SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote]Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef ToT het volgende: [..] Klinkt als een ouwe aflevering van The Twilight Zone waarin een miljonair niemand goed genoeg voor hem vindt buiten hemzelf, dus laat hij een tijdmachine bouwen, neemt een sex-change, gaat terug naar zijn eigen verleden en neemt een relatie met zichzelf!
[/quote] Lijkt er qua verhaal wel op
![]()
Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Compleet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij zo slapen mijn beste?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar ben nog lang niet moe...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tittitel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet die op Netflix kijken met die kerel die zichzelf als vrouw bezwangerd en terug in de tijd reist zieke film is dat wel goeie.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.
♡♡♡♡![]()
wil je dat wij een oplossing voor je zoeken of wat?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yes pleasequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je dat wij een oplossing voor je zoeken of wat?♡♡♡♡![]()
Whehe er vliegt hier wel vaker van alles in de rondte!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vast niks lekkers uit easytoysUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je nog even opblijven maar denk om je taal.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lijkt er qua verhaal wel opquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef ToT het volgende: [..] Klinkt als een ouwe aflevering van The Twilight Zone waarin een miljonair niemand goed genoeg voor hem vindt buiten hemzelf, dus laat hij een tijdmachine bouwen, neemt een sex-change, gaat terug naar zijn eigen verleden en neemt een relatie met zichzelf!![]()
[ afbeelding ] Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
[/quote]
ik denk dat ik die had gezien eigenlijk, maar niet zeker,. ff checken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht ik al, vandaar dat je je verveelt
♡♡♡♡![]()
dan weet je wat je jezelf cadeau moet geven deze kerstquote:
Uw ADH vitamine Worst
ik ben best wel fan van films over met time travel dingen enzo. mits goed gemaakt. dus zijn er een paar.
moet zeggen laatste tijd zie ik niet zoveel wat me echt aanspreekt aan grote Hollywood films.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker gezellig nachtje in dts.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar ben nog lang niet moe...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The Langoliers.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef kree het volgende:
ik ben best wel fan van films over met time travel dingen enzo. mits goed gemaakt. dus zijn er een paar.
moet zeggen laatste tijd zie ik niet zoveel wat me echt aanspreekt aan grote Hollywood films.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk dat ik die had gezien eigenlijk, maar niet zeker,. ff checken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Lijkt er qua verhaal wel op[ afbeelding ] Ging erom dat hij moest bestaan om de wereld/tijdlijn etc te redden
[/quote]
Echt een goeie zat met een wtf gevoel te kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is een heel oude verhaal toch? als ik me goed herinner over in vliegtuig enzo etc???quote:
weet niet meer oudje is dat van Stephen king dacht ik. ?Do what you love, love what you do!![]()
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is een heel oude verhaal toch? als ik me goed herinner over in vliegtuig enzo etc???
weet niet meer oudje is dat van Stephen king dacht ik. ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
even nazoeken. ik denk althans ik ken het verhaal, maar het zou dan heel lang geleden zijn of ik die film heb gezien of stukje ervan of gelezen mss nog wel in boek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mama gaat vast blij zijn.![]()
Staat nu een serie op Prime: The Bitcoin Family.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou wel blij zijn met een bitcoin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Met een bosje bloemen of een leuke plant ook wel
Is dat van die familie die alles verkocht en van bitcoins ging leven?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat nu een serie op Prime: The Bitcoin Family.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nice.Sla ik even op.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef kree het volgende:
blijkbaar staat die hele film gewoon op YouTube. the langoliers.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat van die familie die alles verkocht en van bitcoins ging leven?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Maar wel de video (en stem) van @Paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken![]()
The langoliers, dat is lang geleden, die haalde ik nog bij de Videoland voor een slaapfeestje
Qua accent te horen zou dat best kunnen.Ze komen zeker niet uit Friesland.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was dat een familie uit Venlo?
Wtf is dat???quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel de video (en stem) van @:paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken
♡♡♡♡![]()
klassieker wel daarom herinner ik hem me nogquote:
geen idee waar, dat zo op YouTube mag staan met rechten enzo, maarja hij staat er
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, nu klikte ik ook op de video! Maar wel een leuke hamster!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel de video (en stem) van @:paul
waarom moest ik nou zo nodig klikken
Bij de aanbevolen video's stond deze Bekijk deze YouTube-video
Had ook niet gehoeven van mij
dankuwelquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu klikte ik ook op de video! Maar wel een leuke hamster!
Bij de aanbevolen video's stond deze Bekijk deze YouTube-video
Had ook niet gehoeven van mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En andere films verwijderen ze.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
klassieker wel daarom herinner ik hem me nog
geen idee waar, dat zo op YouTube mag staan met rechten enzo, maarja hij staat er“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
typisch YouTube. hahaquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En andere films verwijderen ze.Do what you love, love what you do!![]()
Goeie sitequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hoor.quote:
Helaasquote:Op zondag 15 december 2024 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
stoffer en muffin zijn helaas niet meer♡♡♡♡![]()
Heb je Deadpool & Wolverine nog gechecktquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende week leuk potjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdikUw ADH vitamine Worst
Ik vind die zooi niet meer te hachelen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen pisveeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
quarter pounder en dubbel cheeseburger gegeten #viesdik
♡♡♡♡![]()
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegevenquote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die zooi niet meer te hachelen.Uw ADH vitamine Worst
In Duitsland is het goedkoperquote:Op zondag 15 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zondag 15 december 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Deadpool & Wolverine nog gecheckt
Ben op hbo blijven hangenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okee,dat is wel een een mooie actie dan.quote:Op zondag 15 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, was een actie, had 4,50 in totaal uitgegeven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spijtigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daar fiets ik niet even heenquote:en als ik eens in Duitsland ben ga ik niet naar de Mac
Uw ADH vitamine Worst
Nu bij Burgerking krijg je gratis shirtjes van one piece bij een bepaald menu.quote:Op zondag 15 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar fiets ik niet even heenen als ik eens in Duitsland ben ga ik niet naar de Mac
R.I.P DTS.![]()
Ik zag het,helaas krijgt BK hier gen kans om een vestiging te openen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu bij Burgerking krijg je gratis shirtjes van one piece bij een bepaald menu.
Komt nog wel, na volgende week een week vakantiequote:
Hoe weet je dat nu al?quote:Op zondag 15 december 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt nog wel, na volgende week een week vakantie
♡♡♡♡![]()
Waarom nietquote:Op zondag 15 december 2024 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het,helaas krijgt BK hier gen kans om een vestiging te openen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aangevraagd? Ik neem gewoon vrije dagenquote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik de vrije dagen al aangevraagd heb?![]()
![]()
Ohhquote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik de vrije dagen al aangevraagd heb?
Ik maakte n grapje
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: