Vergeet de belwinkels niet. Maar dit is al tientallen jaren zo dus gok dat men het daar allemaal gedoogdquote:Op zondag 15 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
De FIOD zou de Amsterdamsestraatweg in Utrecht eens goed door moeten lichten. Tig kappers en donerzaken.
Dat is ook precies de reden dat je vaak niet kan pinnen bij zulke zaken.quote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef quirina het volgende:
Hoe betalen ze de huur van hun winkelpand zonder klanten?
Mag best wel extra naar gekeken worden.
Dat de overheid de grootste boef is?quote:Op zondag 15 december 2024 21:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, zo kom je nooit van de stereotypen af
dringend de sharia dan maarquote:Op maandag 16 december 2024 09:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat de overheid de grootste boef is?
Vergeet al de belwinkels niet.quote:Op zondag 15 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
De FIOD zou de Amsterdamsestraatweg in Utrecht eens goed door moeten lichten. Tig kappers en donerzaken.
Toen ik vorig jaar ging stemmen (op de PVV) deed ik eerst m'n bruinhemd en legerkisten aan, daarna marcheerde ik naar het nabijgelegen stembureau, eenmaal aangekomen bonsde ik snoeihard op de deur en schreeuwde ik AUFMACHEN.quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar komen die 37 zetels dan vandaan als het niet is van mensen die zichzelf als de erfgenamen daarvan zien en zich hard maken voor het opsporen en dwarszitten van bepaalde groepen?
Bedoel je Sipan Style? Ik ben daar een paar keer geweest omdat ik een tijd lang maandagochtend vrij was en zij de enige zaak waren die maandagochtend al open waren. Superaardige kerel trouwens die al z'n personeel loopt te coördineren en altijd retedruk. Alleen het pinapparaat was wel altijd "kapot". Hmhm.quote:Op zondag 15 december 2024 16:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
In de Voorstraat zit ook om het pand een kapper. Maar als ik dat naar binnen kijk, heb ik de indruk dat knippen wel hun corebusiness is.
Ja, het zijn ook huurpandjes. En om die huur te betalen is er dus een andere inkomstenbron.quote:Op maandag 16 december 2024 09:21 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind Delft ook altijd bizar veel kapperszaken hebben in het centrum waar het altijd relatief stil is. Iemand vertelde me dat veel van die zaken er al zo lang zitten dat ze het pand hebben afbetaald en weinig kosten maken. Mij lijkt het juist dat de meeste bedrijfsruimtes in de binnenstad huurpandjes zijn.
Woon je in Duitsland dan? En horen jullie niet onder leiding van het Blokhoofd gezamenlijk naar het stembureau te gaan zodat hij kan controleren of jullie het goede vlakje rood hebben gemaakt?quote:Op maandag 16 december 2024 09:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar ging stemmen (op de PVV) deed ik eerst m'n bruinhemd en legerkisten aan, daarna marcheerde ik naar het nabijgelegen stembureau, eenmaal aangekomen bonsde ik snoeihard op de deur en schreeuwde ik AUFMACHEN.
Lol, die komt wel in aanmerking ja. Als je bijna ¤600 af moet tikken en je loopt zo de zaak uit dan valt er wel het een en ander uit te leggen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:20 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het met de kapper van minister Faber? Is dat ook een witwasser?
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:1280/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Je kunt het altijd als verdediging proberen.quote:Op maandag 16 december 2024 09:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat de overheid de grootste boef is?
Zal vast wel helpen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kunt het altijd als verdediging proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |