We gaan het zien. Ik denk dat hij veel en veel vaker in het tweede te zien zal zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Rik voor de A-selectie gehaald.
Onze commerciële afdeling bestaande uit 1 man denkt daar niet over na.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer een Amerikaan, hoe zou het gaan met de shirtverkoop in de WalMart?
Die man wordt ook elk jaar gênanter.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:11 schreef Buitendam het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)allend-allemaal.html
Willem was iets op het spoor!
Willem is al enkele jaren compleet seniel. Die columns zijn echt verschrikkelijk slecht qua inhoud.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die man wordt ook elk jaar gênanter.
Het is vrij verontrustend dat hij een scheidsrechter gedurende een wedstrijd probeert te beïnvloeden. Ik mag hopen dat de KNVB maatregelen heeft of gaat hebben dat dit niet kan.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:11 schreef Buitendam het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)allend-allemaal.html
Willem was iets op het spoor!
Willem heeft ze echt nog wel op een rijtje, hij heeft alleen het Sjaak Swart syndroom zwaar te pakken.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:33 schreef tja77 het volgende:
Willem was een fantastische voetballer maar nu een seniele oude man. Beste geef je deze arme man geen podium en negeer je de bagger die uit z’n mond komt.
Telefoon verplicht in een kluis die pas na 120 minuten opengaat.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vrij verontrustend dat hij een scheidsrechter gedurende een wedstrijd probeert te beïnvloeden. Ik mag hopen dat de KNVB maatregelen heeft of gaat hebben dat dit niet kan.
Verder opvallend dat hij maar liefst 3 zogenaamde gele kaarten voor PSVers zag, maar het hem niet opviel dat twee Feyenoorders een tweede gele kaart hadden moeten krijgen.
Bij deze: de Sjaak Swart award van 2024 gaat volkomen verdiend naar Van Hanegem.
En vergeet Ruperti niet, de zogenaamde handsbal van Mauro, de veel te lichte rode kaart voor Obispo, 2 goedkope penals voor Pele, Timber en nieuwkoop die afgelopen zondag hun 2e kaart hadden moeten krijgen etc etc..quote:Bizar. Feyenoord dat al jarenlang gematst wordt in topwedstrijden tegen PSV en afgelopen pot wéér..
Vooral die tweede van Timber was marchanderen. Met twee handen aan iemand hangen en geen tweede geel krijgen. En dan nog durven klagen!! Alleen bij Feyenoord.
Als een scheids zo makkelijk te beinvloeden zou zijn dan is hij niet geschikt, ik vond hem overigens best ok fluiten, al had hij ik meen Timber wel een 2e geel kunnen/moeten geven.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Telefoon verplicht in een kluis die pas na 120 minuten opengaat.
Willem grossiert in rare uitspraken, die moet gewoon lekker genieten van zijn oude dag. Dun lijntje tussen dat syndroom en seniel.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Willem heeft ze echt nog wel op een rijtje, hij heeft alleen het Sjaak Swart syndroom zwaar te pakken.
Het is zijn clubje en ik kan mij best voorstellen dat je als Feyenoorder kortsluiting krijgt als je je club zo keihard door 11 man van PSV droog in hun hol genomen ziet worden.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Willem grossiert in rare uitspraken, die moet gewoon lekker genieten van zijn oude dag. Dun lijntje tussen dat syndroom en seniel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua voetbal vind ik het nu ook wel leuk, dat moet ik Bosz nageven, die andere periodes waren toch wat zakelijker, tenminste zoals ik het me herinner.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Het vermakelijkste PSV wat ik heb meegemaakt.![]()
1. PSV 2023 tm heden
2. PSV 2014 tm 2017
3 PSV 2004 tm 2008 (deed toen niet alles volgen als eind pubetijd)
Op naar #26
Eind jaren 80, begin jaren 90 gemist. Zonde, man! Eerst Romario en daarna Ronaldo. Dat was echt genieten!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Het vermakelijkste PSV wat ik heb meegemaakt.![]()
1. PSV 2023 tm heden
2. PSV 2014 tm 2017
3 PSV 2004 tm 2008 (deed toen niet alles volgen als eind pubetijd)
Op naar #26
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:33 schreef PSVCL het volgende:
De hel van Eindhoven aan het opwarmen voor de 2e seizoenshelft![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |