Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.quote:
Een zes minquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de arbitrage deze eerste seizoenshelft?
Nee, geen 2 handen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Idd, het is geen rugby. Duidelijke duwquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Nee dat zal een lekker geluid produceren....quote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoop dat die gast met zijn megafoon zijn teen keihard stoot
ach achquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
ironischquote:
Ik ben tegen zinloos geweldquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou adviseren om Man City - Man U te gaan kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef ISVV het volgende:
Ik kan alleen de tweede helft kijken, zit er op basis van de eerste 25 minuten een stunt in voor Almere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |