quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Uit de kast “getrokken” door Brijan
quote:Op maandag 16 december 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Jongemannen kunnen bunkeren wat ze willen, was bij die van mij ook. Nu komen we al aan van lucht.
Wel gelijk weer Senna die als een viswijf tekeer gaatquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Kliphangert van likmevessie.. er is voor de zoveelste keer weer iets illegaal opgevreten.. boehoehoeee![]()
[ afbeelding ]
Te laat Elsje, je wordt in A'dam al voorgedragen als boegbeeld voor de komende Pridequote:Op dinsdag 17 december 2024 20:37 schreef Yver73 het volgende:
Volgens mij vergeet El Che ook even dat alles wat hij doet op tv te zien is. Met zijn: ik kan buiten niet uit de kast komen. Dat lijkt me niet meer nodig, vriend
Beetje wanhopig allemaalquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat het met Demi niet lukt stort hij zich op Brijan echt![]()
![]()
![]()
![]()
Op tv of in het "normale" leven, het blijft moeilijk. Voor mij was het ook heel moeilijk om hetquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Ergens is het ook wel triest dat je seksuele strubbelingen zo op tv worden uitgemeten. Waarschijnlijk hebben ze soms niet eens door dat er tv camera's zijn of floepen dingen er zo uit.
Het boeit SBS6 toch niets, alles wat smeuïg is wordt wel uitgezonden, alles voor de kijkcijfers.
Maar ja, misschien is het zo ook wel beter, dan is het hoge woord er maar uit? Of misschien is het meer een opwelling in een dronken bui en zoeken naar gezelschap.
Elsje had dat wel degelijk door , hij heeft het er zelfs over gehad dat het zou worden gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Ergens is het ook wel triest dat je seksuele strubbelingen zo op tv worden uitgemeten. Waarschijnlijk hebben ze soms niet eens door dat er tv camera's zijn of floepen dingen er zo uit.
Het boeit SBS6 toch niets, alles wat smeuïg is wordt wel uitgezonden, alles voor de kijkcijfers.
Maar ja, misschien is het zo ook wel beter, dan is het hoge woord er maar uit? Of misschien is het meer een opwelling in een dronken bui en zoeken naar gezelschap.
Heb je ook niet dat gevoel dat El Grovertje een knullig HomoShowtje opvoert puur voor aandacht trekkerij? dat jochie weet best wel dat 'ie in een tv studio rondlooptquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op tv of in het "normale" leven, het blijft moeilijk. Voor mij was het ook heel moeilijk om het
mijn moeder te vertellen in 1975 maar pakte anders uit dan gehoopt.
Totaal geen medelijden met die irritante babyfacequote:Op dinsdag 17 december 2024 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het geen show is van Elsjequote:Op dinsdag 17 december 2024 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je ook niet dat gevoel dat El Grovertje een knullig HomoShowtje opvoert puur voor aandacht trekkerij? dat jochie weet best wel dat 'ie in een tv studio rondloopt
Demi mag alles doen..... als ze maar niet spettertquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
El Che moet echt elk feestje verpesten met z'n geclaim richting Demi. Wel lief van 'm dat Demi met 'm mag zoenen en neuken...
Helemaal koekoek die kerel dat mannetje
Dat triomfantelijke smoelwerk zoals ie rondlijkt doet me echt denken aan een opzetje, als het echt is heb ik oprecht medelijdenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het geen show is van Elsje
Geen kwaad?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:04 schreef Nehalennia het volgende:
Toch heb ik wel te doen met El Che. Er zit geen kwaad bij die knul hij ligt alleen met zichzelf overhoop.
Ik zie hem nog als een puber , en die kan je nooit serieus nemenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen kwaad?
Irritante stalker die geen nee accepteert
Dan gun ik Appie de ton, Floris de exitquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
huh, de haaien staan met 1 been in de finale en weten ook al wie die gaat spelen, albert en flo
zo zo dus ze denken het al te weten
Floortje wil nog een maand met Senna zitten.. slecht nieuwsquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan gun ik Appie de ton, Floris de exit
Maar dat kan ook buiten de loodsquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje wil nog een maand met Senna zitten.. slecht nieuws
Het is inderdaad een puber in gedrag maar waarom doe je dan mee aan dit programmaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem nog als een puber , en die kan je nooit serieus nemen
Ik zie geen valsheid in hem , of iets slechts , hij doet alles vanuit zijn onvolwassen egootje
Dat vraag ik me bij meer mensen daar afquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is inderdaad een puber in gedrag maar waarom doe je dan mee aan dit programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |