SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote]Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef ToT het volgende: [..] Klinkt als een ouwe aflevering van The Twilight Zone waarin een miljonair niemand goed genoeg voor hem vindt buiten hemzelf, dus laat hij een tijdmachine bouwen, neemt een sex-change, gaat terug naar zijn eigen verleden en neemt een relatie met zichzelf!
[/quote] Lijkt er qua verhaal wel op
![]()
Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Compleet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij zo slapen mijn beste?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar ben nog lang niet moe...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tittitel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet die op Netflix kijken met die kerel die zichzelf als vrouw bezwangerd en terug in de tijd reist zieke film is dat wel goeie.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.
♡♡♡♡![]()
wil je dat wij een oplossing voor je zoeken of wat?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yes pleasequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je dat wij een oplossing voor je zoeken of wat?♡♡♡♡![]()
Whehe er vliegt hier wel vaker van alles in de rondte!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vast niks lekkers uit easytoysUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lijkt er qua verhaal wel opquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef ToT het volgende: [..] Klinkt als een ouwe aflevering van The Twilight Zone waarin een miljonair niemand goed genoeg voor hem vindt buiten hemzelf, dus laat hij een tijdmachine bouwen, neemt een sex-change, gaat terug naar zijn eigen verleden en neemt een relatie met zichzelf!![]()
[ afbeelding ] Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
[/quote]
ik denk dat ik die had gezien eigenlijk, maar niet zeker,. ff checken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht ik al, vandaar dat je je verveelt
♡♡♡♡![]()
dan weet je wat je jezelf cadeau moet geven deze kerstquote:
Uw ADH vitamine Worst
ik ben best wel fan van films over met time travel dingen enzo. mits goed gemaakt. dus zijn er een paar.
moet zeggen laatste tijd zie ik niet zoveel wat me echt aanspreekt aan grote Hollywood films.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker gezellig nachtje in dts.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar ben nog lang niet moe...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The Langoliers.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef kree het volgende:
ik ben best wel fan van films over met time travel dingen enzo. mits goed gemaakt. dus zijn er een paar.
moet zeggen laatste tijd zie ik niet zoveel wat me echt aanspreekt aan grote Hollywood films.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk dat ik die had gezien eigenlijk, maar niet zeker,. ff checken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Lijkt er qua verhaal wel op[ afbeelding ] Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
[/quote]
Echt een goeie zat met een wtf gevoel te kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is een heel oude verhaal toch? als ik me goed herinner over in vliegtuig enzo etc???quote:
weet niet meer oudje is dat van Stephen king dacht ik. ?Do what you love, love what you do!![]()
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is een heel oude verhaal toch? als ik me goed herinner over in vliegtuig enzo etc???
weet niet meer oudje is dat van Stephen king dacht ik. ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
even nazoeken. ik denk althans ik ken het verhaal, maar het zou dan heel lang geleden zijn of ik die film heb gezien of stukje ervan of gelezen mss nog wel in boek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mama gaat vast blij zijn.![]()
Staat nu een serie op Prime: The Bitcoin Family.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou wel blij zijn met een bitcoin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Met een bosje bloemen of een leuke plant ook wel
Is dat van die familie die alles verkocht en van bitcoins ging leven?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat nu een serie op Prime: The Bitcoin Family.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nice.Sla ik even op.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef kree het volgende:
blijkbaar staat die hele film gewoon op YouTube. the langoliers.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat van die familie die alles verkocht en van bitcoins ging leven?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Maar wel de video (en stem) van @Paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken![]()
The langoliers, dat is lang geleden, die haalde ik nog bij de Videoland voor een slaapfeestje
Qua accent te horen zou dat best kunnen.Ze komen zeker niet uit Friesland.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was dat een familie uit Venlo?
Wtf is dat???quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel de video (en stem) van @:paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken
♡♡♡♡![]()
klassieker wel daarom herinner ik hem me nogquote:
geen idee waar, dat zo op YouTube mag staan met rechten enzo, maarja hij staat er
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, nu klikte ik ook op de video! Maar wel een leuke hamster!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel de video (en stem) van @:paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken
Bij de aanbevolen video's stond deze Bekijk deze YouTube-video
Had ook niet gehoeven van mij
dankuwelquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu klikte ik ook op de video! Maar wel een leuke hamster!
Bij de aanbevolen video's stond deze Bekijk deze YouTube-video
Had ook niet gehoeven van mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En andere films verwijderen ze.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
klassieker wel daarom herinner ik hem me nog
geen idee waar, dat zo op YouTube mag staan met rechten enzo, maarja hij staat er“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
typisch YouTube. hahaquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En andere films verwijderen ze.Do what you love, love what you do!![]()
Goeie sitequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hoor.quote:
Helaasquote:Op zondag 15 december 2024 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
stoffer en muffin zijn helaas niet meer♡♡♡♡![]()
Heb je Deadpool & Wolverine nog gechecktquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende week leuk potjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdikUw ADH vitamine Worst
Ik vind die zooi niet meer te hachelen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen pisveeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdik
♡♡♡♡![]()
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegevenquote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die zooi niet meer te hachelen.Uw ADH vitamine Worst
In Duitsland is het goedkoperquote:Op zondag 15 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zondag 15 december 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Deadpool & Wolverine nog gecheckt
Ben op hbo blijven hangenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okee,dat is wel een een mooie actie dan.quote:Op zondag 15 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegeven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spijtigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daar fiets ik niet even heenquote:en als ik eens in Duitsland ben ga ik niet naar de Mac
Uw ADH vitamine Worst
Nu bij Burgerking krijg je gratis shirtjes van one piece bij een bepaald menu.quote:Op zondag 15 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar fiets ik niet even heenen als ik eens in Duitsland ben ga ik niet naar de Mac
R.I.P DTS.![]()
Ik zag het,helaas krijgt BK hier gen kans om een vestiging te openen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu bij Burgerking krijg je gratis shirtjes van one piece bij een bepaald menu.
Komt nog wel, na volgende week een week vakantiequote:
Hoe weet je dat nu al?quote:Op zondag 15 december 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt nog wel, na volgende week een week vakantie
♡♡♡♡![]()
Waarom nietquote:Op zondag 15 december 2024 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het,helaas krijgt BK hier gen kans om een vestiging te openen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aangevraagd? Ik neem gewoon vrije dagenquote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik de vrije dagen al aangevraagd heb?![]()
![]()
Ohhquote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik de vrije dagen al aangevraagd heb?
Ik maakte n grapje
♡♡♡♡![]()
Baas boven baasquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangevraagd? Ik neem gewoon vrije dagen♡♡♡♡![]()
Ja ik eigenlijk ook, maar ik noem het aangevraagdquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangevraagd? Ik neem gewoon vrije dagen
Mac Donalds heeft nogal wat macht hier schijnt.Elke keer als er iets van plannen zijn gaat het toch niet door.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer Burgerking is met de app coupons een stuk goedkoper.quote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mac Donalds heeft nogal wat macht hier schijnt.Elke keer als er iets van plannen zijn gaat het toch niet door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangevraagd? Ik neem gewoon vrije dagen
Uw ADH vitamine Worst
En ook een stuk beter.quote:Op zondag 15 december 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer Burgerking is met de app coupons een stuk goedkoper.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij heeft een cameltoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeg je vaker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tiesto niet kennen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tiesto ken ik welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien wel kans tegen psv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja leuk potjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Editors live gezien, in het voorprogramma van Muse. Afgelopen jaar op Paaspop ging ik liever slapen
Wow. En ook nog Muse.quote:Op zondag 15 december 2024 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Editors live gezien, in het voorprogramma van Muse. Afgelopen jaar op Paaspop ging ik liever slapen![]()
![]()
Jahquote:
Dit jaar kaartje voor Pinkpop gekocht speciaal daarvoor
NasrdinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Recent?quote:Op zondag 15 december 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is heftig,zijn vrienden waren hem kwijt op Thunderdome.
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Ja,sinds vrijdag op zaterdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is die jongen terecht.quote:Op zondag 15 december 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is heftig,zijn vrienden waren hem kwijt op Thunderdome.
[ afbeelding ]![]()
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg dat wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd je vrienden in de gaten houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tony FuentesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was in Antwerpen Sportpaleis dames.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar ik zie geen recent nieuwsbericht erover.quote:Op zondag 15 december 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Het was in Antwerpen Sportpaleis dames.![]()
Daar ben ik ook eens geweestquote:Op zondag 15 december 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Het was in Antwerpen Sportpaleis dames.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het van een FB groep waar ze hem zochten.Dit soort dingen komt niet op een nieuwssite te staan.quote:Op zondag 15 december 2024 01:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie geen recent nieuwsbericht erover.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sportpaleisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wijze woorden.quote:
Mario straks weer blij zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat je in de weg zit dan kom ik niet in de buurt loopt hij met een paar uur weer flink uit weet je best wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LAATSTE RONDE!11!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat?
Steek je vinger in je gat.
Moet je naar Deuteren
Om 'm eruit te laten peuteren,
Moet je naar Vlijmen
Om 'm eraan te laten lijmen
En dan moet je naar Den Bosch
En daar laten ze je weer los.Uw ADH vitamine Worst
Zeiden ze net in de kroeg dus dan pak ik er hier nog maar eentje toch?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
als iemands zusje dat maar niet roept afgelopen nachtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeiden ze net in de kroeg dus dan pak ik er hier nog maar eentje toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dinsdag weer naar Den Bosch.quote:Op zondag 15 december 2024 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
Wat?
Steek je vinger in je gat.
Moet je naar Deuteren
Om 'm eruit te laten peuteren,
Moet je naar Vlijmen
Om 'm eraan te laten lijmen
En dan moet je naar Den Bosch
En daar laten ze je weer los."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit draaiden ze vroeg in de housetent waar ik altijd kwam. Dan gingen de TL-buizen aan en André op. Werkte wel, iedereen deed z'n best om naar buiten te komen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En al die strakke koppies.quote:Op zondag 15 december 2024 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit draaiden ze vroeg in de housetent waar ik altijd kwam. Dan gingen de TL-buizen aan en André op. Werkte wel, iedereen deed z'n best om naar buiten te komen.
Zondag mooie pot grrrrrquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het volle, volle TL-licht. Man, dat was altijd wel ff schrikken.quote:
Zin an wel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sabrina vaz is zwangerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook in Eindhoven hapert de machine, In Rotterdam zijn ze op stoom spannende pot.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Was dat maar waarquote:Op zondag 15 december 2024 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even langs de groot voor een bossche bol?![]()
Heb er nu een 'werkervaringsplek' voor de komende maanden. En hopelijk bevalt dat van allebei de kanten en houdt ik er een betaalde baan aan over
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 15 december 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Heb er nu een 'werkervaringsplek' voor de komende maanden. En hopelijk bevalt dat van allebei de kanten en houdt ik er een betaalde baan aan over
R.I.P DTS.![]()
Zijn sowieso doorgaans wel enerverende potjesquote:Op zondag 15 december 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook in Eindhoven hapert de machine, In Rotterdam zijn ze op stoom spannende pot.
Wel zin in een Bossche bol nu eigenlijk ja."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De VerhulstjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VervelendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is je werk in centrum? dan kan je zo in de pauze ofzo langsquote:Op zondag 15 december 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel zin in een Bossche bol nu eigenlijk ja.
Uw ADH vitamine Worst
ArdennenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op een goffedommes industrieterrein ver buiten de stadquote:Op zondag 15 december 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is je werk in centrum? dan kan je zo in de pauze ofzo langs![]()
Maar we gaan wel elke vrijdag belegde broodjes halen dus dat is ook wat waard
wat voor soort werk is het?quote:Op zondag 15 december 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op een goffedommes industrieterrein ver buiten de stad![]()
Maar we gaan wel elke vrijdag belegde broodjes halen dus dat is ook wat waardUw ADH vitamine Worst
Controleren op ?quote:Op zondag 15 december 2024 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*insert Kees K***erkachel "pallets sorteren"-jpg*, alleen dan laptops controleren, rijmt welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klinkt als geestdodend lopende band werk op een geestdodende locatiequote:Op zondag 15 december 2024 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*insert Kees K***erkachel "pallets sorteren"-jpg*, alleen dan laptops controleren, rijmt wel
Uw ADH vitamine Worst
Controleren of ze bij Repair niks gemist hebbenquote:Eindcontrole dus, voordat ze terug naar de klant gaan of de voorraad (terug) in.
Maw: of ie het doet
Precies wat ik op dit moment nodig heb eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als geestdodend lopende band werk op een geestdodende locatieMoet vooral geen rocket science zijn wat trekt mijn snappert echt niet meer na m'n burnout.
Ah nicequote:Op zondag 15 december 2024 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Controleren of ze bij Repair niks gemist hebbenEindcontrole dus, voordat ze terug naar de klant gaan of de voorraad (terug) in.
Maw: of ie het doet
R.I.P DTS.![]()
Is helemaal prima,alleen jammer van de locatie.quote:Op zondag 15 december 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies wat ik op dit moment nodig heb eigenlijk.Moet vooral geen rocket science zijn wat trekt mijn snappert echt niet meer na m'n burnout.
AchouffeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Centrum was wel leuker geweest ja. Den Bosch heeft echt een tof centrum.quote:Op zondag 15 december 2024 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is helemaal prima,alleen jammer van de locatie.
Met die boot tochtenquote:Op zondag 15 december 2024 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Centrum was wel leuker geweest ja. Den Bosch heeft echt een tof centrum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En heul veul leuke kroegen.quote:
Toen ik de laatste keer in den bosch was had ik gelijk woordenquote:we liepen over het zebrapad van het station naar het centrum zo een boscheboll vanuit ze auto “voorrang moet je niet nemen” Ja het is goed met je Asso, wilde gelijk uitstappen etc waren we er net 5 minuten.
R.I.P DTS.![]()
Rustig aan Mikeyquote:Op zondag 15 december 2024 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik de laatste keer in den bosch was had ik gelijk woordenwe liepen over het zebrapad van het station naar het centrum zo een boscheboll vanuit ze auto “voorrang moet je niet nemen” Ja het is goed met je Asso, wilde gelijk uitstappen etc waren we er net 5 minuten.
Bestaat dat serieus request nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ja vervelende man volgt de verkeersregels niet en dan ook nog bijdehand gaan roepen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast iemand van adel.quote:Op zondag 15 december 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vervelende man volgt de verkeersregels niet en dan ook nog bijdehand gaan roepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo een volks typequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie hebben wel een fijne klik zie ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1.5 uur durende brouwerijtour en tastingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de Ardennen klinkt gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is Killem er snel weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de kroegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom zit je zo te klotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker bolken joh
Weet je best als mario er is ben je opeens weg.quote:Op zondag 15 december 2024 02:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zit niet te kloten
Ik bolk gewoon
Net als jij
Hoezo is dat ineens een probleem?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je legt verbanden die er niet zijn mikeyquote:Op zondag 15 december 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je best als mario er is ben je opeens weg.♡♡♡♡![]()
Nog 1 biertje doen?quote:![]()
Mario versta ik meestal voor geen meter en praat over dingen waar ik niks van west, dus soms ga ik dan♡♡♡♡![]()
Doe ik!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben je daar nog?quote:Op zondag 15 december 2024 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel zitten vreten en zuipen bij https://locbrewery.nl/ dus ook niet echt honger nu.Wel nog dorst.
♡♡♡♡![]()
gave locatie ookquote:Op zondag 15 december 2024 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel zitten vreten en zuipen bij https://locbrewery.nl/ dus ook niet echt honger nu.Wel nog dorst.
Uw ADH vitamine Worst
Was dat die flippie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2440 / +104 / +0 / 10776 / 11146
2. FreshFruit / 1027 / +34 / +1 / 2525 / 2972
3. mario390 / 502 / +57 / +0 / 427 / 621
4. Dr.Mikey / 420 / +31 / +10 / 811 / 1018
5. HappyCharly / 319 / +26 / +38 / 1473 / 1634
6. hemarookworst / 316 / +10 / +2 / 1210 / 1420
7. KillemWieft / 309 / +0 / +0 / 232 / 366
8. gebrokenglas / 229 / +13 / +0 / 1861 / 2082
9. AardappelSchotel / 209 / +4 / +0 / 1484 / 1632
10. greysbones / 189 / +1 / +0 / 2137 / 2247
11. Pinnenmutske / 148 / +7 / +0 / 789 / 913
12. MizzezAmy / 130 / +21 / +4 / 894 / 1002
13. Bally-b / 114 / +86 / +0 / 80 / 107
14. kree / 108 / +5 / +0 / 394 / 454
15. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
16. ToT / 104 / +6 / +0 / 1929 / 2044
17. _UserName_ / 100 / +11 / +0 / 252 / 294
18. sp3c / 99 / +29 / +0 / 94 / 116
19. loveyoulongtime / 92 / +8 / +0 / 481 / 538
20. Lovely / 80 / +10 / +0 / 1762 / 1891SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KarelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
net mijn honger opgelost met sneetje brood met buffelmozzarella en pesto
Uw ADH vitamine Worst
Owhhhquote:Op zondag 15 december 2024 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
net mijn honger opgelost met sneetje brood met buffelmozzarella en pesto♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: