SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar nietquote:
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar niet
Ja, is essentieel.quote:
Het idee is leuk, maar de uitvoering: nee.quote:Op maandag 16 december 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom :p
PLus denk te warm voor haar en teveel gevaar.
Kan ze niet zelf brommen?quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar niet
quote:Op maandag 16 december 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ze niet zelf brommen?
quote:Op maandag 16 december 2024 08:06 schreef DeZwabber het volgende:
She put the lime in the papaya, and drank 'em both up.
Denk dat het een enkeltje gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En natuurlijk de geweldige kerstborrel.quote:Op maandag 16 december 2024 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaah een frisse volle drukke werkweek [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2024 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het een enkeltje gaat worden.
Moet je verplicht terug naar Nederlandquote:Op maandag 16 december 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zeg wel dat het hier heel onveilig is
Ik heb kerstontbijt voor aanstaande donderdag en de twee knapste meisjes van complimentenmakers geregeld.quote:Op maandag 16 december 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En natuurlijk de geweldige kerstborrel.
neequote:Op maandag 16 december 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je verplicht terug naar Nederland
ging ze er van uit dat jullie haar niet zouden verstaan?quote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
omg , gisteren waren we in een restaurant. Mijn vriendin vroeg de rekening aan de eigenaresse. Mijn vriendin is een beetje mollig. En toen zei die eigenaresse tegen haar man; die dikke vraagt om de rekening![]()
dat is hier dus gewoon normaal
Wij krijgen een curlingbaan. Zal vast uit de hand lopen.quote:Op maandag 16 december 2024 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kerstontbijt voor aanstaande donderdag en de twee knapste meisjes van complimentenmakers geregeld.
Aziaten geven echt geen ruk om andere mensen, denk dat de gemiddelde gnoe nog empathischer en socialer is dan een Aziaat.quote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
omg , gisteren waren we in een restaurant. Mijn vriendin vroeg de rekening aan de eigenaresse. Mijn vriendin is een beetje mollig. En toen zei die eigenaresse tegen haar man; die dikke vraagt om de rekening![]()
ja die vriendin is thais dus die kon dat gewoon horen. En toen vertelde ze dus dat was gezegd en dat dat hier gewoon normaal is. Ze gaf als voorbeeld dat ze mij zouden omschrijven als zij die met de krullen bvquote:Op maandag 16 december 2024 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ging ze er van uit dat jullie haar niet zouden verstaan?
en hebben jullie haar in elkaar geslagen?
Fatshamingquote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
nja, maar die met krullen klinkt toch minder negatief dan die dikkequote:Op maandag 16 december 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vriendin is thais dus die kon dat gewoon horen. En toen vertelde ze dus dat was gezegd en dat dat hier gewoon normaal is. Ze gaf als voorbeeld dat ze mij zouden omschrijven als zij die met de krullen bv
ja dat vind ik ook maar hier is dat het zelfde blijkbaarquote:Op maandag 16 december 2024 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, maar die met krullen klinkt toch minder negatief dan die dikke
Laatste van het jaar. Stress om nog heel veel te doen voor de kerst. Aaahhhhquote:Op maandag 16 december 2024 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaah een frisse volle drukke werkweek [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eventjes nog 2 maanden werk proppen in de tijd tot nieuwjaar.quote:Op maandag 16 december 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste van het jaar. Stress om nog heel veel te doen voor de kerst. Aaahhhh
quote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja, precies.quote:Op maandag 16 december 2024 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eventjes nog 2 maanden werk proppen in de tijd tot nieuwjaar.
ik ben inmiddels allang blij dat ik geen uur meer naar huis hoef te reizen..quote:Op maandag 16 december 2024 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oef.. dat klinkt niet echt fijn, maar ja... soms niets aan te doen
Uhm..quote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2024 08:30 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden ze daar dikke mensen wel extra leuk. Buddha is ook een vetklep natuurlijk.
Nee, dat scheeltquote:Op maandag 16 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben inmiddels allang blij dat ik geen uur meer naar huis hoef te reizen..
Zo dan, bamquote:Op maandag 16 december 2024 08:30 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden ze daar dikke mensen wel extra leuk. Buddha is ook een vetklep natuurlijk.
en dan nederlanders asociaal/onbeschoft vindenquote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Fatshaming is normie daarquote:Op maandag 16 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Waarom staat dit nog niet gewoon op de verpakking?quote:
Ja wat overstromingen gehad maar die verdwijnen nuquote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 16 december 2024 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom staat dit nog niet gewoon op de verpakking?
Kaartjesquote:Op maandag 16 december 2024 08:45 schreef mschol het volgende:
greetz maar opengezet, vanavond even kerstkaartjes bestellen (niet zoals vorig jaar pas op de 21ste)
eigenlijk niet maar misschien toch handig om te hebbenquote:Op maandag 16 december 2024 08:51 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je nog een nietmachine nodig voor je bureau?
Bekijk deze YouTube-video
Nicequote:Op maandag 16 december 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben met mn geplette croissantjes op het werk
ik weet niet eens wat een pangoline is.quote:Op maandag 16 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat hier pangolines zitten
Heb je die al op?quote:Op maandag 16 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat hier pangolines zitten
die beestjes die toen werden verdacht van het veroorzaken van covidquote:Op maandag 16 december 2024 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een pangoline is.
Is dit een kikker?quote:Op maandag 16 december 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die beestjes die toen werden verdacht van het veroorzaken van covid
[ afbeelding ]
Jo met de banjo, en Lien met de pangoline.quote:Op maandag 16 december 2024 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een pangoline is.
Waar komt die for dan opeens vandaan?quote:Op maandag 16 december 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ตามหา
Heb dit vertaaldBetekent to look for.
Zijn 2 woorden. Het werkwoord To do =ตาม
en to look= หา
Als ik het goed heb zit dat in het werkwoord. Ze schrijven hier niet alles op. Dus bv To do(fonetisch vertaald) is tam. Das maar 1 woord maar wel een werkwoord. Denk dat als je het puur letterlijk vertaald er To do look for staatquote:Op maandag 16 december 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar komt die for dan opeens vandaan?
*haakt af.quote:Op maandag 16 december 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Tam kan je ook gebruiken voor het maken van eten. Dus dan veranderd het van to do naar to make
ja het is verwarrend hequote:
Zoiets als smurfen dus?quote:Op maandag 16 december 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is verwarrend he![]()
Voor de thai misschien heel makkelijk , ipv verschillende werkwoorden hebben ze er dus gewoon 1 die ze dan voor heel veel gebruiken
Wel makkelijker.quote:Op maandag 16 december 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is verwarrend he![]()
Voor de thai misschien heel makkelijk , ipv verschillende werkwoorden hebben ze er dus gewoon 1 die ze dan voor heel veel gebruiken
Hoelang duurde het voordat ik Engels kon? 🤔quote:Op maandag 16 december 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang denken jullie dat het duurt voordat je een taal redelijk leert spreken?
Maximaal een weekje denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang denken jullie dat het duurt voordat je een taal redelijk leert spreken?
ja bv ? al heb je dat denk ik je hele leven langzaam geleerd?quote:Op maandag 16 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat ik Engels kon? 🤔
Op jouw leeftijd? Dat komt nooit goed.quote:Op maandag 16 december 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Oeiquote:Op maandag 16 december 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd? Dat komt nooit goed.
Ik kan nog steeds geen redelijk Nederlands.quote:Op maandag 16 december 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd? Dat komt nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |