paddo's dan jij.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor paddo's jij hebt gehad.
Ik zie het. Jij hebt zoveel onzin beschreven.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Blijkbaar andere paddo's dan jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |