Vind het in alle eerlijkheid nogal een onsamenhangend verhaal maar misschien is het gewoon nog te vroegquote:Op maandag 16 december 2024 06:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht -tussen het posten van jou reactie door- nog even gewijzigd. Heb je dat ook gelezen?
Een prima aanwijzing uit welke hoek het vandaan komt.quote:
Dat zijn vrijwilligers, voor zover ik heb begrepen.quote:Op maandag 16 december 2024 07:58 schreef Parafernalia het volgende:
Zelfs de moderators hebben het opgegeven hier
Dat is toch ook zo? Het is toch ook een veroveringsoorlog en er wordt door Rusland toch ook genocide gepleegd?quote:Op maandag 16 december 2024 08:08 schreef Loverboii het volgende:
Een hoop macho's met een grote mond. Putin is een allesvernietigende, genocidale veroveringstocht begonnen!
insert ui straatcommando
Correct.quote:Op maandag 16 december 2024 08:08 schreef Loverboii het volgende:
Een hoop macho's met een grote mond. Putin is een allesvernietigende, genocidale veroveringstocht begonnen!
insert ui straatcommando
kijk, een echte linkse!quote:Op maandag 16 december 2024 02:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
en
De oorlog is klaar als het volk het wil.
De vijand is niet Rusland. De vijand is niet Amerika, De vijand is niet China. De vijand is niet Nederland. De vijand is niet Oekraine.
De vijand is de elite die ons een wereldoorlog in wil loodsen en we moeten elkaar gaan haten. En als we daarmee ophouden is het over.
Net als met de covid-hoax.
De Russen zijn mensen net als wij. De Amerikanen zijn mensen net als wij. De Oekrainers zijn mensen net als wij.
De oorlog stopt als we niet meer meedoen.
Als die oorlogshitsers, een Brekelmans, een Rutte, een Schwab, Rothschilds, stuk voor stuk mannetjes die nog geen deuk in een pakje boter slaan. Het volk moet vechten tegen een ander volk. Het stopt dus als het volk stopt met vechten, want zelf kunnen deze mensen niets.
De keizer is naakt.
Amen.![]()
How far do you want to go into the rabbit hole?
En wat heb je te verliezen.
Met Liefde heb je een wereld te winnen.
Amor omnia vincit.
Doden Rusland: 600.000+quote:Op maandag 16 december 2024 02:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het volk moet vechten tegen een ander volk. Het stopt dus als het volk stopt met vechten, want zelf kunnen deze mensen niets.
En dan te bedenken dat zo iemand gewoon mag stemmen en kinderen op de wereld mag zetten en opvoeden.quote:Op maandag 16 december 2024 06:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Covid hoax? Elite?
Schopje BNW wellicht?
En zomaar en X-account kan nemen, dat ook nog. Maar dat is vrijheid natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 10:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zo iemand gewoon mag stemmen en kinderen op de wereld mag zetten en opvoeden.
Volgens het Russische ministerie van defensie en niet geverifieerd.....quote:Op maandag 16 december 2024 11:17 schreef yessie234 het volgende:
Russen maken vier Patriotsystemen buit in regio Donetsk en vernietigen ze.
Bron: o.a. Reuters, BNR.
Als ik Rus was, zou ik ze ook. houden in plaats van vernietigen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:25 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Volgens het Russische ministerie van defensie en niet geverifieerd.....
Precies, als ze zulke systemen te pakken krijgen gaan ze echt wel onderzoek doen en het eventueel kopierenquote:Op maandag 16 december 2024 11:26 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Als ik Rus was, zou ik ze ook. houden in plaats van vernietigen.
4 Patriotsystemen. Sure. 4 launcher misschien. 4 hele systemen. Nopequote:Op maandag 16 december 2024 11:17 schreef yessie234 het volgende:
Bron: o.a. Reuters, BNR.quote:Op maandag 16 december 2024 11:36 schreef ExTec het volgende:
Ik hoorde dat ze ook 500 NAVO generaals en 20 Death Stars vernietigd hebben.
Altijd leuke decor stukken voor de vijand.quote:Op maandag 16 december 2024 11:30 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Precies, als ze zulke systemen te pakken krijgen gaan ze echt wel onderzoek doen en het eventueel kopieren
Die dingen worden natuurlijk nergens ook maar vaag in de buurt van een front ingezet.quote:Op maandag 16 december 2024 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
4 Patriotsystemen. Sure. 4 launcher misschien. 4 hele systemen. Nope
Vernietigen oke, maar buitmaken en daarna vernietigen lijkt mij niet plausibel..quote:Op maandag 16 december 2024 11:17 schreef yessie234 het volgende:
Hele systemen?quote:Op maandag 16 december 2024 11:17 schreef yessie234 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |