abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215905656
twitter
  woensdag 18 december 2024 @ 11:06:36 #152
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215906746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 20:43 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Koeien kunnen in Nederland zich vrij in de stal bewegen, en 75% van de koeien komt ook buiten.
60 jaar geleden was dat wel anders, dan stonden koeien vaak de hele winter vastgeketend aan een paal in een bedompte stal.
Dat filmpje… beetje erg romantisch voorgesteld denk ik. Waar ze bij elkaar stonden stonden ze aardig op elkaar. En hoe zit het met die overige 25%? Komt die nooit buiten?
pi_215912292
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef raptorix het volgende:
Nog maar afgezien van het gevaar dat ze ziektes kunnen binnen brengen.
Stress telt ook zwaar bij biggetjes.
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Nee hoor, de activisten zijn heel lief geweest en zijn sluipend naar binnengegaan :')
Ja, ik heb een rondleiding in een varkensstal gehad. In de stal van dit topic zijn de biggetjes en zeugen beter af.
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je ziet geforceerd betreden van een pand, ze lopen namelijk dwars over de boer /arbeider heen, duidelijk tegen zijn wil.
En een van hen schreef dat ze vreedzaam binnengedrongen waren.
pi_215915533
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Teslynd het volgende:
.]
Tjah de rechter zegt ook dat het filmmateriaal van een ander datum zou kunnen zijn.

De rechter stuurt zijn/haar vonnis naar zijn/haar eigen idealen.

Scheefspraak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215915565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:42 schreef Montagui het volgende:
Reactie FDF:
[..]
https://www.nieuweoogst.n(...)-wij-zijn-voorbereid

Als dat van die bordjes al helpt zou ik zeggen hang ze massaal op.
Dit krijg je toch wel een beetje als de rechter geen rechtspreekt. Dan interpreteren mensen het inderdaad als vrijstaat.

En de eerste en meest extreme mensen die dat zo zien zijn de extremisten zoals fdf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215915573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit krijg je toch wel een beetje als de rechter geen rechtspreekt. Dan interpreteren mensen het inderdaad als vrijstaat.

En de eerste en meest extreme mensen die dat zo zien zijn de extremisten zoals fdf.
Dit is echt totaal geen positief iets ofzo. Helemaal het omgekeerde.

De politiek moet wel actie ondernemen. Ofwel de rechter is krankjorum, ofwel de wetgeving voldoet niet. Maakt niet uit.

Ik krijg op basis van het vonnis de indruk beide. Maar als de rechter niet deugd ligt de conclusie dat de wet niet deugd vast genuanceerder.
pi_215915869
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Daar had Klepper het al over, dat wolven niet uit noodzaak doden, maar voor hun plezier.
Keek Sammie omhoog en dacht dat hij Moos daar hoorde?
  donderdag 19 december 2024 @ 03:04:56 #158
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215915920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 02:06 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Keek Sammie omhoog en dacht dat hij Moos daar hoorde?
:?
pi_215915943
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 03:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:?
Dat is Amsterdams penoze "geintje" uit kringen van Janmaat en Sam Klepper.
Dat is Amsterdamse manier (Sam en Moos moppen, wie is er niet groot mee geworden) van aangeven dat moslims en joden elkaar wederzijds voor altijd voor varken uitmaken als ze denigrerend over elkaar spreken. Enorme varkensstal daar. Klepper is vermoord in Thailand direct na telefoongesprek met Telegraafjournalist. Vandaar mijn reactie.
pi_215916367
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
Was het niet Rutte die ook zei dat hij gewelddadig zou optreden als ze bij hem zouden inbreken?

Het is natuurlijk weer gewoon heel rechts om van de zelfredzame burger te verwachten dat hij het recht in eigen hand neemt. Ok, volgens de wet mag dat niet, maar dan knijp je gewoon voor dit soort gevallen een oogje dicht.
Eerder links maar goed.
Corporate translator
  donderdag 19 december 2024 @ 08:27:36 #161
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215916485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Stress telt ook zwaar bij biggetjes.
[..]
Ja, ik heb een rondleiding in een varkensstal gehad. In de stal van dit topic zijn de biggetjes en zeugen beter af.
[..]
Volgende keer vertellen ze dat ze vreedzaam alle dieren hebben vrijgelaten. En indien ze daar ook mee wegkomen de volgende keer dat ze de boer vreedzaam hebben gemolesteerd.

Vreedzaam. Het woord dat dit jaar het meest geleden heeft aan inflatie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215916750
Ik had best veel vertrouwen in onze rechtsstaat, maar deze uitspraak is niet te begrijpen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215918370
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:02 schreef HSG het volgende:

[..]
Eerder links maar goed.
Nee, links vind dat je je aan de regels moet houden en je sociaal moet gedragen.
pi_215918410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, links vind dat je je aan de regels moet houden en je sociaal moet gedragen.
_O-

Afgelopen jaar onder een steen gelegen?
pi_215918449
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:29 schreef ReplaR het volgende:

[..]
_O-

Afgelopen jaar onder een steen gelegen?
Vertel. Wat voor verschrikkelijke dingen heeft links dan vorig jaar gedaan? Je weet toch dat ze al 30 jaar niet aan de macht zijn geweest? Of bedoel je de daden van een paar extremisten?
pi_215918515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor paddo's jij hebt gehad. :')
Corporate translator
pi_215918526
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:44 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor paddo's jij hebt gehad. :')
Blijkbaar andere paddo's dan jij.

Maar het is dus: "Dat weet toch iedereen?", maar je hebt geen voorbeelden. Ja, ja.
pi_215918534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Blijkbaar andere paddo's dan jij.
Ik zie het. Jij hebt zoveel onzin beschreven.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')