SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geeft niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.youtube.com/playlist?list=PL126AFB53A6F002CCquote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ziet er zeer betrouwbaar uit.Zou ruim geven.
Is deze meneer; AronRa.![]()
![]()
Nee vanavond mag ik JKquote:Op zondag 15 december 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand ruim geven![]()
Ff checken?quote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou de droger al klaar zijn? Ik wil zo graag naar bed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Noem je mij nu een droger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eindelijk? Jij loopt achterquote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Is hij straks eindelijk geen knaap meer!![]()
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik weet he jongens en meiden, waar ik aan meedoe, het heeft geen winst oogmerk. nog is het gelinked aan kerken.
Ik ken de mensen en weet ze bekostigen hun reis zelf. dus eigenlijk alles wat we ophalen met bandje enzo gaat rechtsreeks naar het goede doel.
Dit is geen lompe organisatie die studenten stuurt aan de deur en ze bonus geeft als ze een bejaarde over kunnen halen in een abo. Helemaal totaal anders.
ik denk dat ze goede dingen doen.
stichtinghelponshelpen. google datDo what you love, love what you do!![]()
Ariequote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?![]()
![]()
Vaak wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie vraag welquote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
ik weet he jongens en meiden, waar ik aan meedoe, het heeft geen winst oogmerk. nog is het gelinked aan kerken.
Ik ken de mensen en weet ze bekostigen hun reis zelf. dus eigenlijk alles wat we ophalen met bandje enzo gaat rechtsreeks naar het goede doel.
Dit is geen lompe organisatie die studenten stuurt aan de deur en ze bonus geeft als ze een bejaarde over kunnen halen in een abo. Helemaal totaal anders.
stichtinghelponshelpen. google dat![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
stichtinghelponshelpen. google datGeweldig, bedankt voor deze informatie!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: